To Model S στο Ring.

To 7θέσιο Τesla σε δοκιμές στο Ring.

Aμφισβητούνται οι χρόνοι του Model S στο Ring

1.668 Επισκέψεις στο άρθρο (21/10/2019)

Πολλοί είναι αυτοί που αμφισβητούν κατά πόσο το Model S που κινήθηκε πιο γρήγορα από την Taycan στο Ring είχε κοινά σημεία με το μοντέλο παραγωγής και δεν ήταν ένα τροποποιημένο όχημα κατασκευασμένο αποκλειστικά για το Ring.

Oι προσπάθειες της Tesla να απαντήσει στο ρεκόρ της Porsche Taycan στην κατηγορία των 4θυρων ηλεκτρικών έχουν προκαλέσει αντιδράσεις σχετικά με το αν οι χρόνοι που γίνονται είναι  πραγματικοί, σε ίδιες συνθήκες, και δεν χρησιμοποιούνται διάφοροι μέθοδοι «ελαφρώματος» των αυτοκινήτων.

Ο Alexander Gerhard, εκπρόσωπος του Nurburgring δήλωσε πως γίνεται προσπάθεια να τεθούν κανονισμοί κατανοητοί από όλους που θα θέτουν όρια στο τι πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο για να μπορεί σημειώσει ή να καταρρίψει κάποιο ρεκόρ. Αυτή είναι μια πρώτη αντίδραση στης πίστας στα όσα άφησε να εννοηθεί ο Stefan Baldauf όταν είπε πως: «To Τesla Model S ήταν πολύ τροποποιημένο. Εκτός από roll cage και διαφορετικό κάθισμα οδηγού, μεγάλο μέρος της καμπίνας δεν υπήρχε. Τα τζάμια του ήταν φιμέ και ήταν δύσκολο να διακρίνεις τι είχαν κάνει. Δεν είναι δίκαιη η σύγκρισή του με την Taycan». Το Model S φάνηκε επίσης πως χρησιμοποίησε semi slick ελαστικά.

Aπό την πλευρά του, ο Elon Musk δήλωσε πως το τροποποιημένο Model S που έκανε χρόνους στο Ring «θα μπει σε παραγωγή το καλοκαίρι του 2020, άρα δεν κατασκευάστηκε μόνο για την πίστα», ενώ έπειτα, προσέθεσε ότι η Tesla χρησιμοποιεί την πίστα για να αναπτύξει το Plaid mode στο 7θέσιο Model S που θα λανσαριστεί το φθινόπωρο του επόμενου έτους.

Οι άνθρωποι της πίστας ελπίζουν οι νέοι κανονισμοί που θα γίνουν γνωστοί μέσα στο 2019 θα μεγαλώσουν την δημοφιλία της πίστας ως ένα μέρος διαρκούς ανταγωνισμού ανάμεσα στις εταιρείες.
 

Hyundai
vw