O εργοστασιακός κινητήρας 5,2 λτ. απόδοσης 540 ίππων έχει αναβαθμιστεί χάρη σε ένα νέο πρόγραμμα εγκεφάλου κατά 70 άλογα.

Αλλαγές στις επιδόσεις δεν έχουν γίνει γνωστές.

Το πακέτο Race προκαλεί και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον χάρη στις τροποποιήσεις που έχουν γίνει τόσο στην εμφάνιση όσο και στο μηχανικό σύνολο του.

ABT βελτιωτικό πακέτο για το R8 Spyder

1.921 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2017)

H ABT, γνωστή για τις βελτιώσεις της στα μοντέλα του VW Group, προσέφερε μια σειρά αναβαθμίσεων τόσο στην εξωτερική εμφάνιση του R8 Spyder, όσο και στο μηχανικό σύνολο. Δείτε τι κατάφερε.

O οίκος βελτιώσεων ABT έχει σε ιδιαίτερη προτίμηση τα μοντέλα της εγχώριας αγοράς, όπως αυτά της VW, της SEAT, Skoda κτλ. Αυτή τη φορά επέλεξε να ασχοληθεί με ένα από τα πιο ισχυρά και γρήγορα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας της Audi, το R8 Spyder, προσφέροντας του δύο πακέτα κάτω από τις ονομασίες «Street» και «Race» για καθημερινή και αγωνιστική χρήση αντίστοιχα.

Το πακέτο Race προκαλεί και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον χάρη στις τροποποιήσεις που έχουν γίνει τόσο στην εμφάνιση όσο και στο μηχανικό σύνολο του. Πρόκειται για μια εξέλιξη του «Street» και περιλαμβάνει τους ίδιους μεγάλους εισαγωγείς αέρα, γρίλια με το έμβλημα ABT αλλά με νέας σχεδίασης μπροστινό προφυλακτήρα που γίνεται ακόμα πιο σπορτίφ, μικρό σπόιλερ πίσω με μεγαλύτερο διαχύτη και ανανεωμένη σχεδιαστική γραμμή του πίσω μέρους.
 
Όσον αφορά στο μηχανικό σύνολο του, ο εργοστασιακός κινητήρας 5,2 λτ. απόδοσης 540 ίππων έχει αναβαθμιστεί χάρη σε ένα νέο πρόγραμμα εγκεφάλου κατά 70 άλογα. Ετσι φτάνει σε απόδοση του κορυφαίο R8 V10 Plus ενώ η ABT δίνει την δυνατότητα επιλογής ενός νέου συστήματος εξάτμισης που μπορεί να προσφέρει επιπλέον 20 ίππους.

Αλλαγές στις επιδόσεις δεν έχουν γίνει γνωστές αλλά αναμένεται να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,6 δευτερόλεπτα που χρειάζεται στην εργοστασιακή του έκδοση.

NEO TRAFIC
skoda