Μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχει ο 1,0 TFSI των 110 ίππων. Τον οδηγήσαμε  με το αυτόματο κιβώτιο 
s tronic το οποίο κάλυπτε έντεχνα τα όποια κενά ισχύος.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχει ο 1,0 TFSI των 110 ίππων. Τον οδηγήσαμε με το αυτόματο κιβώτιο s tronic το οποίο κάλυπτε έντεχνα τα όποια κενά ισχύος.

Κινητήρες-Κιβώτια: Από 1.000 κυβικά έως 310 ίππους

31.376 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2016)

Η γκάμα κάτω από το καπό του ανανεωμένου Audi Α3 περιλαμβάνει κινητήρες για όλα τα γούστα. Στη βάση βρίσκεται ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης TFSI του VW Group με 115 άλογα ισχύος και 200 Nm ροπής, ενώ αμέσως μετά ακολουθεί ο 1,4 TFSI COD με σύστημα μερικής απενεργοποίησης των κυλίνδρων και 150 άλογα (250 Nm ροπής). Νέος επίσης είναι ο 2λιτρος TFSI των 190 ίππων και 320 Nm, τα οποία προσφέρονται σε ένα ευρύτατο φάσμα λειτουργίας (από 1.500 έως 4.200 σ.α.λ.) και τον οποίο πρωτοσυναντήσαμε στο Α4. Στους diesel, τώρα, η γκάμα ξεκινά με τον 1,6 TDI των 110 ίππων, ακολουθεί ο 2λιτρος TDI των 150 ίππων και 340 Nm, ενώ η γκάμα ολοκληρώνεται με την έκδοση των 184 ίππων και 380 Nm ροπής. Τέλος, διαθέσιμα είναι και πάλι τα Audi A3 Sportback e-tron και g-tron, με το πρώτο να έχει υβριδικό σύστημα κίνησης 204 ίππων (1,4 TFSI + ηλεκτροκινητήρας) και το δεύτερο, να χρησιμοποιεί τον 1,4 TFSI με 110 ίππους και δυνατότητα κίνησης με φυσικό αέριο. Με λίγα λόγια δηλαδή, η γκάμα περιλαμβάνει κινητήρες για κάθε ανάγκη.
Εμείς, κατά την δημοσιογραφική παρουσίαση του μοντέλου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σχεδόν όλα τα μοτέρ. Ξεκινήσαμε με το e-tron (δεν έχει αλλαγές, άρα το 0,00 λτ./100 χλμ. από το αεροδρόμιο μέχρι το σημείο της παρουσίασης μας εντυπωσίασε και πάλι) συνεχίσαμε με τον νέο 2,0 TFSI των 190 ίππων από τον οποίο εντυπωσιαστήκαμε από την υψηλή απόδοση, την χαμηλή κατανάλωση και το μεγάλο εύρος λειτουργίας, συνεχίσαμε με τους γνώριμους diesel και ως κερασάκι στην τούρτα αφήσαμε των 1,0 TFSI των 110 ίππων. Αυτός, καταφέρνει να είναι πολύ οικονομικός στην πράξη, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και ακούγεται λίγο ψηλά καθότι 3κύλινδρος, όμως έχει πολύ ροπή χαμηλά, είναι σβέλτος μέσα στην πόλη και σίγουρα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN