Πλούσια τα αποθέματα ροπής του 1,6 JTDM-2 κινητήρα, ο οποίος προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και παράλληλα, διατηρεί χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου.

Πλούσια τα αποθέματα ροπής του 1,6 JTDM-2 κινητήρα, ο οποίος προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και παράλληλα, διατηρεί χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Και diesel, και σπορ!

68.757 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2014)

O πετρελαιοκινητήρας των 1.598 κ.εκ. της ανανεωμένης Giulietta μας είναι γνωστός από το προ-ανανέωσης μοντέλο. Διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, άμεσο ψεκασμό καυσίμου δεύτερης γενιάς και συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop. Παρέχει υψηλά αποθέματα ροπής (320 Nm) από τις χαμηλές κιόλας στροφές λειτουργίας του (1.750 σ.α.λ.), ενώ η ισχύς του φθάνει τους 105 ίππους. Στην πράξη, με την εμπλοκή και τη λειτουργία Dynamic στο γνωστό σύστημα D.N.A. της Alfa., ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει κυρίως με το τράβηγμά του στις μεσαίες στροφές, ενώ ικανοποιητική είναι η απόκρισή του στις χαμηλότερες. Από πλευράς επιδόσεων, με τη βοήθεια και του πολύ καλής κλιμάκωσης 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, τα νούμερα των μετρήσεών μας είναι από τα γρηγορότερα της κατηγορίας, ιδίως στις ρεπρίζ. Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός παραμένει φειδωλός στις απαιτήσεις του σε καύσιμο, με την Alfa Romeo να ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόνο 4,0 λτ./100 χλμ. (-0,4 λτ./100χλμ. σε σχέση με πριν).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
moto