Ο ηλεκτροκινητήρας στο plug-in υβριδικό σύστημα τoυ εικονιζόμενου Audi A3 Sportback e-tron, αλλά και του ομογάλακτου VW Golf GTE είναι ανάμεσα στον σφόνδυλο του 1,4 ΤSI και το κατάλληλα τροποποιημένο

Ο ηλεκτροκινητήρας στο plug-in υβριδικό σύστημα τoυ εικονιζόμενου Audi A3 Sportback e-tron, αλλά και του ομογάλακτου VW Golf GTE είναι ανάμεσα στον σφόνδυλο του 1,4 ΤSI και το κατάλληλα τροποποιημένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Κινητήρες- Επιδόσεις: Με 200+ άλογα και πάνε «αέρα»

26.072 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2017)

Τα δύο μοντέλα του VW group μοιράζονται το ίδιο plug-in υβριδικό σύστημα με έναν τούρμπο 1,4 TSI βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα με 102 άλογα τοποθετημένος ανάμεσα στον σφόνδυλο του πρώτου και του κατάλληλα τροποποιημένου 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG. Συνδυαστικά αποδίδουν 204 ίππους και 350 Nm ροπής. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει 4 προγράμματα λειτουργίας: EV (ηλεκτρικό μέχρι τα 130 χλμ./ώρα), Hybrid (χρησιμοποιεί βενζίνη και μπαταρίες για βέλτιστο αποτέλεσμα), Hold (κρατάει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας) και Charge (φορτίζει την μπαταρία εν κινήσει με επιβάρυνση όμως της κατανάλωσης).  Στην πράξη, το κιβώτιο λειτουργεί μεταξένια, αλλά η μετάβαση από την ηλεκτροκίνηση στην βενζίνη δεν είναι πάντοτε ανάλογη. Για την κίνηση της BMW 225xe φροντίζει ένας 1.500άρης βενζινοκινητήρας 136 ίππων και ένας ηλεκτροκινητήρας 88 ίππων. Ο πρώτος δίνει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, ο δεύτερος πίσω μέχρι την ταχύτητα των 125 χλμ./ώρα, εξ ου και η κωδική ονομασία xe. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών οδηγικών προγραμμάτων (Auto eDrive, Max eDrive, Save Battery). Στην πράξη μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα, να έχεις απίστευτη ροπή από τις 0 σ.α.λ. και μόνο μετά τα 140 χλμ./ώρα να αισθάνεσαι τη δύναμη των δύο κινητήρων να πέφτει. Η μετάβαση από την ηλεκτροκίνηση στην βενζίνη είναι ανεπαίσθητη, ενώ το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι εξαιρετικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center