Το σύστημα τροφοδοσίας με το οποίο εξοπλίζονταν τα αυτοκίνητα πριν από μερικά χρόνια, αλλά βρίσκει εφαρμογή ακόμα και σήμερα είναι ο ψεκασμός πολλαπλών σημείων, ο οποίος ουσιαστικά αποτελεί την βελτιωμένη έκδοση του ψεκασμού ενός σημείου.
Το σύστημα τροφοδοσίας με το οποίο εξοπλίζονταν τα αυτοκίνητα πριν από μερικά χρόνια, αλλά βρίσκει εφαρμογή ακόμα και σήμερα είναι ο ψεκασμός πολλαπλών σημείων, ο οποίος ουσιαστικά αποτελεί την βελτιωμένη έκδοση του ψεκασμού ενός σημείου. Το τέλος της «εποχής» του καρμπιρατέρ έδωσε χώρο στον ψεκασμό ενός σημείου, μιας τεχνολογίας στην οποία το καύσιμο ψεκαζόταν από ένα ηλεκτρομαγνητικό μπεκ που βρισκόταν ακριβώς πίσω από την πεταλούδα γκαζιού και το μείγμα περνούσε από την πολλαπλή εισαγωγής μέχρι να καταλήξει στον κάθε κύλινδρο. Η τεχνολογία που μόλις περιγράψαμε αντικαταστάθηκε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα από τον ψεκασμό πολλαπλών σημείων. Οι μηχανικοί σκέφτηκαν ότι αν η έγχυση του καυσίμου γίνεται πιο κοντά στους κυλίνδρους, τότε η ποσότητα εισερχόμενου καυσίμου θα ήταν πιο ακριβής με θετικό πρόσημο στην δημιουργία στοιχειομετρικού μείγματος. Έτσι, τοποθέτησαν έναν εγχυτήρα πριν από τη βαλβίδα εισαγωγής του κάθε κυλίνδρου, κερδίζοντας μία ακριβέστερη και πιο αποδοτική καύση.