Ο φυγοκεντρικός συμπιεστής χρησιμοποιείται σε ακραίες supersport μοτοσυκλέτες της Kawasaki και πιο συγκεκριμένα στις H2 & H2R.

Ο φυγοκεντρικός συμπιεστής χρησιμοποιείται σε ακραίες supersport μοτοσυκλέτες της Kawasaki και πιο συγκεκριμένα στις H2 & H2R.

Ο φυγοκεντρικός συμπιεστής

82.257 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο τρίτος τύπος συμπιεστή είναι ο  φυγοκεντρικός. Ο συγκεκριμένος τύπος δεν χρησιμοποιείται σε κανένα αυτοκίνητο παραγωγής ωστόσο τον συναντούμε στις ακραίες supersport μοτοσυκλέτες της Kawasaki, H2 & H2R. Το βασικό του μειονέκτημα είναι η υστέρηση απόκρισης η οποία είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τους άλλους δύο τύπους συμπιεστών, αλλά και τις αυξημένες φθορές λόγω της μεγάλης ταχύτητας περιστροφής του ρότορα. Οι μηχανικοί συμπιεστές εν γένει, δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς και για κάποιους άλλους λόγους, όπως ο θόρυβος που οφείλεται στα συστήματα μετάδοσης που διαθέτουν προκειμένου να πολλαπλασιάσουν τις στροφές τους, το βάρος που προστίθεται στον κινητήρα, το οποίο επειδή ο μηχανικός συμπιεστής τοποθετείται πάνω στον κινητήρα, αυτός αυξάνει τις κατακόρυφες διαστάσεις του και ως εκ τούτου, το κέντρο βάρους μετακινείται ψηλότερα, κάτι που επηρεάζει το κράτημα του αυτοκινήτου αρνητικά. Τέλος απαιτείται μεγάλη κατασκευαστική ακρίβεια στους ρότορες με ανάγκη για πολύ χαμηλές ανοχές στο κομμάτι ρότορα-κελύφους και ρότορα με ρότορα, κάτι που αυξάνει το κόστος ανάπτυξης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto