Ο 1,4 CRDi κινητήρας διαθέτει αυξημένη ροπή κατά 20 Nm αγγίζοντας τα 240 Nm. Εν τούτοις η διαδικασία του 
0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται ελαφρώς πιο αργά συγκριτικά με πριν, απαιτώντας 12,3 δλ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,4 CRDi κινητήρας διαθέτει αυξημένη ροπή κατά 20 Nm αγγίζοντας τα 240 Nm. Εν τούτοις η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται ελαφρώς πιο αργά συγκριτικά με πριν, απαιτώντας 12,3 δλ.

Κινητήρας: Με μεγαλύτερη ροπή

55.467 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2015)

Κάτω από το καπό του Kia Rio υπάρχει το γνωστό μηχανικό σύνολο που υπήρχε και στο προ facelift μοντέλο. Με την ειδοποιό διαφορά, πως οι μηχανικοί κατάφεραν να του προσδώσουν επιπλέον ροπή, η οποία αγγίζει τα 240 Nm (από 220 Nm), τα οποία αποδίδονται από τις 1.500 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη παρέμεινε στους 90 ίππους. Τα παραπάνω νούμερα αποδίδονται γραμμικά και αρκετά smooth στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. Βέβαια θα θέλαμε τον εν λόγω κινητήρα πιο ελαστικό, μιας και με μεγάλη σχέση στον κιβώτιο και την βελόνα στροφομέτρου κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., δείχνει την δυσφορία του λέγοντας σου να κατεβάσεις μια σχέση! Όμως παρά την παραπάνω ροπή η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 12,3 δλ (0,8 δλ παραπάνω από το προ facelift μοντέλο που απαιτούσε 11,5 δλ, κάτι που αποδίδεται στους τροχούς των 16 ιντσών με τους οποίους εξοπλίζεται η έκδοση Advance), ενώ διαθέτει τις ίδιες ρεπρίζ. Έτσι τα 60-100 χλμ/ώρα με 4η στο κιβώτιο έρχονται σε 8,4 δλ, ενώ τα 80-120 χλμ/ώρα με 5η σε 12,3 δλ, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 172 χλμ/ώρα. Ελαφρώς αυξημένες είναι και οι εκπομπές ρύπων, με τον αναβαθμισμένο κινητήρα να εκπέμπει 98 γρ./χλμ (94 γρ./χλμ το προηγούμενο μοντέλο) μένοντας όμως κάτω από την ζώνη των 100 γρ./χλμ, κάτι που σημαίνει απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Αυξημένη όμως είναι και η μέση εργοστασιακή κατανάλωση μιας και για κάθε 100 χλμ, το Rio καταναλώνει 3,8 λτ., όταν το προηγούμενο κατανάλωνε 3,6 λτ./100 χλμ. Κάτι που ισχύει και στην πράξη, μιας και η μέση κατανάλωση δοκιμής μας δεν έπεσε κάτω από τα 5,8 λτ./100 χλμ. 


Πολύ καλό σε αίσθηση το 6αρι κιβώτιο. Δύσκολα ο οδηγός θα χάσει το κούμπωμά του ακόμα και σε γρήγορες αλλαγές.

Πολύ καλό σε αίσθηση το 6αρι κιβώτιο. Δύσκολα ο οδηγός θα χάσει το κούμπωμά του ακόμα και σε γρήγορες αλλαγές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto