Ο νέος 1.400άρης MultiAir των 150 ίππων προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και πολύ καλή απόδοση, παρότι «τσιμπάει» λίγο σε κατανάλωση.

Ο νέος 1.400άρης MultiAir των 150 ίππων προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και πολύ καλή απόδοση, παρότι «τσιμπάει» λίγο σε κατανάλωση.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Δυνατή «καρδιά»!

44.441 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2015)

Ο νέος κινητήρας MultiAir 1,4 turbo των 150 ίππων βασίζεται πάνω στον ισχυρότερο MultiAir 1,4 λτ. των 170 ίππων, διαθέτοντας παράλληλα ακριβώς την ίδια ροπή (250 Nm στις 2.500 σ.α.λ.). Αποτελεί αποκλειστική επιλογή της Giulietta Sprint και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με σφιχτή κλιμάκωση. 


Στην πράξη, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι στο 0-100 χλμ./ώρα ο κινητήρας αυτός χάνει 0,6 δλ. σε σχέση με αυτόν των 170 ίππων (8,7 δλ. έναντι 8,1 δλ.), όμως σε όλες τις ρεπρίζ, βοηθούμενος και από το ελαφρώς πιο σφιχτής κλιμάκωσης κιβώτιο, ο νέος κινητήρας της Giulietta καταφέρνει να αναδειχθεί πιο γρήγορος από τον ισχυρότερό του «αδελφό». 

Από εκεί και πέρα, στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του το μηχανικό αυτό σύνολο ικανοποιεί απόλυτα με το τράβηγμά του από τις χαμηλές κιόλας στροφές, είναι ελαστικό σε όλο το φάσμα των στροφών του, αλλά και παράλληλα, ελαφρώς πιο θορυβώδες από αυτό που θα θέλαμε. Η μέση κατανάλωσή του, με βάση το εργοστάσιο βρίσκεται στα 5,7 λτ./100 χλμ., όμως αυτό είναι πολύ δύσκολο στην πράξη να επιβεβαιωθεί. Μια μέση τιμή κοντά στα 8,5 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw