Είδηση δεν είναι ότι η Giulia κάθεται επάξια απέναντι στην 3άρα, αλλά ότι κερδίζει τις εντυπώσεις και τελικά την προτίμησή μας.
Η άποψή μας
36.269 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2016)
Είδηση δεν είναι ότι η Giulia κάθεται επάξια απέναντι στην 3άρα, αλλά ότι κερδίζει τις εντυπώσεις και τελικά την προτίμησή μας. Μπορεί με ορθολογικά κριτήρια να μην υπερέχει σε κάποιον τομέα σημαντικά έναντι της «μονοδιάστατα τέλειας» BMW (εκτός της τιμής), όμως το γεγονός ότι βγάζει συναίσθημα σε κάθε της λεπτομέρεια την κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή. Η Giulia δεν είναι άλλη μια Alfa Romeo. Είναι Η Alfa Romeo από τούδε και στο εξής και είναι το αυτοκίνητο που πάνω του θα στηριχτεί από εδώ και πέρα όλη η γκάμα της εταιρείας, τουλάχιστον ως φιλοσοφία. Το χρωστάει στην ιστορία της, στους απανταχού alfisti και τελικά σε όλους εμάς που αγαπάμε την αυτοκίνηση.
Ίσως να έχασε τη μάχη, αλλά όχι και τον πόλεμο η BMW 320 d.
Νομίζω πως έχει γίνει υπέροχη δουλειά απο τους μηχανικούς της alfa romeo. Επιτέλους ένα αυτοκίνητο που μπορεί όχι απλά να τα βάλει με τα γερμανικά αλλα να είναι και ανώτερό τους. Μπράβο στην Alfa.
Προς autotriti:
Διορθώστε το μήκος της Giulia που το γράφετε λάθος από την αρχή σε όλες τις παρουσιάσεις.
Επίσης 1 ερώτηση:
Φοράνε -τα 2 αμάξια- 18 και 16άρες ζάντες. Αυτό δεν επηρεάζει κάμποσο τις μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης;
Απάντηση: Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σας. Διορθώθηκε. Υπάρχουν διαφορές ανάλογα με τις διαστάσεις των ζαντών, όμως στα συγκριτικά μας θέματα τα μοντέλα είτε έχουν ίδιες σε διαστάσεις ζάντες, είτε αναφέρουμε τις διαφορές τους αν υπάρχουν.
μια ερωτηση για το autotriti.Η Giulia ειναι 2.200cc και η bmw 2000cc και εχετε τον κινητηρα της giulia στα αρνητικα λογω δεομενων φορολογιας στην Ελλαδα,ενω ειναι γνωστο οτι ενας κινητηρας 2200cc και ενας 2000cc εχουν ακριβως τον ιδιο φορο πολυτελους διαβιωσης?Για πιο λογο λοιπον γινεται αυτη η ανευ ουσιας δικριση υπερ της BMW?χτυπημα στην αναρτηση της Giulia απλα δεν υφισταται....η συγκεκριμενη αναφορα ειναι εκτος πραγματικοτητας
Eπειδή είχει φίλος BMW με run flat ελαστικά με 50000 plus χιλιόμετρα ποτέ δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα στην άνεση της ανάρτησης σε κάθε είδους δρόμο,τώρα με τι κριτήρια εσείς βγάλατε ότι δεν έχει άνεση δεν ξέρω,και με 17 ή 18 ζάντες,και το επαναλμβάνω σε κάθε είδους δρόμους μέχρι τους καρόδρομους σε επαρχία.Tώρα κουκλάρα η alfa αλλά δεν τρομάζει την BMW όπως και να το κάνουμε.
το πιο ασχημο Alfa Romeo των εποχων είναι η giulia,η 156 και η 159 ηταν πολύ πιο ομορφες σχεδιαστικα από τη giulia αυτό βεβαια είναι υποκειμενικο αλλα πιστευω σε πολλους δεν αρεσει.τωρα από τα χαρακτηριστικα σε σχεδιαση ποιοτητα ανεση οδηγικη συμπεριφορα χωρους καταναλωση κερδιζει η BMW αρα η giulia που κερδιζει στις επιδοσεις και στην φτηνοτερη τιμη?κατα την ταπεινη μου γνωμη δινω ψηφο στην BMW 320d
Ποιοι μηχανικοι της Αλφα;;;Απο το 2010 τους στειλανε να βαρανε παλαμακια και να βιδωνουν μπουλονια στα πιτς της φερραρι...
Μπορει και καποιοι να πηγαν στο εργοστασιο της ΖΑΣΤΑΒΑ και να αλλαζουν λαμπες!
Ετσι καλα της κανει! Να την χτυπαει χωρις ελεος!
Καλά και τα δύο !!!!Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει σάλιο να τα αγοράσεις αλλά ούτε και να τα συντηρήσεις πλέον!!!
Νομίζω πως έχει γίνει υπέροχη δουλειά απο τους μηχανικούς της alfa romeo. Επιτέλους ένα αυτοκίνητο που μπορεί όχι απλά να τα βάλει με τα γερμανικά αλλα να είναι και ανώτερό τους. Μπράβο στην Alfa.
Απαγορευτικά λόγω Τεκμηρίων και τιμών αγοράς!!!!!!!!!!!!
Προς autotriti: Διορθώστε το μήκος της Giulia που το γράφετε λάθος από την αρχή σε όλες τις παρουσιάσεις. Επίσης 1 ερώτηση: Φοράνε -τα 2 αμάξια- 18 και 16άρες ζάντες. Αυτό δεν επηρεάζει κάμποσο τις μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης;
Απάντηση: Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σας. Διορθώθηκε. Υπάρχουν διαφορές ανάλογα με τις διαστάσεις των ζαντών, όμως στα συγκριτικά μας θέματα τα μοντέλα είτε έχουν ίδιες σε διαστάσεις ζάντες, είτε αναφέρουμε τις διαφορές τους αν υπάρχουν.
Το προβλημα ειναι η τιμη και η μεταπωλιτικη αξια της Αλφα Ρομεο σε σχεση με το μπεμπε.
μια ερωτηση για το autotriti.Η Giulia ειναι 2.200cc και η bmw 2000cc και εχετε τον κινητηρα της giulia στα αρνητικα λογω δεομενων φορολογιας στην Ελλαδα,ενω ειναι γνωστο οτι ενας κινητηρας 2200cc και ενας 2000cc εχουν ακριβως τον ιδιο φορο πολυτελους διαβιωσης?Για πιο λογο λοιπον γινεται αυτη η ανευ ουσιας δικριση υπερ της BMW?χτυπημα στην αναρτηση της Giulia απλα δεν υφισταται....η συγκεκριμενη αναφορα ειναι εκτος πραγματικοτητας
Eπειδή είχει φίλος BMW με run flat ελαστικά με 50000 plus χιλιόμετρα ποτέ δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα στην άνεση της ανάρτησης σε κάθε είδους δρόμο,τώρα με τι κριτήρια εσείς βγάλατε ότι δεν έχει άνεση δεν ξέρω,και με 17 ή 18 ζάντες,και το επαναλμβάνω σε κάθε είδους δρόμους μέχρι τους καρόδρομους σε επαρχία.Tώρα κουκλάρα η alfa αλλά δεν τρομάζει την BMW όπως και να το κάνουμε.
το πιο ασχημο Alfa Romeo των εποχων είναι η giulia,η 156 και η 159 ηταν πολύ πιο ομορφες σχεδιαστικα από τη giulia αυτό βεβαια είναι υποκειμενικο αλλα πιστευω σε πολλους δεν αρεσει.τωρα από τα χαρακτηριστικα σε σχεδιαση ποιοτητα ανεση οδηγικη συμπεριφορα χωρους καταναλωση κερδιζει η BMW αρα η giulia που κερδιζει στις επιδοσεις και στην φτηνοτερη τιμη?κατα την ταπεινη μου γνωμη δινω ψηφο στην BMW 320d
Ποιοι μηχανικοι της Αλφα;;;Απο το 2010 τους στειλανε να βαρανε παλαμακια και να βιδωνουν μπουλονια στα πιτς της φερραρι... Μπορει και καποιοι να πηγαν στο εργοστασιο της ΖΑΣΤΑΒΑ και να αλλαζουν λαμπες!