Από 23.430 ξεκινούν οι τιμές του ανανεωμένου Mondeo με τον turbo κινητήρα των 160 ίππων.

Από 23.430 ξεκινούν οι τιμές του ανανεωμένου Mondeo με τον turbo κινητήρα των 160 ίππων.

Το Mondeo επιστρέφει με 1,6 λίτρα, τούρμπο, 160 ίππους και τιμή που «σκοτώνει» Insignia και Passat. Μήπως παρά τα χρονάκια του είναι τώρα στα καλύτερά του;

(12/4/2011)

Ο νέος είναι ωραίος, λέει το ρητό, όμως ο παλιός είναι αλλιώς. Γιατί μπορεί όταν το Opel Isnignia έκοβε και έραβε στη μεσαία κατηγορία χάρη στη νιότη του και κυρίως τον 1.600άρη τούρμπο κινητήρα του το Mondeo να ήταν απόν, τώρα όμως τα πράγματα είναι αλλιώς. Γιατί το Mondeo επανέρχεται δριμύτερο. Είναι όμως καλύτερο από Passat και Insignia; Τι λέτε;

Για πολύ καιρό το καλύτερο Mondeo είχε 2,5λιτρο, πεντακύλινδρο τούρμπο μοτέρ. Εκπληκτικό θηρίο, αλλά και δύσκολο για την ελληνική πραγματικότητα. Την ίδια στιγμή το Passat αλώνιζε ελεύθερο με 1,4 TSI και 122 άλογα αλλά και 1,8 και 160 ίππους. Με τέτοιο μονοπώλιο δεν είναι περίεργο που ήταν το μεσαίο που προτιμούσαν οι περισσότεροι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μέχρι που ήρθε το Insignia. Σχεδίαση που η VW δε θα τολμούσε ούτε στον ύπνο της να βάλει σε παραγωγή, και έναν κινητήρα φιλέλληνα, 1,6 λίτρων και 180 ίππους. Σάρωσε. Η VW όμως φρεσκάρισε το Passat και ο αγώνας ξανάρχισε.
Και αν η Ford τόσο καιρό κοιτούσε από απόσταση διατηρώντας τις πωλήσεις του Mondeo χάρη στην πολύ επιθετική τιμολογιακή πολιτική της, τώρα έχει και αυτή ένα μοτέρ που ταιριάζει γάντι στα ελληνικά δεδομένα.
Το Mondeο επιτέλους έχει τον κινητήρα που πάντα ήθελε. 1.600 κυβικά και 160 ίππους, που τραβάνε το εκπληκτικό του αμάξωμα με τη δύναμη που έχουμε μάθει πλέον να απαιτούμε στη μεσαία κατηγορία.

&&&& Και σα να μην έφτανε αυτό για να το ρίξει πάλι στο παιχνίδι, η Ford διατηρεί τη χαμηλή τιμή, κάνοντας το Mondeo το φτηνότερο μεσαίο με τόση δύναμη, ενώ χάρη στους χαμηλούς του ρύπους έχει και τα μικρότερα τέλη κυκλοφορίας σε αυτή την ισχύ.
Ο νέος κινητήρας συμπίπτει και με την ανανέωση του μοντέλου σε εξοπλισμό και αισθητική, όχι τόσο εκτεταμένη όσο του Passat, αλλά αρκετή ώστε να το ξαναρίξει στην αγορά με «αέρα» νέου αυτοκινήτου.
Τι μένει λοιπόν για τους «νέους» όταν ο «παλιός» έχει κάνει τέτοιο comeback; Με τέτοιο κινητήρα και τέτοια τιμή έχει απάντηση το Passat και το ισχυρότερο Insignia απέναντί του; Σας πειράζει που είναι το παλιότερο από τα τρία παρά το φρεσκάρισμα και το νέο μοτέρ; Τι λέτε λοιπόν για τα μεσαία σήμερα;
NEO TRAFIC
moto