Στις στροφές οι αντιδράσεις είναι προβλέψιμες και η πρόσφυση αρκετή. Η ανάρτηση φροντίζει να προσφέρει καλή άνεση, αν και δεν λείπουν κάποιες ξερές αντιδράσεις κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στις στροφές οι αντιδράσεις είναι προβλέψιμες και η πρόσφυση αρκετή. Η ανάρτηση φροντίζει να προσφέρει καλή άνεση, αν και δεν λείπουν κάποιες ξερές αντιδράσεις κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Στο δρόμο: Πιο σπορτίφ…

19.649 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2016)

Το DS 4 βασίζεται πάνω στην ανάρτηση του Citroen C4 και χρησιμοποιεί τη γνώριμη μικρομεσαία πλατφόρμα της PSA Peugeot-Citroen. Σε σχέση όμως με το μικρομεσαίο της Citroen το μοντέλο της DS έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, πιο σφιχτά αμορτισέρ και ελατήρια, αλλά και μεγαλύτερου πάχους αντιστρεπτική. Όλα αυτά φροντίζουν ώστε να προσδώσουν στο DS 4 έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα στο δρόμο, με αρκετή πρόσφυση στις στροφές, μικρές κλίσεις από το αμάξωμα και πλήρως προβλέψιμες αντιδράσεις στο όριο. Στο πεδίο της άνεσης, το DS4 τα καταφέρνει καλά, παρότι δεν λείπουν κάποιες ξερές αντιδράσεις από την ανάρτηση κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι με τη σειρά του, έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από ό,τι θα θέλαμε, όμως συνολικά πληροφορεί τον οδηγό ικανοποιητικά για τα τεκταινόμενα, ενώ πολύ καλή είναι η απόδοση των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 36,2 μέτρα).

Στον πίνακα της εικόνας βλέπετε τα στοιχεία της ανάρτησης μαζί με άλλα χαρακτηριστικά.

Στον πίνακα της εικόνας βλέπετε τα στοιχεία της ανάρτησης μαζί με άλλα χαρακτηριστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda