Διττός ο χαρακτήρας του Focus στο δρόμο. Όσο άνετο είναι στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και τα πολύωρα ταξίδια, άλλο τόσο διασκεδαστικό μπορεί να γίνει σε δρόμο με στροφές.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Διττός ο χαρακτήρας του Focus στο δρόμο. Όσο άνετο είναι στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και τα πολύωρα ταξίδια, άλλο τόσο διασκεδαστικό μπορεί να γίνει σε δρόμο με στροφές.

Οδική συμπεριφορά: Στο επίκεντρο ο οδηγός

104.439 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2015)

Το προηγούμενο Ford Focus ξεχώριζε για τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Χαρακτηριστικό που μεταλαμπαδεύεται αυτούσιο και στο νέο μοντέλο. 
Ο οδηγός «κουμπώνει» στην θέση οδήγησης (αν ήταν και ελάχιστα πιο χαμηλά τοποθετημένο το κάθισμα θα ήταν ιδανική), με το τιμόνι μέσα στα χέρια του. Μόλις ο κινητήρας «ξυπνήσει» ενθουσιάζεσαι με το ρωμαλέο τράβηγμα από το χαμηλό φάσμα στροφών χάρη στην ροπή των 270 Nm. Οι σχέσεις στο 6τάχυτο κιβώτιο ανεβοκατεβαίνουν άνετα, με το κούμπωμα να είναι ακριβές. 
Αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι το τιμόνι έχει γίνει αισθητά ελαφρύτερο, χαρακτηριστικό που αυξάνει την ευκολία στις αστικές μετακινήσεις, αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν χάνει σε πληροφόρηση, τόσο γύρω από την ευθεία, όσο και στις στροφές. Ο οδηγός ξέρει ανά πάσα ώρα και στιγμή που κοιτούν οι εμπρός τροχοί του Focus, ενώ χάρη στις 2,6 στροφές από άκρη σε άκρη, είναι γρήγορο. 
Η ανάρτηση, σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο φιλτράρει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, χωρίς να χάνει σε σπορτίφ αίσθηση. Αλλωστε οι τεχνικοί της Ford έχουν αυξήσει την ακαμψία στα εμπρός ράμφη και έχουν αναβαθμίσει την γεωμετρία της ανάρτησης με επεμβάσεις στα σαϊλεντμπλόκ και στη ρύθμιση των αμορτισέρ/ελατηρίων.
 Έτσι το νέο Focus είναι υπάκουο στις εντολές του οδηγού του, με το τιμόνι να έχει θεαματικό turn in, που συνοδεύεται από ένα ευχάριστο «ελάφρωμα» του πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων προς όφελος της τοποθέτησης στην στροφή. Αρωγός στην οδηγική απόλαυση είναι και το αναβαθμισμένο ESP, που λανσάρει το Enhanced Transitional Stability της Ford. 
Αυτό παρακολουθεί την ταχύτητα του οχήματος και τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να προβλέπει έγκαιρα την όποια απώλεια πρόσφυσης και ενεργοποιεί το Electronic Stability Control κατάλληλα προς όφελος της οδηγικής ευχαρίστησης. Έτσι, το πάτημα του Focus είναι αρχοντικό με ελάχιστες κλίσεις και μηδενικές πλεύσεις, όντας παράλληλα ευθύβολο ακόμα και σε απαγορευτικές ταχύτητες. 


Το τιμόνι προσφέρει εξαιρετικό turn in, ενώ σε συνθήκες πίεσης, το πίσω μέρος του Focus ελαφρώνει μερικώς ώστε να τοποθετηθεί ο οδηγός στην στροφή.

Το τιμόνι προσφέρει εξαιρετικό turn in, ενώ σε συνθήκες πίεσης, το πίσω μέρος του Focus ελαφρώνει μερικώς ώστε να τοποθετηθεί ο οδηγός στην στροφή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center