• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σταθερό, άνετο και ευχάριστο είναι το Megane στο δρόμο, αποτελώντας ένα πολύ ικανό αυτοκίνητο για εκτός πόλης διαδρομές.

Ακλόνητη στις στροφές, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, η Giulietta συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά μικρομεσαία αυτοκίνητα της αγοράς.

Το DS4 δεν είναι όσο άνετο όσο η Citroen C4 που βασίζεται, είναι όμως πιο ευχάριστο οδηγικά σε δρόμο με στροφές.

Οδική συμπεριφορά: Ξεχωρίζει η Giulietta, πιο άνετο το Megane

Διαβάστηκε από 187581 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/5/2018
 

Στο δρόμο η εικόνα του κάθε αυτοκινήτου, ορίζεται από την εταιρική του ταυτότητα. Η Alfa Romeo Giulietta είναι εκείνη που είναι σε θέση να προσφέρει τις πιο δυνατές συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι της, αφού η σφιχτή ανάρτηση και η αμεσότητά της την καθιστούν την πιο επικεντρωμένη σε σπορ αναζητήσεις οδηγικά. Ετσι, η Giulietta θα κινηθεί σβέλτα και με εξαιρετική σταθερότητα σε ανοιχτό δρόμο, ενώ σε δρόμο με στροφές οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος και τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης προσφέρουν σιγουριά ακόμα και σε υπερβολές. Το τιμόνι της έχει την καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα, ωστόσο θα θέλαμε μια πιο σπορ θέση οδήγησης. 
 
Το DS4 έχει πιο σφιχτά αμορτισέρ σε σχέση με την Citroen C4, νέα πιο κοντά ελατήρια και μεγαλύτερου πάχους αντιστρεπτική με αποτέλεσμα να αποκτά έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα στο δρόμο, με αρκετή πρόσφυση στις στροφές, μικρές κλίσεις από το αμάξωμα και πλήρως προβλέψιμες αντιδράσεις στο όριο. Στο πεδίο της άνεσης, το DS τα καταφέρνει καλά, παρότι δεν λείπουν κάποιες ξερές αντιδράσεις από την ανάρτηση κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι με τη σειρά του, έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από ό,τι θα θέλαμε, όμως συνολικά πληροφορεί τον οδηγό ικανοποιητικά για τα τεκταινόμενα. 
 
Το Renault Megane είναι το πιο άνετο οδηγικά από τα μοντέλα του συγκριτικού, χωρίς όμως να θυσιάζονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η ανάρτησή του αποσβένει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και μόνο σε διαδοχικά περάσματα από τέτοιες εμφανίζει κάποιου είδους «χτύπους». Σε δρόμo με στροφές, το νέο Megane δεν εμφανίζει μεγάλες κλίσεις με τα περιθώρια της πρόσφυσης είναι αυξημένα με ουδέτερη συμπεριφορά, ενώ η όλη αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι καλή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Mε ψηφιακό πίνακα οργάνων το νέο Hyundai i20;

Nέο Toyota Wildlander

Νέο teaser για το ηλεκτρικό της Mazda (+vid)

Προκάλεσε ατύχημα αλλά έφυγε... κύριος!

Η κίνηση στους δρόμους

Αναστολή παραγωγής στη Subaru λόγω τυφώνα

«Σκούπα» της Τροχαίας στον Λυκαβηττό

Σχέδιο δείχνει το νέο Audi E-Tron Sportback

Aston Martin σχεδιασμένη από τον James Bond

Η ονομασία Lexus «LX600» κρύβει νέο κινητήρα;

Βγάζει καπνούς από το καπό;

Ξέρεις να οδηγείς ένα «τουρμπάτο» αυτοκίνητο;

Premium υπηρεσίες σε ιδιωτικά Parking!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »