Όμορφο και ανθεκτικό αισθητικά στο χρόνο: το Ibiza στέκεται ακόμη καλά στην κλάση των μικρών από πλευράς εμφάνισης.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όμορφο και ανθεκτικό αισθητικά στο χρόνο: το Ibiza στέκεται ακόμη καλά στην κλάση των μικρών από πλευράς εμφάνισης.

SEAT Ibiza: Το No 4 τίμησε τη μεσογειακή του φλέβα

13.288 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2017)

H πρώτη εμφάνιση του τρέχοντος Ibiza έγινε το 2008 στη Γενεύη με το πρωτότυπο Bocanegra να δίνει μια σαφή γεύση. Το αρχικό σχέδιο του αρχισχεδιαστή Λουκ Ντονκερφόλκε αποτέλεσε το καλύτερο εφόδιο ώστε μέχρι και σήμερα, 9 γεμάτα χρόνια μετά, να θεωρείται το Ibiza απόλυτα εμφανίσιμο και συγκρίσιμο με τον –συχνά πολύ νεότερο- ανταγωνισμό του. 

1,0 TSI 110 PS: ακούγεται λίγο καθότι τρικύλινδρος αλλά κινεί με άνεση το ελαφρύ Ibiza. Επίσης: και 95 ίπποι θα είναι αρκετοί.

1,0 TSI 110 PS: ακούγεται λίγο καθότι τρικύλινδρος αλλά κινεί με άνεση το ελαφρύ Ibiza. Επίσης: και 95 ίπποι θα είναι αρκετοί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Εδώ είναι ακόμη νέο 
Η σχεδίαση αρχικά είναι ένας από τους τομείς που έφερε το Ibiza με ασφάλεια να ολοκληρώσει ένα ταξίδι εννέα ετών. Ο επόμενος τομέας στον οποίο δεν έχει επηρεαστεί σημαντικά από τον χρόνο είναι το οδηγικό του προφίλ. H καλή θέση οδήγησης, το σαφές αν και ελαφρύ τιμόνι, το σίγουρο και προβλέψιμο εμπρός μέρος καθώς και μια προσεγμένη γκάμα κεφάτων κινητήρων με τούρμπο δημιουργούν ένα μοντέλο το οποίο μέχρι πρόσφατα τα πήγαινε πολύ καλά στα συγκριτικά τεστ.  
 
Εδώ δείχνει τα χρόνια του 
Η εικόνα του εσωτερικού είναι αυτή που δείχνει ότι το Ibiza είναι πια κάποιας ηλικίας. Όχι τόσο σε ό,τι αφορά τα υλικά όσο στη γενικότερη αισθητική η οποία είναι λιτή και κάπως σκοτεινή. Τα περισσότερα από τα εργονομικά φάουλ της κεντρικής κονσόλας είχαν λυθεί στο προ ολίγων ετών λίφτινγκ ωστόσο έχουμε ήδη δει ότι αυτό ήταν το σημείο που απασχόλησε τη SEAT στην εξέλιξη του 5ης γενιάς Ibiza. Οι χώροι επιβατών χωρίς να εντυπωσιάζουν συνεχίζουν να καλύπτουν τις ανάγκες του νεανικού κοινού με εμφανείς αδυναμίες στα κεφάλια των πίσω. Το πορτ-μπαγκάζ των 292 λίτρων δε μπορεί να σταθεί πια δίπλα στον ανταγωνισμό και το ξέρει και η SEAT η οποία ασχολήθηκε πολύ μαζί του στην επερχόμενη γενιά. 
 
H προτεινόμενη έκδοση 
Κοιτώντας τον τιμοκατάλογο βλέπουμε εκδόσεις από τη βάση με το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 75 ίππων και μέχρι τους 110 ίππους στα 1,0 και 1,2 λίτρα. Εμείς θα σταθούμε στο 1,0 TSI με 110 ίππους καθώς δίνει πολύ καλές επιδόσεις χωρίς θυσίες στην κατανάλωση. Διατίθεται δε πλέον με τιμή 12.390 ευρώ ενώ παραμένει αρκετά κάτω από τα 14.000 ευρώ ακόμα και με το κιβώτιο DSG. 
 
Το καινούριο 
Η νέα γενιά κατέφθασε στα τέλη Ιουνίου φέροντας ένα εντελώς νέο αμάξωμα από πλευράς αναλογιών, με θηριώδες πλάτος, πιο φωτεινό και σύγχρονο ταμπλό καθώς και ένα τεράστιο πορτ-μπαγκάζ. Το δάπεδο πάνω στο οποίο χτίζεται είναι επίσης νέο. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto