Ένα ολοκληρωμένο κιτ φρένων αποτελείται από πολυ-πίστονες δαγκάνες, ειδικούς δίσκους φρένων μεγαλύτερης διαμέτρου και ανάλογα τακάκια.

«Λόγω τριβών και φορτίων αν δε λιπάνεις και δε συντηρήσεις το σύστημα φρένων χάνεις τουλάχιστον το 30% της απόδοσης».

Κοκάλωσέ το ανά πάσα στιγμή

19.655 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/11/2015

Ο κ. Μάνος Μωράρης, ιδοκτήτης της «MORARIS BRAKES» και εξουσιοδοτημένος επισκευαστής της Brembo, καθώς και ο κ. Αντώνης Βιδάλης, Γενικός Διευθυντήςτης της AVC Weber συμβουλεύουν γιατί πρέπει να βελτιώσουμε τα φρένα απαραίτητα μετά το «πείραγμα» του αυτοκινήτου μας.


Φρένα μετά τη βελτίωση κινητήρα (Αντώνης Βιδάλης)
Σε μοντέλα με κινητήρες turbo ακόμα και μία βελτίωση 1ου σταδίου αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα το λιγότερο κατά 25% με αποτέλεσμα τα εργοστασιακά φρένα να είναι αδύναμα να αντιμετωπίσουν τα νέα δεδομένα, διότι τα εργοστάσια αυτοκινήτων υπολογίζουν την αποτελεσματικότητα των εργοστασιακών φρένων, ανάλογα με την ιπποδύναμη και το βάρος του κάθε μοντέλου. Στην περίπτωση αυτή επιλέγουμε την τοποθέτηση ενός ολοκληρωμένου κιτ φρένων το οποίο αποτελείται από πολύ-πίστονες δαγκάνες (6-10 έμβολα), ειδικούς δίσκους φρένων πολύ μεγαλύτερης διαμέτρου και ανάλογα τακάκια με μεγάλη επιφάνεια και υψηλό συντελεστή θερμοκρασίας τριβής. Το αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής είναι εντυπωσιακό καθώς η αίσθηση του φρεναρίσματος αλλάζει τελείως και η κλασική μέτρηση απόδοσης φρένων(μετρά την απόσταση που θα διανύσει το αυτοκίνητο εάν φρενάρει με 100 χλμ./ώρα) μειώνεται τουλάχιστον κατά 15%.

Συντηρήστε τα φρένα σας (Μάνος Μωράρης)
Όταν τα φρένα μας εμπνέουν εμπιστοσύνης, τότε και μόνο τότε μπορούμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως και με ασφάλεια τις δυνατότητες του βελτιωμένου αυτοκινήτου μας. Οι επιλογές στην βελτίωση των φρένων που έχουμε είναι πολλές. Για να αποφασίσουμε σε ποια  υλικά θα καταλήξουμε θα πρέπει να περιγράψουμε στον τεχνικό μας τις ανάγκες μας, όπως ποιον τομέα θέλουμε να βελτιώσουμε - διάρκεια, αίσθηση, απόδοση- πού κινείται το αυτοκίνητό μας συνήθως, πώς κτλ.για να καταλήξουμε στο ιδανικότερο setup. Ωστόσο θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη  προσοχή στο εξής: Παραβλέποντας το πιο σημαντικό βήμα στην τοποθέτησή τους, τη συντήρηση, δε θα έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Λόγω τριβών και φορτίων αν δε λιπάνεις και δε συντηρήσεις το σύστημα χάνεις τουλάχιστον το 30% της απόδοσης (στεγνώνει). Για εμάς το Α και το Ω είναι η συντήρηση και λίπανση του συστήματος. Βάλτε λοιπόν τη λέξη «συντήρηση» στη ζωή σας, αξίζει.