ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ CROSSOVER

61.298 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2016

Στιλάτα και με εκτός δρόμου ικανότητες


Με σχεδίαση που διαφέρει και καλή τιμή
Citroen C4 Cactus 1,2 PureTech Feel 
13.740  ευρώ
Αναμφίβολα η εξωτερική σχεδίαση του Citroen C4 Cactus με τα λεπτά φανάρια και τις «φούσκες» στο πλάι αποτελεί σημείο αναφοράς του γαλλικού crossover, το οποίο υπερβαίνει το minimal στη σχεδίαση εσωτερικό. Από εκεί και πέρα, με μόλις 13.740 ευρώ μπορεί κανείς να αποκτήσει την βενζινοκίνητη έκδοση με τα 82 άλογα και μάλιστα στην δεύτερη εξοπλιστική έκδοση Feel, ενώ αν αναζητάτε το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις χωρίς να ξεφεύγει η κατανάλωση, μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση με τα 110 άλογα, ωστόσο σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να υπερβείτε κατά 940 ευρώ το όριο που έχετε θέσει. Σε κάθε περίπτωση η οδική συμπεριφορά και των δύο εκδόσεων είναι προσανατολισμένη στην άνεση, ενώ οι εκτός δρόμου ικανότητες είναι ταυτόσημες και ορίζονται από το ύψος του αμαξώματος. Εμείς, πάντως, μεταξύ των δύο ίσως και να το τολμούσαμε να βάλουμε λίγο πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη. 

Το υπερυψωμένο Clio
Renault Captur 0,9 TCe 90 PS S/S Authentic 
13.810  ευρώ
Το Renault Captur αποτελεί μία υπερυψωμένη εκδοχή του Clio. Διαθέτει γοητευτική σχεδίαση με καμπύλες, βασίζεται στο ίδιο πάτωμα, ενώ κοινή είναι η γκάμα των κινητήρων του. Προσφέρεται, δηλαδή, τόσο ως βενζινοκίνητο, όσο και ως diesel, ωστόσο με τον πήχη στα 15.000 ευρώ, η προτιμότερη έκδοση είναι η βενζινοκίνητη με το 0,9 turbo των 90 ίππων. Αυτή τα καταφέρνει σχετικά ικανοποιητικά σε επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,9 δλ.), η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,9 λτ./100 χλμ., ενώ -το σημαντικότερο- η τιμή απόκτησης είναι για την έκδοση Authentic 13.810 ευρώ, ένα ποσό δηλαδή αρκετά πιο κάτω από το αρχικό στόχο των 15.000 ευρώ.

Off road μίνι σε diesel
Fiat Panda 1,3 MTJ Trekking 
14.000 ευρώ
Στην περίπτωση που επιθυμείτε ένα diesel crossover που η τιμή του δεν υπερβαίνει τα 15.000 ευρώ, τότε αντικειμενικά οι επιλογές περιορίζονται αρκετά, και μάλλον η επιλογή μίας υπερυψωμένης έκδοσης του Fiat Panda είναι μονόδρομος. Από την πλευρά μας θα επιλέξουμε την έκδοση Trekking, η οποία παρότι 4x2 τα καταφέρνει αρκετά καλά στο χώμα, ενώ η απουσία της τετρακίνησης δεν αφήνει την κατανάλωση να ανέβει όταν θα κινείσαι μέσα στην πόλη. Εκεί, μάλιστα, το ιταλικό μίνι τα καταφέρνει περίφημα γιατί στις σβέλτες επιδόσεις, την οικονομία καυσίμου και την ευελιξία προστίθεται η αυξημένη απόσταση από το έδαφος που συμβάλλει στην καλύτερη περιφερειακή ορατότητα και αίσθηση ασφάλειας στο δρόμο.