Στην αποκάλυψη του ανανεωμένου ΤΤ RS coupe και roadster προχώρησε η Audi, δίνοντας στο μοντέλο μία φρεσκαρισμένη εικόνα που τονίζει περισσότερο το σπορ χαρακτήρα του.

Oι αλλαγές που έχουν υπάρξει δεν είναι μεγάλες.

Όλα τα μοντέλα TT RS έρχονται στάνταρ με προβολείς LED.

Στο πίσω μέρος η σταθερή αεροτομή έχει αποκτήσει πλέον δυο νέα πτερύγια στις άκρες της.

Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, πήρε update και συνδυάζεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών.

Ανανεωμένο Audi TT RS

12.398 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2019)

Στην αποκάλυψη του ανανεωμένου ΤΤ RS coupe και roadster προχώρησε η Audi, δίνοντας στο μοντέλο μία φρεσκαρισμένη εικόνα που τονίζει περισσότερο το σπορ χαρακτήρα του.

Όταν η Audi παρουσίασε το ανανεωμένο TT τον Ιούλιο του 2018, θα θυμάστε ότι δεν έκανε καμία αναφορά στην έκδοση RS. Σήμερα η μάρκα έβαλε τέλος σε αυτή την αναμονή προχωρώντας στην επίσημη παρουσίαση του ΤΤ RS coupe και roadster
 
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες, ωστόσο η μάρκα αναφέρει πως έχει «ανασυγκροτήσει πλήρως» την εμπρόσθια όψη, με πιο προφανείς αλλαγές τους μεγαλύτερους αεραγωγούς στον μπροστινό προφυλακτήρα που κάνουν πιο επιθετική την εμφάνιση. Σε αυτό συμμετέχει η κυψελοειδής γρίλια, όπως και το χείλος στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που πέραν του «άγριου» look ωφελεί και αεροδυναμικά την κορυφαία έκδοση του ΤΤ.
 
Στο πίσω μέρος η σταθερή αεροτομή έχει αποκτήσει πλέον δυο νέα πτερύγια στις άκρες της, κάνοντας το TT RS να εμφανίζεται πιο αρρενωπό σε συνδυασμό βεβαίως με τον μεγάλο αεροδυναμικό διαχύτη και τις δύο τεράστιες οβάλ απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.
 

Όλα τα μοντέλα TT RS έρχονται στάνταρ με προβολείς LED, ωστόσο αυτοί που επιθυμούν κάτι καλύτερο μπορούν προαιρετικά να εξοπλίσουν το μοντέλο τους με matrix LED φώτα μπροστά και OLED φώτα πίσω. Οκτώ διαφορετικά χρώματα είναι διαθέσιμα, ενώ αρκετά είναι και τα οπτικές «πινελιές» που μπορούν να προσαρμοστούν.
 
Η «καρδιά» του TT RS Coupe και Roadster συνεχίζει να είναι ο υπερτροφοδοτούμενος πεντακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,5 λίτρων, απόδοσης 400 ίππων και 480 Nm ροπής. Το TFSI μοτέρ δίνει τη δυνατότητα στο coupe να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και να φτάσει τα 250 χλμ./ώρα μέχρι να μπει ο ηλεκτρονικός κόφτης ή τα 280 χλμ./ώρα αν αυτός απουσιάζει.
 
Η ισχύς αυτή φυσικά διοχετεύεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου επτά ταχυτήτων S tronic, ενώ αναφερόμενοι στους τροχούς να πούμε πως αυτοί θα είναι 19 ή 20 ιντσών.
 
Στο εσωτερικό δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης πήρε update και συνδυάζεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Αφήνοντας το χρηστικό κομμάτι και περνώντας στο εικαστικό, η καμπίνα μπορεί να στολιστεί με μπλε ή κόκκινα χαρακτηριστικά που μεταξύ άλλων παίρνουν θέση στην κεντρική κονσόλα και τους στρογγυλούς αεραγωγούς. Τέλος τα σπορ καθίσματα έχουν λαμβάνουν ομόχρωμες ραφές και μπορούν να καλυφθούν με δέρμα Alcantara ή Nappa.
 
Οι παραγγελίες ξεκινούν στις 7 Φεβρουαρίου, με το TT RS Coupe να ξεκινά στην αγορά της Γερμανίας από 67.700 ευρώ, ενώ το Roadster ξεκινά από 70.500 ευρώ.    

Hyundai
vw