Ο κινητήρας των 2,2 λτ. της Giulia έχει μεγαλύτερη ροπή, αλλά «καίει» περισσότερο. Οι επιδόσεις του είναι καλύτερες, ενώ συνδυάζεται εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας των 2,2 λτ. της Giulia έχει μεγαλύτερη ροπή, αλλά «καίει» περισσότερο. Οι επιδόσεις του είναι καλύτερες, ενώ συνδυάζεται εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο.

Kινητήρες-επιδόσεις: Προβάδισμα της Giulia

36.261 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2016)

Ο κινητήρας της Giulia είναι χωρητικότητας 2,2 λίτρων και αποδίδει 180 ίππους με 450 Nm ροπής στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο (380 Nm με χειροκίνητο). Η Σειρά 3 σαφώς υπερέχει σε γκάμα κινητήρων προσφέροντας και άλλες εκδόσεις πέραν της 320d, όμως εξετάζοντας τις συγκεκριμένες εκδόσεις, οι 10 ίπποι παραπάνω του TwinPower Turbo της 320d, δεν αρκούν για να την καταστήσουν πιο γρήγορη, με την Alfa να υπερέχει σημαντικά στις επιταχύνσεις από στάση. Το κιβώτιο και στις δυο περιπτώσεις είναι το αυτόματο σειριακό 8τάχυτο της ΖF, που πραγματοποιεί πολύ γρήγορες εναλλαγές σε κάθε μία από τις διαθέσιμες θέσεις επιλογής των συστημάτων παραμετροποίησης του καθενός αυτοκινήτου (D.N.A στην Alfa και Driving Experience Control στην BMW). Στην Alfa η κλιμάκωση είναι πιο αραιή και συνοδεύεται από μεγάλα και σταθερά paddles, τα οποία εκτός από την σπορ εικόνα που εκφράζουν, αποδεικνύονται και πιο αποτελεσματικά. Στην πράξη και οι δύο κινητήρες διακρίνονται για την πολιτισμένη τους λειτουργία, με την BMW να εμφανίζει συγκριτικά χαμηλότερα επίπεδα θορύβου, όμως το τράβηγμα είναι καλύτερο στην Giulia από χαμηλά. Στον τομέα της κατανάλωσης, η BMW 320d υπερέχει σημαντικά έναντι της Giulia 2,2, απαιτώντας 0,9 λτ. λιγότερα πετρελαίου για κάθε 100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center