Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την 12,3 ιντσών οθόνη είναι εντυπωσιακός και ανεβάζει το τεχνολογικό προφίλ του μοντέλου.
Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα και με ψηφιακό πίνακα οργάνων
31.357 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2016)
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό του ανανεωμένου Audi A3 η πιο σημαντική αλλαγή έχει να κάνει με την τοποθέτηση του high-tech, πλήρως ψηφιακού, πίνακα οργάνων (Audi Virtual Cockpit το ονομάζουν οι Γερμανοί), μεγέθους 12,3 ιντσών, τον οποίο έχουμε γνωρίσει μεταξύ άλλων στα Audi TT και A4.
Ο πίνακας αυτός, ο οποίος είναι προαιρετικός, προσφέρει δύο διαφορετικές απεικονίσεις, προσαρμόζοντάς τες στα θέλω του οδηγού. Οι λάτρεις της τεχνολογίας σίγουρα θα τον αποθεώσουν, οι πιο συμβατικοί οδηγοί όμως θα χρειαστούν ένα μικρό χρόνο εξοικείωσης μαζί του. Σε κάθε περίπτωση ανεβάζει κατακόρυφα το τεχνολογικό προφίλ του γερμανικού μικρομεσαίου.
Από εκεί και πέρα, στο εσωτερικό δεν συναντούμε περαιτέρω διαφοροποιήσεις σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο, εκτός από το νέο σπορ τιμόνι των εκδόσεων S Line και τον νέο επιλογέα για το κιβώτιο S tronic.
Έτσι, η κεντρική κονσόλα είναι πάλι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, οι στρόγγυλοι αεραγωγοί του κλιματισμού τονίζουν τον premium χαρακτήρα, η ποιότητα κατασκευής ορίζει την κορυφή της κατηγορίας αφού -χαρακτηριστικά- δεν ακούγεται ούτε «τσικ», ενώ η εργονομία είναι πολύ καλή για οδηγό και επιβάτες. Τέλος, η συνδεσιμότητα του ΜΜΙ με τα σύγχρονα smart phones απροβλημάτιστη, αν και ως επιλογή υπάρχει και η τοποθέτηση της δική σου κάρτας SIM τηλεφώνου.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την 12,3 ιντσών οθόνη είναι εντυπωσιακός και ανεβάζει το τεχνολογικό προφίλ του μοντέλου.
Πανάκριβο,άσχημο ( ιδίως η γρίλια ψησταριά) και με το δεδομένο πλεον οτι οι Έλληνες θα κρατούν τα αυτοκίνητα τους δεκάδες χρόνια ,λογικά οπως ολα τα Audi μετα τα 5 χρόνια θα διαλύεται
Οτι τα Audi διαλανε σε 5 χρονια (αληθεια το a8 φτανει τα 6 τουλαχιστον;;) και τα τουρκικο-κινεζικα best seller του Πακισταν γιαρο-swift κρατανε δεκαετιες;;Λογικο μου φαινεται!
Πολλά και πεταμένα κυριολεκτικά λεφτά. Αμάξια που κοστίζουν πάνω από 15 χιλιάρικα πλέον στην Ελλάδα και μάλιστα κάτι χιλιάρια τούρμπο που δεν βγάζουν με τίποτα 5ετία, και έχουν κόστος συντήρησης και επισκευης σε επίπεδα εγκεφαλικού, δεν ξέρω πια ποιος μπορεί να τα αγοράζει...
Πανάκριβο,άσχημο ( ιδίως η γρίλια ψησταριά) και με το δεδομένο πλεον οτι οι Έλληνες θα κρατούν τα αυτοκίνητα τους δεκάδες χρόνια ,λογικά οπως ολα τα Audi μετα τα 5 χρόνια θα διαλύεται
Οτι τα Audi διαλανε σε 5 χρονια (αληθεια το a8 φτανει τα 6 τουλαχιστον;;) και τα τουρκικο-κινεζικα best seller του Πακισταν γιαρο-swift κρατανε δεκαετιες;;Λογικο μου φαινεται!
Πρόσεχε τη λές για το group vw φίλε Θανάση γιατί θα σε κόψουν οι του autotriti,πιπέρι στο στόμα θα σου βάλουν που τους θίγεις τις <<αμαξάρες>>.
Πολλά και πεταμένα κυριολεκτικά λεφτά. Αμάξια που κοστίζουν πάνω από 15 χιλιάρικα πλέον στην Ελλάδα και μάλιστα κάτι χιλιάρια τούρμπο που δεν βγάζουν με τίποτα 5ετία, και έχουν κόστος συντήρησης και επισκευης σε επίπεδα εγκεφαλικού, δεν ξέρω πια ποιος μπορεί να τα αγοράζει...
ωραια θελω ενα στα 1000cc με 310 ιππους. σε μπλε παρακαλω