Αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και ουδέτερη συμπεριφορά επιδεικνύει η Alfa Romeo Giulia. Θα θέλαμε λίγο πιο καλή αίσθηση από το τιμόνι και ESP που θα μπορούσε να απενεργοποιηθεί.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και ουδέτερη συμπεριφορά επιδεικνύει η Alfa Romeo Giulia. Θα θέλαμε λίγο πιο καλή αίσθηση από το τιμόνι και ESP που θα μπορούσε να απενεργοποιηθεί.

Στο δρόμο: Πιο γρήγορη η Giulia

36.278 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2016)

Το βασικότερο πεδίο αντιπαράθεσης των δύο αυτοκινήτων είναι σαφώς η οδική τους συμπεριφορά και αυτό γιατί είναι τα μόνα στην κατηγορία με επίκεντρο την οδηγική απόλαυση. Η BMW παραδοσιακά «παίζει» εκ του ασφαλούς με την πισωκίνητη 3άρα όμως η Alfa έχει αποδείξει ότι μπορεί και στα προσθιοκίνητα να προσφέρει το κάτι παραπάνω. Πόσο μάλλον όταν και εκείνη έχει επενδύσει σε νέα πισωκίνητη πλατφόρμα και έχει μεθοδικά στρέψει προς αυτή την κατεύθυνση και όλα τα επιμέρους στοιχεία που συνθέτουν την οδική συμπεριφορά ενός μοντέλου. Η ανάρτηση αποτελείται και στις δύο περιπτώσεις από διπλά ψαλίδια εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με την ρύθμιση να μην είναι μαλακή αλλά όχι και σκληρή. Και τα δύο λοιπόν έχουν βρει την χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς, απορροφώντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων και προσφέροντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η 320d με τα runflat ελαστικά της θα ενοχλήσει σε πολύ έντονες ανωμαλίες, ενώ η Giulia με την ανάρτησή της να χαρακτηρίζεται γενικά πιο μαλακή, σε ορισμένες διαδοχικές ανωμαλίες φέρνει θόρυβο χτύπων. Στο όριο και τα δύο εκμεταλλεύονται στο έπακρο το καλό τους στήσιμο και την πισωκίνηση, με την BMW να εμφανίζει αρχικά υποστροφικές τάσεις όμως λόγω της δυνατότητας του DSC να απενεργοποιηθεί, αποκτά ρόλο στην διαδικασία και το πίσω μέρος. Η Giulia είναι συνολικά πιο ουδέτερη και εν τέλει πιο γρήγορη από την BMW, με το πίσω μέρος να έχει την τάση να ανοίξει την τροχιά του στο όριο, όμως το ESP που δεν απενεργοποιείται, στερεί πόντους από την αποτελεσματικότητα και την ευχαρίστηση. Η οδηγική αίσθηση είναι καλύτερη στην BMW και αυτό γιατί το τιμόνι προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση σε όλες τις θέσεις, ωστόσο αν και εξαιρετικό, αυτό της Giulia είναι πιο άμεσο και κοφτερό στην πράξη, με το μπροστινό να «ακούει» υποδειγματικά στο turn in, τομέας που μέχρι πρότινος η BMW δεν είχε αντίπαλο. Τα φρένα τέλος και στις δύο περιπτώσεις επαρκούν για την άμεση ακινητοποίησή τους. 


Η πιο σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης και η δυνατότητα να εκμεταλλευτείς την ροπή που φτάνει στους πίσω τροχούς απενεργοποιώντας το DSC, καθιστούν την 320d απολαυστική στην γρήγορη οδήγηση.

Η πιο σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης και η δυνατότητα να εκμεταλλευτείς την ροπή που φτάνει στους πίσω τροχούς απενεργοποιώντας το DSC, καθιστούν την 320d απολαυστική στην γρήγορη οδήγηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN