Ο κινητήρας του βενζινοκίνητου Focus ST συνεχίζει το ίδιο δυνατός και εύηχος, αλλά με καλύτερη απόκριση σε όλη την κλίμακα των στροφών.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας του βενζινοκίνητου Focus ST συνεχίζει το ίδιο δυνατός και εύηχος, αλλά με καλύτερη απόκριση σε όλη την κλίμακα των στροφών.

Κινητήρας: «Ξυρίζει» σε ήχο και επιδόσεις

29.527 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2015)

Ο 2λιτρος EcoBoost κινητήρας βενζίνης, με διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό και άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης συνεχίζει να αποδίδει 250 ίππους με 360Nm ροπής (από 2.000-4.500 σ.α.λ.). Βελτιώσεις στην εισαγωγή και στην χαρτογράφηση έγιναν ώστε να καταστεί πιο άμεση η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και στην πράξη φαίνεται πως έπιασαν τόπο. 


Εύρωστος χαμηλά, με γερό τράβηγμα από το ρελαντί και εκρηκτικός όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι, ο κινητήρα λειτουργεί και ακούγεται θαυμάσια χάρη και στο ειδικό αντηχείο της Ford. Μια πιο κοντή κλιμάκωση θα κολάκευε την ευστροφία, αλλά και πάλι οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές. Μάλιστα σε σχέση με πριν πετύχαμε καλύτερο 0-100 (6,6 αντί 6,7 δλ.) με την τελική να παραμένει στα 250 χλμ./ώρα. Πάντως η θεωρητική μέση κατανάλωση των 6,8 λτ./100 χλμ. είναι ουσιαστικά αδύνατο να επιτευχθεί στην πράξη, ειδικά αν έχεις ανήσυχο δεξί πόδι. 

Οι μετρήσεις μας έδειξαν νούμερα κοντά στα 10,5 λτ./100 χλμ., ενώ με το γκάζι στο πάτωμα η αύξηση στην κατανάλωση ξεπερνά το 50%, όπως συμβαίνει άλλωστε σε όλα τα «καυτά» turbo μικρομεσαία μοντέλα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda