• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σταθερό, άνετο και ευχάριστο είναι το Megane στο δρόμο, αποτελώντας ένα πολύ ικανό αυτοκίνητο για εκτός πόλης διαδρομές.

Ακλόνητη στις στροφές, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, η Giulietta συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά μικρομεσαία αυτοκίνητα της αγοράς.

Το DS4 δεν είναι όσο άνετο όσο η Citroen C4 που βασίζεται, είναι όμως πιο ευχάριστο οδηγικά σε δρόμο με στροφές.

Οδική συμπεριφορά: Ξεχωρίζει η Giulietta, πιο άνετο το Megane

Διαβάστηκε από 185638 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/5/2018
 

Στο δρόμο η εικόνα του κάθε αυτοκινήτου, ορίζεται από την εταιρική του ταυτότητα. Η Alfa Romeo Giulietta είναι εκείνη που είναι σε θέση να προσφέρει τις πιο δυνατές συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι της, αφού η σφιχτή ανάρτηση και η αμεσότητά της την καθιστούν την πιο επικεντρωμένη σε σπορ αναζητήσεις οδηγικά. Ετσι, η Giulietta θα κινηθεί σβέλτα και με εξαιρετική σταθερότητα σε ανοιχτό δρόμο, ενώ σε δρόμο με στροφές οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος και τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης προσφέρουν σιγουριά ακόμα και σε υπερβολές. Το τιμόνι της έχει την καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα, ωστόσο θα θέλαμε μια πιο σπορ θέση οδήγησης. 
 
Το DS4 έχει πιο σφιχτά αμορτισέρ σε σχέση με την Citroen C4, νέα πιο κοντά ελατήρια και μεγαλύτερου πάχους αντιστρεπτική με αποτέλεσμα να αποκτά έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα στο δρόμο, με αρκετή πρόσφυση στις στροφές, μικρές κλίσεις από το αμάξωμα και πλήρως προβλέψιμες αντιδράσεις στο όριο. Στο πεδίο της άνεσης, το DS τα καταφέρνει καλά, παρότι δεν λείπουν κάποιες ξερές αντιδράσεις από την ανάρτηση κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι με τη σειρά του, έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από ό,τι θα θέλαμε, όμως συνολικά πληροφορεί τον οδηγό ικανοποιητικά για τα τεκταινόμενα. 
 
Το Renault Megane είναι το πιο άνετο οδηγικά από τα μοντέλα του συγκριτικού, χωρίς όμως να θυσιάζονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η ανάρτησή του αποσβένει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και μόνο σε διαδοχικά περάσματα από τέτοιες εμφανίζει κάποιου είδους «χτύπους». Σε δρόμo με στροφές, το νέο Megane δεν εμφανίζει μεγάλες κλίσεις με τα περιθώρια της πρόσφυσης είναι αυξημένα με ουδέτερη συμπεριφορά, ενώ η όλη αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι καλή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Tρακάρες με όχημα αγνώστων στοιχείων;

Οι «εχθροί» της εικόνας του αυτοκινήτου σου

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Η κίνηση στους δρόμους

Μονομαχία στην πίστα!

Nέο Volvo ΧC90 Armoured

Νέο Skoda Scala G-TEC

To ηλεκτρικό που φορτίζεται από τον ήλιο (+vid)

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Παρουσίαση: Νέο Kia XCeed

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »