• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Alfa Romeo: Ποιος την προτιμά 4κίνητη;

Διαβάστηκε από 3910 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/8/2019
 

Μήπως μια τετρακίνητη Alfa Romeo ακυρώνει τον ντόρο και τον κόπο της μάρκας να γυρίσει σε πίσω κίνηση;

Δεν είναι λίγο άκυρο να κάνει μια μάρκα τόσο κόπο να γίνει πισωκίνητη, και μετά στην ίδια πλατφόρμα να προσφέρει τετρακίνητες εκδόσεις; Μήπως η Alfa Romeo κάνει όλο το εγχείρημα της πίσω κίνησης άκυρο;

Η επιστροφή της Alfa Romeo στην πίσω κίνηση είχε ουσιαστικό αλλά και συναισθηματικό χαρακτήρα. Ουσιαστικό γιατί με την κίνηση πίσω η Alfa Romeo μπορεί να παίζει κόντρα στα «μεγάλα» ονόματα που βασικά είναι πισωκίνητα, και συναισθηματικό γιατί δείχνει μια επιστροφή στις ρίζες, σε αυτό που έκανε την Alfa Romeo αυτό που είναι σήμερα: θρύλος.

Ακόμη και έτσι όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Alfa Romeo είχε και τις προσθιοκίνητες δόξες της. Από την Alfasud και τη 33 μέχρι την 146 και φυσικά την 156, τα μοντέλα που κράτησαν τη μάρκα στο προσκήνιο δεν είχαν ανάγκη να δείξουν «πίστη» σε έναν μόνο άξονα μετάδοσης.

Η Alfa Romeo δείχνει πως και τώρα είναι έτοιμη να διαφοροποιήσει τα μοντέλα της. Έτσι ενώ η τρέχουσα Giulietta είναι προσθιοκίνητη, η επόμενη αναμένεται να έχει την κίνηση πίσω, αφήνοντας μόνη τη νέα Tonale η οποία σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θα βασιστεί σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα, αυτή του Jeep Renegade και του Fiat 500X.

Από κει και πέρα, οι Ιταλοί μας έδειξαν ήδη τις προσθέσεις τους για ένα μεγάλο κουπέ και πιθανώς ένα κάμπριο μοντέλο στο πάτωμα της Giulia, κάτι που αναμένει η αγορά με ενθουσιασμό και αδημονία. Όμως στις ανακοινώσεις αυτές γίνεται λόγος για τετρακίνητες εκδόσεις, πιθανώς ως στάνταρ. Και μιλάμε για συστήματα σαν αυτό της Stelvio, δηλαδή τετρακίνηση πάνω σε πισωκίνητη πλατφόρμα.

Είναι σαφές πως η αγορά σηκώνει τετρακίνηση. Δεν είναι τυχαίο πως η Audi παρότι έφτανε μέχρι τη βρύση με τις πλατφόρμες της με διαμήκη κινητήρα, τούνελ μετάδοσης και ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, δεν μπήκε στον κόπο ποτέ να κάνει τα μοντέλα της πισωκίνητα και άφηνε στις δικίνητες εκδόσεις την κίνηση εμπρός. Η τετρακίνηση ήταν πάντα αρκετή.
Είναι όμως για την Alfa Romeo το να μετατρέψει τα πισωκίνητα μοντέλα της σε τετρακίνητα η καλύτερη στρατηγική; Η Mercedes και η BMW το κάνουν ήδη, όμως η Alfa Romeo έκανε τόσο «θόρυβο» με την επιστροφή της στην πίσω κίνηση, που η κίνηση σε όλους τους τροχούς φαίνεται να την ακυρώνει.

Είναι όμως έτσι; Εσείς πως βλέπετε τις μελλοντικές Alfa Romeo με τετρακίνηση; Βήματα εμπρός ή βήματα πίσω; Μήπως θα προτιμούσατε την Alfa Romeo αμιγώς πισωκίνητη; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Nέο μοτέρ & δύο πακέτα για το VW T-Roc

Πρώτες τιμές για το νέο Nissan Juke

Και Μάλτα και Μαγιόρκα στην Ελλάδα!

Δοκιμή: Νέο Mitsubishi Outlander PHEV

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκλειστικό: Νέα Audi Q4 Sportback & Audi Q6

Μια στραβοτιμονιά και το «άτι» πάει για σκραπ

Νίκη Vettel 392 μέρες μετά, 1-2 η Ferrari!

Καλείς την τροχαία: Καρφί ή σκεπτόμενος πολίτης;

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

Φάκελος Yaris: Ποιο είναι το best του best;

Δοκιμή: Ford Focus Vignale

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes GLA

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »