Με αναβαθμισμένο μοτέρ 310 ίππων, αλλαγές στην εμφάνιση, αλλά και στη λειτουργία του ESP και της τετρακίνησης, έρχεται το πιο σπορ Audi S3.
Με 310 άλογα το ανανεωμένο Audi S3
26.840 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2016)
Το κορυφαίο Audi S3 ακολουθεί και αυτό τις αλλαγές που περιλαμβάνει η ανανεωμένη γενιά του A3 σε αμάξωμα και εσωτερικό. Παράλληλα, η Audi έχει αναβαθμίσει και τον 2λιτρο TFSI κινητήρα του προσθέτοντάς του 10 περισσότερα άλογα ισχύος (310 συνολικά) και 20 Nm ροπής (400 Nm), τα οποία απλώνονται σε ένα φάσμα στροφών από τις 2.000 μέχρι και τις 5.400.
Αλλαγές έχουν γίνει και στη λειτουργία του ESP, αλλά και στον πολύδισκο συμπλέκτη που μεταφέρει την αναλογία της τετρακίνησης quattro, ώστε το ανανεωμένο S3 να προσφέρει ακόμη περισσότερο κράτημα, αλλά και οδηγική ευχαρίστηση.
Να αντιγράψω και εγώ το σχόλιο του φίλου Γιάννη,γιατί έχει απόλυτο δίκιο.
Αυτά είναι Design αγαπητή vw που διεγειρουν αισθησεις κάνουν κρα και τα λατρευεις χωρις να εισαι απαραιτητα ιταλοφιλος, κι οχι τ ασχημοπαπα που πουλάτε με μια υποθετικη πάντα ποιοτητα κατασκευης κι αναξιοπιστους κινητηρες..
Για τον φίλο aus Berlin....προσωπικά θεωρώ τα Audi ισάξια ποιοτικά με τα Mercedes και τις Bmw....αυτό από μόνο του όμως δεν τα κάνει και αξιόπιστα. Είναι γνωστά τα προβλήματα αξιοπιστίας του γκρουπ και δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να διαβάσεις τι γράφουν οι ίδιοι οι χρήστες. Σαφώς και υπάρχουν πολύ ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες και μακάρι να μείνουν έτσι. Δεν μπορώ όμως να δεχτώ το εξωφρενικό κόστος κτήσης,το ακόμα πιό εξωφρενικό κόστος συντήρησης και το εντελώς εξωπραγματικό κόστος επισκευής σε περίπτωση σοβαρής βλάβης. Φιλικά πάντα.
ta teleftea xronia i Audi me stathera vimata parousiazi sinexos anavathmismena piotika sinola pou oxi aplos exoun ftasi ton adagonismo korios Mercedes kai BMW alla kirios grafoun neous kanones ston adagonismo! gia osous vgazoun toso poli misos apenadi tous na tous ipenthimiso pos den mporis na katigoris kati to opio den mporis na agorasis kai an tixon tous to xarizane as to poulousane na paroun alfa romeo pou einai ligo prin klisi.... i iaponika amaksia pou sxediastika apexthane se vlepis gt sou prokaloun anagoula! oporo me osous grafoun edo mesa ithela na iksera posoi exoun diploma kai posi exoun amaksi diko tous.... kai afou exoume tosous "eidikous epistimones" sto xoro tou atokinitou pos ginete mia xora san kai emas na min exei kamia diki tis autokinoviomixania..... ellas xora ton thaumaton!
Για τον φίλο aus Berlin....προσωπικά θεωρώ τα Audi ισάξια ποιοτικά με τα Mercedes και τις Bmw....αυτό από μόνο του όμως δεν τα κάνει και αξιόπιστα. Είναι γνωστά τα προβλήματα αξιοπιστίας του γκρουπ και δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να διαβάσεις τι γράφουν οι ίδιοι οι χρήστες. Σαφώς και υπάρχουν πολύ ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες και μακάρι να μείνουν έτσι. Δεν μπορώ όμως να δεχτώ το εξωφρενικό κόστος κτήσης,το ακόμα πιό εξωφρενικό κόστος συντήρησης και το εντελώς εξωπραγματικό κόστος επισκευής σε περίπτωση σοβαρής βλάβης.
Ποια ειναι τα βηματα της Audi ρε φιλε;;Οτι ακομα και το 1000αρι κινητηρα του πολο(!!!) βαζουν στα μοντελα τους;
Ξεφτυλιστηκαν,ειναι δυνατον πριμιουμ και 1000αρι κινητηρα;Ποια υπεροχη;;
Mercedes και Bmw ειναι ετη φωτος μπροστα...
Ανανέωση ? Ποιά ανανέωση? Η γωνιούλα στα φώτα και ο διαφορετικός προφυλακτήρας? Μιλάμε για σχεδιαστική φρενίτιδα οι τύποι.....
Να αντιγράψω και εγώ το σχόλιο του φίλου Γιάννη,γιατί έχει απόλυτο δίκιο. Αυτά είναι Design αγαπητή vw που διεγειρουν αισθησεις κάνουν κρα και τα λατρευεις χωρις να εισαι απαραιτητα ιταλοφιλος, κι οχι τ ασχημοπαπα που πουλάτε με μια υποθετικη πάντα ποιοτητα κατασκευης κι αναξιοπιστους κινητηρες..
Για τον φίλο aus Berlin....προσωπικά θεωρώ τα Audi ισάξια ποιοτικά με τα Mercedes και τις Bmw....αυτό από μόνο του όμως δεν τα κάνει και αξιόπιστα. Είναι γνωστά τα προβλήματα αξιοπιστίας του γκρουπ και δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να διαβάσεις τι γράφουν οι ίδιοι οι χρήστες. Σαφώς και υπάρχουν πολύ ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες και μακάρι να μείνουν έτσι. Δεν μπορώ όμως να δεχτώ το εξωφρενικό κόστος κτήσης,το ακόμα πιό εξωφρενικό κόστος συντήρησης και το εντελώς εξωπραγματικό κόστος επισκευής σε περίπτωση σοβαρής βλάβης. Φιλικά πάντα.
ta teleftea xronia i Audi me stathera vimata parousiazi sinexos anavathmismena piotika sinola pou oxi aplos exoun ftasi ton adagonismo korios Mercedes kai BMW alla kirios grafoun neous kanones ston adagonismo! gia osous vgazoun toso poli misos apenadi tous na tous ipenthimiso pos den mporis na katigoris kati to opio den mporis na agorasis kai an tixon tous to xarizane as to poulousane na paroun alfa romeo pou einai ligo prin klisi.... i iaponika amaksia pou sxediastika apexthane se vlepis gt sou prokaloun anagoula! oporo me osous grafoun edo mesa ithela na iksera posoi exoun diploma kai posi exoun amaksi diko tous.... kai afou exoume tosous "eidikous epistimones" sto xoro tou atokinitou pos ginete mia xora san kai emas na min exei kamia diki tis autokinoviomixania..... ellas xora ton thaumaton!
Για τον φίλο aus Berlin....προσωπικά θεωρώ τα Audi ισάξια ποιοτικά με τα Mercedes και τις Bmw....αυτό από μόνο του όμως δεν τα κάνει και αξιόπιστα. Είναι γνωστά τα προβλήματα αξιοπιστίας του γκρουπ και δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να διαβάσεις τι γράφουν οι ίδιοι οι χρήστες. Σαφώς και υπάρχουν πολύ ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες και μακάρι να μείνουν έτσι. Δεν μπορώ όμως να δεχτώ το εξωφρενικό κόστος κτήσης,το ακόμα πιό εξωφρενικό κόστος συντήρησης και το εντελώς εξωπραγματικό κόστος επισκευής σε περίπτωση σοβαρής βλάβης.
Ποια ειναι τα βηματα της Audi ρε φιλε;;Οτι ακομα και το 1000αρι κινητηρα του πολο(!!!) βαζουν στα μοντελα τους; Ξεφτυλιστηκαν,ειναι δυνατον πριμιουμ και 1000αρι κινητηρα;Ποια υπεροχη;; Mercedes και Bmw ειναι ετη φωτος μπροστα...