2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχει ο 1,0 TFSI των 110 ίππων. Τον οδηγήσαμε με το αυτόματο κιβώτιο s tronic το οποίο κάλυπτε έντεχνα τα όποια κενά ισχύος.
Κινητήρες-Κιβώτια: Από 1.000 κυβικά έως 310 ίππους
31.376 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2016)
Η γκάμα κάτω από το καπό του ανανεωμένου Audi Α3 περιλαμβάνει κινητήρες για όλα τα γούστα. Στη βάση βρίσκεται ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης TFSI του VW Group με 115 άλογα ισχύος και 200 Nm ροπής, ενώ αμέσως μετά ακολουθεί ο 1,4 TFSI COD με σύστημα μερικής απενεργοποίησης των κυλίνδρων και 150 άλογα (250 Nm ροπής). Νέος επίσης είναι ο 2λιτρος TFSI των 190 ίππων και 320 Nm, τα οποία προσφέρονται σε ένα ευρύτατο φάσμα λειτουργίας (από 1.500 έως 4.200 σ.α.λ.) και τον οποίο πρωτοσυναντήσαμε στο Α4. Στους diesel, τώρα, η γκάμα ξεκινά με τον 1,6 TDI των 110 ίππων, ακολουθεί ο 2λιτρος TDI των 150 ίππων και 340 Nm, ενώ η γκάμα ολοκληρώνεται με την έκδοση των 184 ίππων και 380 Nm ροπής. Τέλος, διαθέσιμα είναι και πάλι τα Audi A3 Sportback e-tron και g-tron, με το πρώτο να έχει υβριδικό σύστημα κίνησης 204 ίππων (1,4 TFSI + ηλεκτροκινητήρας) και το δεύτερο, να χρησιμοποιεί τον 1,4 TFSI με 110 ίππους και δυνατότητα κίνησης με φυσικό αέριο. Με λίγα λόγια δηλαδή, η γκάμα περιλαμβάνει κινητήρες για κάθε ανάγκη.
Εμείς, κατά την δημοσιογραφική παρουσίαση του μοντέλου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σχεδόν όλα τα μοτέρ. Ξεκινήσαμε με το e-tron (δεν έχει αλλαγές, άρα το 0,00 λτ./100 χλμ. από το αεροδρόμιο μέχρι το σημείο της παρουσίασης μας εντυπωσίασε και πάλι) συνεχίσαμε με τον νέο 2,0 TFSI των 190 ίππων από τον οποίο εντυπωσιαστήκαμε από την υψηλή απόδοση, την χαμηλή κατανάλωση και το μεγάλο εύρος λειτουργίας, συνεχίσαμε με τους γνώριμους diesel και ως κερασάκι στην τούρτα αφήσαμε των 1,0 TFSI των 110 ίππων. Αυτός, καταφέρνει να είναι πολύ οικονομικός στην πράξη, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και ακούγεται λίγο ψηλά καθότι 3κύλινδρος, όμως έχει πολύ ροπή χαμηλά, είναι σβέλτος μέσα στην πόλη και σίγουρα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά.
Πανάκριβο,άσχημο ( ιδίως η γρίλια ψησταριά) και με το δεδομένο πλεον οτι οι Έλληνες θα κρατούν τα αυτοκίνητα τους δεκάδες χρόνια ,λογικά οπως ολα τα Audi μετα τα 5 χρόνια θα διαλύεται
Οτι τα Audi διαλανε σε 5 χρονια (αληθεια το a8 φτανει τα 6 τουλαχιστον;;) και τα τουρκικο-κινεζικα best seller του Πακισταν γιαρο-swift κρατανε δεκαετιες;;Λογικο μου φαινεται!
Πρόσεχε τη λές για το group vw φίλε Θανάση γιατί θα σε κόψουν οι του autotriti,πιπέρι στο στόμα θα σου βάλουν που τους θίγεις τις <<αμαξάρες>>.
Πολλά και πεταμένα κυριολεκτικά λεφτά. Αμάξια που κοστίζουν πάνω από 15 χιλιάρικα πλέον στην Ελλάδα και μάλιστα κάτι χιλιάρια τούρμπο που δεν βγάζουν με τίποτα 5ετία, και έχουν κόστος συντήρησης και επισκευης σε επίπεδα εγκεφαλικού, δεν ξέρω πια ποιος μπορεί να τα αγοράζει...
ωραια θελω ενα στα 1000cc με 310 ιππους. σε μπλε παρακαλω