• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Υπάρχει μεγαλύτερη «μάχη» ανάμεσα σε οπαδούς αυτοκινήτων από αυτή μεταξύ BMW και Audi;

Αλήθεια τώρα, στα ίδια λεφτά, BMW ή Audi;

Διαβάστηκε από 22319 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2018
 

Ποιοι χοντάκηδες και αλφίστι; Υπάρχει μεγαλύτερη «μάχη» ανάμεσα σε οπαδούς από αυτή μεταξύ BMW και Audi; Στα ίδια λεφτά λοιπόν, ποια από τις δύο μάρκες προτιμάτε: BMW ή Audi;

Η πλάκα σε αυτή την «κόντρα» είναι πως αν ρωτήσεις τους οπαδούς των δύο εταιρειών, όλοι τους θα απαξιώσουν την ερώτηση λέγοντας πως δεν υπάρχει καν δίλημμα. Όμως το δίλημμα υπάρχει και γι αυτό υπάρχει και τόσο ένταση όταν η ερώτηση γίνεται στα σοβαρά.

Βλέπεις για τους BMWδάκηδες, η Audi ως μάρκα δεν είναι μετρήσιμη δύναμη απέναντι στην BMW. Αν τους ρωτήσεις, μόνο την Mercedes θα σου πουν ότι παίρνουν στα σοβαρά, αλλά στην ερώτηση Mercedes ή BMW φυσικά η απάντηση είναι ξεκάθαρα υπερ της δεύτερης.

Ο λόγος της «υπεροψίας» έχει να κάνει φυσικά με την πίσω κίνηση. Για τους οπαδούς της BMW αν δεν είσαι πισωκίνητος δεν είσαι premium και σίγουρα ως κατασκευαστής δεν δίνεις έμφαση στην οδηγική εμπειρία. Από τη στιγμή που συμβιβάζεις το κύριο συστατικό στην δυναμική συμπεριφορά ενός αυτοκίνητου, τον άξονα κίνησης, δεν υπάρχει τίποτε άλλο προς συζήτηση.

Και η τετρακίνηση; Εδώ τα επιχειρήματα έχουν να κάνουν με το στήσιμο, το ζύγισμα 50:50 των ΒMW, το «μπροστόβαρο» των Audi που το μοτέρ «κρέμεται» εμπρός από τον μπροστινό άξονα και έτσι «βγάζουν μούτρα», ενώ ως τελική απάντηση, έρχεται το γεγονός ότι αν θες να «χαλάσεις» την οδική συμπεριφορά με την τετρακίνηση, πάρε τετρακίνητη BMW να έχεις τουλάχιστον τα εξακύλινδρα εν σειρά μοτέρ, μοναδικά (όχι πλέον) στη μάρκα.

Φυσικά ο αντίλογος είναι εξίσου ισχυρός. Από την πλευρά της Audi τα επιχειρήματα είναι κυρίως τετρακίνητα. Ακόμη και με το Quattro να έχει χάσει το παλιό «γκλάμουρ» των διαφορικών torsen, οι οπαδοί της Audi δεν ακούνε τίποτα, αφού το αυτοκίνητο το θέλουν «τρένο», το θέλουν να δίνει το 100% ανά πάσα στιγμή χωρίς να φοβάσαι να γίνεις «σβούρα», θέλουν ποιότητα κατασκευής που «δεν έχει άλλος κατασκευαστής» και φυσικά όταν τα βρουν δύσκολα θα κάνουν λόγο για το R8 με τα θηριώδη μοτέρ, για τα TT με τα πεντακύλινδρα, τις στέισον RS εκδόσεις και τα τέρατα με τους V10. Όχι άδικα.

Στην πράξη όμως τι οδηγούν; Όσοι BMWδάκηδες δεν έχουν BMW έχουν κυρίως ιαπωνικά αυτοκίνητα, ενώ οι φίλοι της Audi που δεν έχουν Audi έχουν άλλες μάρκες του ομίλου, κυρίως Skoda. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Εσείς όμως τι λέτε; Στη μάχη των premium, στα ίδια λεφτά, ΒΜW ή Audi; Απολαυστική πίσω κίνηση ή οδήγηση-τρένο με τετρακίνηση; Αθόρυβα εξακύλινδρα εν σειρά, ή κτηνώδη V10; Και τελικά, αν δεν έχεις BMW ή Audi, πόση σημασία έχει;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • περισσότερα σχόλια

Αποκλειστικό: Η νέα Mercedes GLB

Δοκιμή: Ford Fiesta Active

Ποιες εταιρείες θα αφανίσει η ηλεκτροκίνηση;

Οδική βοήθεια: Aχρηστη ή πιο πολύτιμη από ποτέ;

Η κίνηση στους δρόμους

Τα 5 μικρά crossover με την καλύτερη κατανάλωση

25 Χρόνια AutoΤρίτη: Η εξέλιξη της ασφάλειας

Τι ξέρεις για το ηλεκτρικό χειρόφρενο;

Δοκιμή: Νέο Audi A1 Sportback

Top 20 νέα μοντέλα του 2019

Χωματερή γερμανικών ελαστικών η Ελλάδα;

7 Μίνι με 10.000 ευρώ

Χεράς με BMW 325i δίνει πόνο

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Τop 25 αυτοκίνητα στα 25 χρόνια AutoΤρίτη

MEGA Αφιέρωμα: 25 χρόνια AutoΤρίτη

Κάντε αναφορά: Δείτε ποια αυτοκίνητα είναι ΦΕΤΟΣ για κλωτσιές

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: Total Care 5+ Aπολαύστε τη φροντίδα Renault με συνολικό όφελος έως και 30%

CITROEN: Ποδαρικό με Reverse Sales

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€

PEUGEOT: Eπιλεγμένα μεταχειρισμένα σαν καινούρια έως 2/2

περισσότερα »