• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και ουδέτερη συμπεριφορά επιδεικνύει η Alfa Romeo Giulia. Θα θέλαμε λίγο πιο καλή αίσθηση από το τιμόνι και ESP που θα μπορούσε να απενεργοποιηθεί.

Η πιο σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης και η δυνατότητα να εκμεταλλευτείς την ροπή που φτάνει στους πίσω τροχούς απενεργοποιώντας το DSC, καθιστούν την 320d απολαυστική στην γρήγορη οδήγηση.

D.N.A το λέει η Alfa Romeo και Driving Experience Mode η BMW. Και τα δύο συστήματα παραμετροποίησης παίζουν ενεργό ρόλο στην διαμόρφωση του οικονομικού ή του σπορ χαρακτήρα των αυτοκινήτων, ανάλογα με το τι επιλέγει τη δεδομένη στιγμή ο οδηγός τους.

D.N.A το λέει η Alfa Romeo και Driving Experience Mode η BMW. Και τα δύο συστήματα παραμετροποίησης παίζουν ενεργό ρόλο στην διαμόρφωση του οικονομικού ή του σπορ χαρακτήρα των αυτοκινήτων, ανάλογα με το τι επιλέγει τη δεδομένη στιγμή ο οδηγός τους.

Στο δρόμο: Πιο γρήγορη η Giulia

31.808 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2016

Το βασικότερο πεδίο αντιπαράθεσης των δύο αυτοκινήτων είναι σαφώς η οδική τους συμπεριφορά και αυτό γιατί είναι τα μόνα στην κατηγορία με επίκεντρο την οδηγική απόλαυση. Η BMW παραδοσιακά «παίζει» εκ του ασφαλούς με την πισωκίνητη 3άρα όμως η Alfa έχει αποδείξει ότι μπορεί και στα προσθιοκίνητα να προσφέρει το κάτι παραπάνω. Πόσο μάλλον όταν και εκείνη έχει επενδύσει σε νέα πισωκίνητη πλατφόρμα και έχει μεθοδικά στρέψει προς αυτή την κατεύθυνση και όλα τα επιμέρους στοιχεία που συνθέτουν την οδική συμπεριφορά ενός μοντέλου. Η ανάρτηση αποτελείται και στις δύο περιπτώσεις από διπλά ψαλίδια εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με την ρύθμιση να μην είναι μαλακή αλλά όχι και σκληρή. Και τα δύο λοιπόν έχουν βρει την χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς, απορροφώντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων και προσφέροντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η 320d με τα runflat ελαστικά της θα ενοχλήσει σε πολύ έντονες ανωμαλίες, ενώ η Giulia με την ανάρτησή της να χαρακτηρίζεται γενικά πιο μαλακή, σε ορισμένες διαδοχικές ανωμαλίες φέρνει θόρυβο χτύπων. Στο όριο και τα δύο εκμεταλλεύονται στο έπακρο το καλό τους στήσιμο και την πισωκίνηση, με την BMW να εμφανίζει αρχικά υποστροφικές τάσεις όμως λόγω της δυνατότητας του DSC να απενεργοποιηθεί, αποκτά ρόλο στην διαδικασία και το πίσω μέρος. Η Giulia είναι συνολικά πιο ουδέτερη και εν τέλει πιο γρήγορη από την BMW, με το πίσω μέρος να έχει την τάση να ανοίξει την τροχιά του στο όριο, όμως το ESP που δεν απενεργοποιείται, στερεί πόντους από την αποτελεσματικότητα και την ευχαρίστηση. Η οδηγική αίσθηση είναι καλύτερη στην BMW και αυτό γιατί το τιμόνι προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση σε όλες τις θέσεις, ωστόσο αν και εξαιρετικό, αυτό της Giulia είναι πιο άμεσο και κοφτερό στην πράξη, με το μπροστινό να «ακούει» υποδειγματικά στο turn in, τομέας που μέχρι πρότινος η BMW δεν είχε αντίπαλο. Τα φρένα τέλος και στις δύο περιπτώσεις επαρκούν για την άμεση ακινητοποίησή τους. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • pan

    Καλά και τα δύο !!!!Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει σάλιο να τα αγοράσεις αλλά ούτε και να τα συντηρήσεις πλέον!!!

      17
  • ΤΣΙΟΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Νομίζω πως έχει γίνει υπέροχη δουλειά απο τους μηχανικούς της alfa romeo. Επιτέλους ένα αυτοκίνητο που μπορεί όχι απλά να τα βάλει με τα γερμανικά αλλα να είναι και ανώτερό τους. Μπράβο στην Alfa.

      10
  • Δημήτρης

    Προς autotriti: Διορθώστε το μήκος της Giulia που το γράφετε λάθος από την αρχή σε όλες τις παρουσιάσεις. Επίσης 1 ερώτηση: Φοράνε -τα 2 αμάξια- 18 και 16άρες ζάντες. Αυτό δεν επηρεάζει κάμποσο τις μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης;

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σας. Διορθώθηκε. Υπάρχουν διαφορές ανάλογα με τις διαστάσεις των ζαντών, όμως στα συγκριτικά μας θέματα τα μοντέλα είτε έχουν ίδιες σε διαστάσεις ζάντες, είτε αναφέρουμε τις διαφορές τους αν υπάρχουν.

        2
  • mparboutogatos

    μια ερωτηση για το autotriti.Η Giulia ειναι 2.200cc και η bmw 2000cc και εχετε τον κινητηρα της giulia στα αρνητικα λογω δεομενων φορολογιας στην Ελλαδα,ενω ειναι γνωστο οτι ενας κινητηρας 2200cc και ενας 2000cc εχουν ακριβως τον ιδιο φορο πολυτελους διαβιωσης?Για πιο λογο λοιπον γινεται αυτη η ανευ ουσιας δικριση υπερ της BMW?χτυπημα στην αναρτηση της Giulia απλα δεν υφισταται....η συγκεκριμενη αναφορα ειναι εκτος πραγματικοτητας

      2
  • anti-vw

    Eπειδή είχει φίλος BMW με run flat ελαστικά με 50000 plus χιλιόμετρα ποτέ δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα στην άνεση της ανάρτησης σε κάθε είδους δρόμο,τώρα με τι κριτήρια εσείς βγάλατε ότι δεν έχει άνεση δεν ξέρω,και με 17 ή 18 ζάντες,και το επαναλμβάνω σε κάθε είδους δρόμους μέχρι τους καρόδρομους σε επαρχία.Tώρα κουκλάρα η alfa αλλά δεν τρομάζει την BMW όπως και να το κάνουμε.

      2
  • nikos

    το πιο ασχημο Alfa Romeo των εποχων είναι η giulia,η 156 και η 159 ηταν πολύ πιο ομορφες σχεδιαστικα από τη giulia αυτό βεβαια είναι υποκειμενικο αλλα πιστευω σε πολλους δεν αρεσει.τωρα από τα χαρακτηριστικα σε σχεδιαση ποιοτητα ανεση οδηγικη συμπεριφορα χωρους καταναλωση κερδιζει η BMW αρα η giulia που κερδιζει στις επιδοσεις και στην φτηνοτερη τιμη?κατα την ταπεινη μου γνωμη δινω ψηφο στην BMW 320d

      1
  • germanotsolias

    Ποιοι μηχανικοι της Αλφα;;;Απο το 2010 τους στειλανε να βαρανε παλαμακια και να βιδωνουν μπουλονια στα πιτς της φερραρι... Μπορει και καποιοι να πηγαν στο εργοστασιο της ΖΑΣΤΑΒΑ και να αλλαζουν λαμπες!

      1