• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όχι. Αυτά τα φώτα δεν κάνουν για τη νύχτα, δεν φωτίζουν τίποτα.

Αναμμένα φώτα το πρωί, σβηστά το βράδυ. Πως;

Διαβάστηκε από 15439 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/1/2019
 

Πως γίνεται με τόση τεχνολογία να έχουμε καταφέρει να κυκλοφορούμε με αναμμένα φώτα το πρωί και σβηστά το βράδυ;

Πως γίνεται με τόση τεχνολογία να καταφέραμε να έχουμε αναμμένα φώτα το πρωί και σβηστά το βράδυ; Πως γίνεται αντί να κερδίζουμε στην ασφάλεια, να χάνουμε έχοντας μετατρέψει τον φωτισμό στο αυτοκίνητο καλλωπιστικό στοιχείο;
 
Έχετε δει πόσα καινούργια αυτοκίνητα κυκλοφορούν το βράδυ χωρίς φώτα. Ή μάλλον κυκλοφορούν το βράδυ με αναμμένα τα ίδια φώτα που έχουν και το πρωί, τα φώτα ημέρας. Τα φώτα ημέρας είναι υποχρεωτικά από το 2012 και έτσι τα τελευταία χρόνια τα συνηθίσαμε και δεν κάνουμε πια νοήματα «ξέχασες τα φώτα» στους άλλους.
 
Και είναι χρήσιμα. Βλέπεις τα φώτα ημέρας ξεχωρίζουν τα οχήματα που συμμετέχουν στην κίνηση από αυτά που απλά είναι παρκαρισμένα. Έτσι ξέρεις αν ένα αυτοκίνητο είναι πιθανό να κινηθεί, αντί να μαντεύεις, συχνά με πιθανότητα να κάνεις λάθος και να το δεις ξαφνικά να πέφτει πάνω σου.
 
Φυσικό είναι τα φώτα ημέρας οι κατασκευαστές να τα μετέτρεψαν σε στοιχείο καλλωπισμού, και γιατί όχι; Αφού είναι υποχρεωτικά, ας δείχνουν όμορφα. Το πρόβλημα δεν είναι εκεί. Το πρόβλημα είναι ότι μαζί με τα φώτα ημέρας ήρθαν και οι πίνακες οργάνων που είναι φωτισμένοι πρωί-βράδυ.
 
Και έτσι, μέσα στο αυτοκίνητο, ο πίνακας σου έχει φως πάντα, και μόλις σουρουπώσει νοιώθεις πως εκτός από μέσα, έχεις φώτα και έξω. Όμως τα μόνα φώτα που έχεις έξω είναι τα ημέρας. Το πρόβλημα είναι μεγάλο στις πόλεις όπου σε συνδυασμό με τα φώτα του δρόμου, τα ημέρας είναι αρκετά για να βλέπεις που πας. Όμως φώτα ημέρας έχεις μόνο εμπρός. Όταν τα φώτα θέσης ή πορείας είναι σβηστά, πίσω δεν ανάβει τίποτα. Αν λίγο σκοτεινιάσει, οι πίσω σου δεν σε βλέπουν καθόλου.
 
Ο κίνδυνος είναι μεγάλος αφού ούτε βλέπεις εσύ καλά, ούτε σε βλέπουν οι άλλοι. Το πρόβλημα είναι έντονο σε χώρες όπως η δική μας όπου με τα φορολογικά τερτίπια οι εισαγωγικές αναγκάζονται να κόβουν εξοπλισμό όπως ο αισθητήρας φώτων που κανονικά θα έπρεπε σε τέτοια αυτοκίνητα να είναι υποχρεωτικός. Και έτσι πρέπει να θυμηθείς να ανάψεις τα φώτα μόνος σου, και όσο αστείο και αν ακούγεται, με τα φώτα στο ταμπλό και τα φώτα στους δρόμους, πολλοί τα ξεχνούν.
 
Εσείς έχετε δει τέτοια αυτοκίνητα στο δρόμο; Μήπως ξεχνάτε και εσείς να ανάψετε τα φώτα σας επειδή βλέπετε τον πίνακα οργάνων και το ταμπλό πάντα φωτεινό; Και τι κάνετε για να θυμάστε να ανάβετε τα φώτα; Πληρώνετε τα αυτόματα ή πάτε στα τυφλά;

Πως ψάχνεις ανταλλακτικά;

Βελτίωσε επιδόσεις τώρα! Με 3 κινήσεις

Ποια ζάντα σου ταιριάζει;

Νέο Audi RS6 Avant με 600 ίππους

Η κίνηση στους δρόμους

3 ατμοσφαιρικά μικρά με τιμή έκπληξη!

Δοκιμή: Νέα Mercedes-Benz CLA

To Ford Kuga ST;

Νέο και ελαφρύτερο Hyundai i30 N Project C

Ferrari 458 Italia «ουρλιάζει» σε τούνελ

5 πράγματα για την εξάτμιση

Τι είναι το μπλοκέ διαφορικό;

Για ποιο Honda αξίζει να είσαι «χοντάκιας» σήμερα;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »