12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Aνανεωμένο Ford Fiesta: Πιο στυλάτο και hi-tech

67.030 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2021)

Το ανανεωμένο Fiesta διαθέτει νέο ακόμα πιο δυναμικό στυλ, αναβαθμισμένο τεχνολογικό πακέτο και κινείται με την ισχύ ήπιων υβριδικών συστημάτων κίνησης ισχύος έως 155 ίππων. Επιπλέον, το κορυφαίο Fiesta ST αποκτά περισσότερη ροπή για ακόμα πιο εκρηκτικές επιδόσεις.

Στην επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Fiesta (σε όλους τους τύπους αμαξώματος) προχώρησε η Ford θέλοντας να κρατήσει το μοντέλο της ανταγωνιστικό στην καυτή κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Αναβαθμίσεις στην εξωτερική εμφάνιση και περισσότερη τεχνολογία σε συνδυασμό με αποδοτικούς ήπια υβριδικούς κινητήρες στις «απλές» του εκδόσεις, όπως επίσης και ένα ραφινάρισμα του ισχυρού τρικύλινδρου 1,5 Ecoboost μέσα στο μενού της ανανέωσης του δημοφιλούς μικρού.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στάνταρ τα LED φώτα και με νέο σχεδιασμό
Κάθε ανανεωμένο Fiesta ανεξαρτήτως έκδοσης θα προσφέρεται πλέον με στάνταρ LED φώτα ημέρας, με τις πιο πλούσιες εκδόσεις ωστόσο να εξοπλίζονται τώρα με Matrix LED φώτα που προσφέρουν ακόμα καλύτερη ορατότητα τη νύχτα. Μένοντας στα φωτιστικά σώματα, μπορούμε να δούμε πως το ανανεωμένο Fiesta έχει πιο σκούρα  φανάρια πίσω, ενώ όπως και πριν, η γρίλια διαφοροποιείται ανάλογα με το εξοπλιστικό επίπεδο. Ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός σε όλη τη γκάμα περιλαμβάνει επίσης ένα καπό που αυξάνει το ύψος του ρύγχους, σε συνδυασμό με μεγαλύτερες πάνω γρίλιες. Το μπλε οβάλ σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό, καθιστώντας το πιο εντυπωσιακό στο δρόμο.

Kάθε έκδοση έχει ξεχωριστά χαρακτηριστικά
Οι πιο προσιτές εκδόσεις Trend και Τitanium έρχονται τώρα με ελαφρώς διαφοροποιημένη εμφάνιση, η ST-Line είναι πιο σπορτίφ καθώς, εκτός από διαφορετική γρίλια εξοπλίζεται με μεγαλύτερους αεραγωγούς. Η έκδοση Vignale προσφέρει πολυτέλεια και πλούσιο εξοπλισμό ενώ, η έκδοση Active, εμπνευσμένη από τα SUV μοντέλα, ξεχωρίζει με τα πιο σκληροτράχηλα χαρακτηριστικά της που προδίδουν μια περιπετειώδη εμφάνιση. Η φαρδιά άνω μάσκα διαθέτει έντονες κάθετες γραμμές με gloss black φινίρισμα, καθώς επίσης ψηλότερους και πιο έντονους πλαϊνούς αεραγωγούς που παραπέμπουν στην crossover φιλοσοφία της συγκεκριμένης έκδοσης. Όσον αφορά στο Fiesta ST, το αυτοκίνητο θα διατίθεται τώρα με νέο Mean Green χρώμα, Quaife μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης προαιρετικά και 17άρες ή 18άρες ζάντες αλουμινίου προαιρετικά.

Ακόμα πιο hi-tech εσωτερικό 
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, πίσω από το τιμόνι με την παχιά στεφάνη βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με διαφορετικές απεικονίσεις που δίνουν πλήρη πληροφόρηση στον οδηγό ενώ δίπλα του, βρίσκεται ψηλά στο κέντρο του ταμπλό μια «αιωρούμενη» οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment SYNC3 που είναι συμβατό με Apple CarPlay και Αndroid Auto. Αλλες προηγμένες τεχνολογίες περιλαμβάνουν το Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition, που διατηρεί μία απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Το σύστημα μπορεί αυτόματα να φρενάρει τελείως το Fiesta και να το εκκινήσει ξανά σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας (stop-start), σε μοντέλα που διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο Powershift. Στην έκδοση ST, υπάρχουν νέα ημι-μπάκετ σπορ καθίσματα που δίνουν στον οδηγό καλύτερη πλευρική στήριξη και διακοσμούνται με το λογότυπο ST στην πλάτη. Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center