• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αlfa Romeo: Aπό την πρώτη Giulia του '62 στην βαρβάτη Giulia GTA
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αlfa Romeo: Aπό την πρώτη Giulia του '62 στην βαρβάτη Giulia GTA

3.364 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2021)

Η Alfa Romeo Giulia αποτελεί ένα από τα καλύτερα σπορ σεντάν της αγοράς αυτή την στιγμή. Όλα ξεκίνησαν όμως το μακρινό 1962, όταν η φίρμα παρουσίασαν την πρώτη «κυρία» με όνομα Giulia.

Η Alfa Romeo Giulia είναι ένα από τα πιο ελκυστικά και σπορ premium σεντάν της αγοράς αυτή την στιγμή, στην έκδοση Quadrifoglio το αυτοκίνητο γίνεται ακόμη πιο γρήγορο, ενώ τέλος, η σκληροπυρηνική GTA αποτελεί πλέον, ένα από τα πιο ισχυρά σεντάν της αγοράς. Αν και η τωρινή Alfa Romeo Giulia λανσαρίστηκε το 2015, η ιστορία της Giulia ξεκινά πολλές δεκαετίες πριν, στις αρχές του 1960.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

H αρχή έγινε στις αρχές της δεκαετίας του 1960

Η πρώτη Giulia λανσαρίστηκε το 1962 και έγινε το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με κιβώτιο 5 σχέσεων. Η Alfa Romeo ανέφερε πως το αυτοκίνητο ήταν «σχεδιασμένο από τον άνεμο» χάρη στον χαμηλό – για την εποχή-  συντελεστή οπισθέλκουσας των .34 Cd. Το σεντάν χαρακτηριζόταν από το καμπυλωτό παρμπρίζ, τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα και τα τελευταίας τεχνολογίας μηχανικά μέρη που προσέφεραν καλύτερα κρατήματα και δυναμική οδηγική συμπεριφορά. Όσον αφορά στην καμπίνα, τα πρώτα αυτοκίνητα Giulia προσέφεραν θέσεις μέχρι και για 6 άτομα και είχαν αρκετό χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών.

Το πρώτο μοτέρ που βρέθηκε κάτω από το καπό ήταν ένα 1.600άρι μοτέρ με 92 άλογα που προσέφερε τελική ταχύτητα 162 χιλιομέτρων. Το 1963 έφτασε η TI Super έκδοση με 112 άλογα που προσφερόταν μόνο με το Biancospino White χρώμα και το έμβλημα Quadrifoglio που βλέπουμε στα μοντέλα της εταιρείας ακόμη και σήμερα. Το 1963 λανσαρίστηκε και η Giulia Sprint GT Coupe, η οποία προετοίμασε το έδαφος για τον ερχομό της καυτής Sprint GTA το 1965.

Όταν ήρθε η πρώτη Giulia GTA

To 1965, η Alfa Romeo κατασκεύασε μα πιο ελαφριά έκδοση της Giulia που πήρε το όνομα GTA (Gran Turismo Alleggerita). Tα πάνελ του αμαξώματος από ατσάλι αντικαταστάθηκαν με πάνελ φτιαγμένα από πιο ελαφριά υλικά όπως αλουμίνιο, τα παράθυρα ήταν από plexiglass ενώ, το εσωτερικό έγινε ακόμη πιο λιτό, ώστε να μειωθεί το βάρος της Giulia όσο το δυνατόν περισσότερο. Συνολικά, η Alfa Romeo κατάφερε να κάνει την GTA πιο ελαφριά κατά 158 κιλά.

Κάτω από το καπό, η Alfa Romeo Giulia είχε έναν καινούριο 4κύλινδρο κινητήρα που απέδιδε 115 άλογα, με το αυτοκίνητο να φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 185χλμ./ώρα. Το μοτέρ «έπεσε» στα χέρια της Autodelta, το αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo, με αποτέλεσμα η ισχύς να αυξηθεί στα 170 άλογα και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει τα 209 χλμ./ώρα. Το 1967, η Autodelta πρόσθεσε δύο turbo στην Giulia GTA-SA, ανεβάζοντας την ιπποδύναμη στα 220 άλογα, ενώ το 1968 ήρθε η GTA Junior coupe με τον 1,3 λίτρων κινητήρα της Alfa. Η παραγωγή της Giulia συνεχίστηκε μέχρι το 1978, με τις συνολικές πωλήσεις να ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα.