• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Υπάρχει μεγαλύτερη «μάχη» ανάμεσα σε οπαδούς αυτοκινήτων από αυτή μεταξύ BMW και Audi;

Αλήθεια τώρα, στα ίδια λεφτά, BMW ή Audi;

Διαβάστηκε από 8446 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/1/2018

Ποιοι χοντάκηδες και αλφίστι; Υπάρχει μεγαλύτερη «μάχη» ανάμεσα σε οπαδούς από αυτή μεταξύ BMW και Audi; Στα ίδια λεφτά λοιπόν, ποια από τις δύο μάρκες προτιμάτε: BMW ή Audi;

 
Η πλάκα σε αυτή την «κόντρα» είναι πως αν ρωτήσεις τους οπαδούς των δύο εταιρειών, όλοι τους θα απαξιώσουν την ερώτηση λέγοντας πως δεν υπάρχει καν δίλημμα. Όμως το δίλημμα υπάρχει και γι αυτό υπάρχει και τόσο ένταση όταν η ερώτηση γίνεται στα σοβαρά.

Βλέπεις για τους BMWδάκηδες, η Audi ως μάρκα δεν είναι μετρήσιμη δύναμη απέναντι στην BMW. Αν τους ρωτήσεις, μόνο την Mercedes θα σου πουν ότι παίρνουν στα σοβαρά, αλλά στην ερώτηση Mercedes ή BMW φυσικά η απάντηση είναι ξεκάθαρα υπερ της δεύτερης.

Ο λόγος της «υπεροψίας» έχει να κάνει φυσικά με την πίσω κίνηση. Για τους οπαδούς της BMW αν δεν είσαι πισωκίνητος δεν είσαι premium και σίγουρα ως κατασκευαστής δεν δίνεις έμφαση στην οδηγική εμπειρία. Από τη στιγμή που συμβιβάζεις το κύριο συστατικό στην δυναμική συμπεριφορά ενός αυτοκίνητου, τον άξονα κίνησης, δεν υπάρχει τίποτε άλλο προς συζήτηση.

Και η τετρακίνηση; Εδώ τα επιχειρήματα έχουν να κάνουν με το στήσιμο, το ζύγισμα 50:50 των ΒMW, το «μπροστόβαρο» των Audi που το μοτέρ «κρέμεται» εμπρός από τον μπροστινό άξονα και έτσι «βγάζουν μούτρα», ενώ ως τελική απάντηση, έρχεται το γεγονός ότι αν θες να «χαλάσεις» την οδική συμπεριφορά με την τετρακίνηση, πάρε τετρακίνητη BMW να έχεις τουλάχιστον τα εξακύλινδρα εν σειρά μοτέρ, μοναδικά (όχι πλέον) στη μάρκα.

Φυσικά ο αντίλογος είναι εξίσου ισχυρός. Από την πλευρά της Audi τα επιχειρήματα είναι κυρίως τετρακίνητα. Ακόμη και με το Quattro να έχει χάσει το παλιό «γκλάμουρ» των διαφορικών torsen, οι οπαδοί της Audi δεν ακούνε τίποτα, αφού το αυτοκίνητο το θέλουν «τρένο», το θέλουν να δίνει το 100% ανά πάσα στιγμή χωρίς να φοβάσαι να γίνεις «σβούρα», θέλουν ποιότητα κατασκευής που «δεν έχει άλλος κατασκευαστής» και φυσικά όταν τα βρουν δύσκολα θα κάνουν λόγο για το R8 με τα θηριώδη μοτέρ, για τα TT με τα πεντακύλινδρα, τις στέισον RS εκδόσεις και τα τέρατα με τους V10. Όχι άδικα.

Στην πράξη όμως τι οδηγούν; Όσοι BMWδάκηδες δεν έχουν BMW έχουν κυρίως ιαπωνικά αυτοκίνητα, ενώ οι φίλοι της Audi που δεν έχουν Audi έχουν άλλες μάρκες του ομίλου, κυρίως Skoda. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Εσείς όμως τι λέτε; Στη μάχη των premium, στα ίδια λεφτά, ΒΜW ή Audi; Απολαυστική πίσω κίνηση ή οδήγηση-τρένο με τετρακίνηση; Αθόρυβα εξακύλινδρα εν σειρά, ή κτηνώδη V10; Και τελικά, αν δεν έχεις BMW ή Audi, πόση σημασία έχει;

 
  • Μαρκος

    Για κανενα γυρο σε πιστα με το τεχνικο τμημα ανα πασα στιγμη ετοιμο για παν ενδεχομενο βλαβης, μια χαρα ειναι και τα δυο. Για εκτος πιστας κανενα απο τα δυο.

      48
  • iaVis

    Θα ήταν θαρρώ άδικο να ξεχωρίσω κάποια έκανε των δύο. Πριν χρόνια υπερείχε η BMW, τα γιγάντια όμως άλματα της Audi την έφθασαν. Το μόνο μειονέκτημα της δεύτερης είναι, πως, τον ίδιο κινητήρα ενός Α4 λόγου χάρη, τον έχει και ένα Seat ή ένα Skoda...

      10
  • Κωνσταντίνος

    Δεν είμαι οπαδός κάποιας από τις δύο μάρκες, αλλά μεταξύ των δύο θα προτιμήσω BMW: 1) Η πίσω κίνηση είναι απαραίτητο στοιχείο μίας premium μπερλίνας. Η 4-κίνηση της Audi δε μετράει γιατί βασίζεται σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα. 2) Για να χαρακτηριστεί μια μάρκα premium, πρέπει να έχει αρκετά χρόνια παρουσίας στη κορυφή κι εδώ η Audi υστερεί σε σχέση με τη BMW. 3) Όλοι έχουμε τις προσωπικές μας συμπάθειες και αντιπάθειες κι εγώ δεν μπορώ να κρύψω ότι οι VW & Audi δεν συγκαταλέγονται στις αγαπημένες μου μάρκες.

      5
  • Kostas

    Για μένα τα audi υπερτερούν σχεδιαστικά τουλάχιστον ως προς το εσωτερικό. Δεν έχω άποψη ως ως προς τη ποιότητα κατασκευής. Από γνωστούς μου, είναι πιο ζημιάρικα (έχω υπόψη μου περιπτώσεις ακριβών ζημιών σε audi). Σε πολλά συγκριτικά επίσης κρίνονται επικρατέστερα από τις bmw. Επίσης δεν μου αρέσει καθόλου που στο group vag χρησιμοποιούνται κοινά ανταλλακτικά και μέρη που κοστολογούνται ανάλογα με το πρεστίζ της κάθε φίρμας του ομίλου. Μάλλον θα έκλινα υπέρ των bmw κοιτώντας βέβαια και τις mercedes, χωρίς να είμαι κάθετα εναντίον των audi που τα σέβομαι επίσης ως premium.

      3
  • Simple

    Egw eimai fun sgkekrimenwn modelwn ths mercedes alla anamesa se autes tis 2 8a pw oti h audi exei dikaiw8ei istorika giati pleon ta misa bmw einai pros8iokinhta kai epishs oi perissoteres 5ares kai 7ares tetrakinhtes pleon. Dhladh h bmw ekane twra auto pou kanei h audi edw kai dekaeties.

     
  • Jimny

    Αν ηταν καλυτερα τα bmw τοτε γιατι ειναι αισθητα πιο φτηνα απ τα audi σαν μεταχειρισμενα; Και μιλαμε για αυτοκινητα με ιδια χαρακτηριστικα και ιδια αρχικη τιμη που ομως σαν μεταχειρισμενα τα audi ειναι 20-30% πιο ακριβα. Και απ τα mercedes επισης ειναι πιο ακριβα. Αυτο κατι υποδηλωνει για την ποιοτητα του αυτοκινητου. Και οπως εγραψε και ενας φιλος γιατι δεν βλεπουμε παλια bmw στους δρομους ενω audi βλεπουμε πολλα;

     
  • Αριστειδης

    τα audi απο το Α4 και πανω εχουν την ιδια πλατφορμα και μηχανες με bentley, porsche kai lamborghini οποτε προφανως και υπερεχουν σε σχεση με bmw. Απ την αλλη ειναι αλη8εια οτι η 4κυλινδρες μηχανες ειναι παρομοιες με αλλες του γκρουπ αλλα εγω προτιμω να εχω παρομοια μηχανη με ενα skoda απο το να οδηγω mercedes και να εχω την ιδια μηχανη με ενα dacia η bmw και να εχω την ιδια μηχανη με ενα pegeuot.

     
  • Nikosbuffon

    Συγνώμη ρε παιδιά αλλα οταν ενα ανταλλακτικό για το audi είναι ιδιο με αυτο του seat η skoda η vw για ποιο λογο το πληρωνω ετσι δεν ειναι ποιο premium η audi σε σχέση με την bmw οπου δινει μηχανικα μερη στην mini k rolls Royce σε δυο premium μαρκες παλι.Οπότε bmw k πάλi bmw.

     
  • Βαγγέλης

    Δεν ξέρω για τις καινούριες "μονομαχίες" μεταξύ BMW και Audi. Εκείνο που ξέρω είναι οτι έχω ένα Audi 80 (το αυγό) που αγόρασα το 1990. Έχει διανύσει 350000 km (έχω και 2ο αυτοκίνητο) και έχει δημιουργήσει ελάχιστα προβλήματα, μερικά από τα οποία μπορεί να οφείλονται και στην άγνοια ή την προχειρότητα των δήθεν "τεχνητών" στα συνεργεία. Βλέπω ακόμη μερικά Audi στο δρόμο από την εποχή εκείνη αλλά BMW δεν βλέπω κανένα. Όσο για την κατανάλωση εκτός πόλης, 7 λίτρα στα 100 χλμ. η τελευταία μέτρηση έδωσε 64 λίτρα για ταξίδι 920 χλμ. Το σκάφος δεν έχει την παραμικρή σκουριά και η μηχανή δεν ανοίχτηκε ποτέ. Για όσους ενδιαφέρονται για "μπάντες" προφανώς το σχόλιο είναι άχρηστο, πιστεύω όμως οτι υπάρχουν ακόμη αρκετοί άντρες που βλέπουν το αυτοκίνητο σαν εργαλείο και όχι σαν μέσον επέκτασης της προσωπικότητάς τους και το γκαζώνουν όταν πραγματικά υπάρχει σοβαρός λόγος και όχι για να ενισχύσουν τον λειψό ανδρισμό τους με το μούγκρισμα του κινητήρα.

     
  • Σταυροπουλος Χαραλαμπος

    Σαφως BMW και AUDI ειναι αυτοκινητα κορυφαια . θα επιλεξω αυτο που παει τρενο με την τετρακινηση.

     
  • Τακης

    Μονο audi gia premium μαρκα και για επιπεδο. Κοιταξτε ποιοι οδηγουν μεταχειρισμενα mercedes και bmw. Οποτε το θεωρω ξεφτιλα να οδηγω ενα αυτοκινητο τοσο ξεπεσμενο. Ισως και για αυτο τα audi ειναι αρκετα πιο ακριβα σαν μεταχειρισμενα απο τα αλλα δυο και μακαρι να κρατησουν ετσι γιατι μετα δεν 8α εχουμε τι να παρουμε.

     
  • Nikosbuffon

    Εχω μπει σε bmw k audi απο τριάντα χρόνων παλιο εως και σημερινο και τα εχω ψηλαφισει απο τα πλαστικα ποσο μαλακα ειναι εως και την στιβαρότητα σαν αμαξια γενικα και εχω να πω Ναι μεν η audi εκανε αλματα προόδου αλλα την bmw δεν την φτανει γιατι αμα θες να παρεις αμαξι περνεις bmw αμα θες να παρεις αμαξι που το πατωμα του αυτοκίνητου σου για παράδειγμα skoda superb ίδιο πάτωμα με audi a4 a5 a6 δηλαδη ενα αμαξι να έχει 24000 και το αλλο 34 η 40 η 50 χιλιάδες τόσο premium θεωρείται η audi.premium μονο mercedes bmw .

     
  • Panos.m

    Ούτε την μία ούτε την άλλη μάρκα έχω. Αλλά θα προτιμούσα BMW. Πολύ καλύτερο εσωτερικό από την AUDI. Απλώς δεν έχει κινητήρες με μεγάλη ιπποδύναμη. Μόνο εκεί υστερεί.

     
  • Μαθηματικος

    Για να δειτε την καλυτερη κοιταξτε τις ναυαρχιδες τους. Συμφωνα με ολα τα reviews που εχω δει η διαφορα του Α8 εναντι της 7αρας δεν ειναι ξεκα8αρη μονο τεχνολογικα, αλλα ακομη και στο γεγονος οτι ειναι πιο fun to drive. Μαλλιστα το Α8 υπερτερει και της S class συμφωνα με το top gear. Περα απο αυτα ιστορικα 8α πω οτι η audi εχει βγαλει αυτοκινητα 8ρυλους κατι που δεν εχει κανει η bmw. Οταν το 1979 βγηκε το quattro που κυριαρχησε στα ραλι ο προεδρος της bmw M δηλωσε οτι "αυτο ειναι το αυτοκινητο που εμεις δεν μπορεσαμε να φτιαξουμε". Μετα εβγαλε τα Μ η bmw αλλα και παλι δεν ξεχωρισαν καπου. Παντα ηταν στην σκια των RS. Ακομη και το Μ1 ηταν υπερβολικα βαρυ και αργο οταν βγηκε το 1980 και τελικα δεν αγωνιστηκε σχεδον πουθενα. Να μην μιλησουμε για το R8 που ειναι το απολυτο supercar γιατι ειναι supercar χωρις τα ελαττωματα των supercars. Η bmw ποτε δεν μπορεσε να βγαλει κατι αντιστοιχο.

     
  • 11ος μικρός Μήτσος

    20 χρονια πριν, ισως υπηρχε μια (μικρη) απόσταση υπερ της BMW. Σημερα δε νομιζω οτι υπαρχει, και ειναι πραγματικά πολυ δυσκολο να πεις ".....ππσσσ, τι να μας πει τωρα η audi...." . (Το αν συμπαθουμε το group VAG ειναι άλλη υποθεση) Premium brands και τα δυο και αν αναφερόμαστε για τα μοντελα που αγοράζουμε για την καθημερινη μεταφορά / ταξιδι ημών και της οικογένειάς μας - ευχαριστηση σε μια γρηγορη διαδρομη - λιγο εφέ όπου μας "παιρνει"!! (99,99% της χρησης που θα εχει) τοτε, ειναι ισαξια. Σε απολυτες συνθηκες πιστας, οι υπερκατασκευές τους απο +300 αλογα και πανω, ποιο ειναι κατα 0,3 δευτερολεπτα ταχυτερο, και ολα τα λοιπα, δε νομιζω οτι ενδιαφερουν ιδιαίτερα. Αν τελικα η M3 συνεχιζει να ειναι καλυτερη απο το RS4 επι πιστας, ή αν το SQ7 ειναι προτιμοτερο απο τη X5 M.

     
  • ΝΚ

    Εγώ είχα αγοράσει την Ε92 κουπέ την οποία κράτησα τρία χρόνια επειδή ερωτεύτηκα Το Α5. Συγκρίνοντας αυτά τα δύο αυτοκίνητα μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η audi είναι πιο premium εταιρεία. Σου δίνει μία αίσθηση ανωτερότητας σε όλους τους τομείς.

     
  • loukia

    Εννοείται bmw... όμως σε σχέση με mercedes, εννοείται mercedes... το μοναδικό κόσμημα από vw, μόνο η porsche.- Αν βγάλουν κάτι καλύτερο ως vw, το ξανασυζητάμε.-

     
  • Στάθης

    Εγώ προτιμώ απολύτωMW ακριβώς επειδή έχει πίσω κίνηση και για το λόγο αυτό είναι απόλυτα διασκεδαστική. Η δική μου ευχαρίστηση είναι το drift, η πλαγιολίσθηση δηλαδή, για διασκέδαση και απόλαυση στην οδήγηση. Δεν με ενδιαφέρει ούτε το απόλυτο κράτημα, ούτε η απόλυτη ασφάλεια. Ακριβώς γιαυτό το λόγο αγόρασα τη Maserati της φωτογραφίας μου.

     
  • MIΧΑΗΛ

    TO "ΣΩΣΤΟ" ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ (ΠΕΡΙΠΟΥ 0,1/%), ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 99,9/% ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ "ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ" ΘΕΟΚΟΥΛΟΥΣ, ΑΝΑΓΚΑΣΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ. ΕΔΩ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΘΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ, ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΟΝΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ, ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1000 ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

     
  • Νικος

    Η Audi έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής όπως επίσης και αξιοπιστία. Επίσης έχει πολύ μεγαλύτερη ιστορία (απο το 1899 έφτιαχνε τα πιο πολυτελείας και τεχνολογικά προηγμένα αυτοκίνητα μέχρι το δεύτερο πόλεμο που της πήραν το εργοστάσιο οι Ρώσοι) και ειδικά αγωνιστική οπότε λογικά σκεπτόμενος η επιλογή ειναι Audi. Τα περί μπροστινής και πίσω κίνησης είναι παραμύθια για τους άσχετους. Η μπροστινή κίνηση στην καθημερινή χρήση μεταφράζεται σε ασφάλεια στη βροχή και στο χιόνι. Για οτιδήποτε παραπάνω υπάρχει τετρακίνηση quattro που είναι η καλύτερη στην αγορά. Δεν τη μειώνω την BMW και αυτή καλή είναι και εν τέλει είναι και θέμα γούστου τι αρέσει στον καθένα. Πάντως διαχρονικά στη Γερμανία υπερτερεί η audi.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα