• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η BMW 225xe Αctive Tourer είναι εμφανώς πιο γρήγορη σε επιδόσεις.

O ηλεκτροκινητήρας της BMW 225xe Active Tourer κινεί τους πίσω τροχούς καθιστώντας την ουσιαστικά τετρακίνητη εξ ου και το X στο όνομά της.

Μέση κατανάλωση στην πράξη: Από .. λτ./100 χλμ.

Διαβάστηκε από 14373 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2017

 Κοινό στοιχείο των μοντέλων της δοκιμής είναι η δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και συνεπώς μηδενική κατανάλωση και αντίστοιχες εκπομπές ρύπων.  Η θεωρητική ηλεκτρική αυτονομία της 225xe φτάνει στα 30 χλμ., ενώ στα e-tron και GTE είναι κατά 20 χλμ. μεγαλύτερη. Aπό εκεί και πέρα και με επιλεγμένο το βασικής πρόγραμμα λειτουργίας (αυτόματης εναλλαγής λειτουργιών) η μέση κατανάλωση στο ελαφρύτερο Golf GTE είναι η μικρότερη (4,1 λτ./100 χλμ), με το «αδελφό» A3 e-tron να ακολουθεί (4,3 λτ./100 χλμ.). Η βαρύτερη και ισχυρότερη 225xe χρειάζεται περί τα 4,8 λτ./100 χλμ. Με το γκάζι στο πάτωμα τα παραπάνω νούμερα φλερτάρουν ή και ξεπερνούν τα 7 λτ./100 χλμ, όντας και πάλι πολύ πιο λίγα από τα νούμερα των συμβατικών εκδόσεων βενζίνης ή και πετρελαίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Ευχαριστουμε αλλα δεν θα παρουμε. Προτιμουμε τους αξιοπιστους Ιαπωνες οι οποιοι ηταν και οι εφευρετες αυτης της τεχνολογιας.

      58
  • Gianni

    Ευτυχώς και ξεκίνησαν οι Ιάπωνες να αναπτύσσουν την υβριδική τεχνολογια για να την αντιγράψουν οι Γερμανοί γιατι αν περιμέναμε απο τους Γερμανούς-κλέφτες σωθήκαμε Antonis!

      17
  • Antonis

    Ας ειναι καλα οι Γερμανοι που ειναι πρωτοι με διαφορα και στα αυτοκινητα... Γιατι απο τους Ιαπωνες χορτασαμε λογια και κινητηρες, τιποτα αλλο!

      1