Όταν το Rio «μπει» στη στροφή με 
χιλιόμετρα στο κοντέρ, η υποστροφή θα κάνει πρώτη την εμφάνιση της, με το ESP να «μαζεύει» γρήγορα το εμπρός μέρος.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όταν το Rio «μπει» στη στροφή με χιλιόμετρα στο κοντέρ, η υποστροφή θα κάνει πρώτη την εμφάνιση της, με το ESP να «μαζεύει» γρήγορα το εμπρός μέρος.

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο στο δρόμο

55.458 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2015)

Η δυναμική εμφάνιση του ανανεωμένου Kia Rio συνοδεύεται από ωριμότητα στο δρόμο, αρχής γενομένης από την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, που δεν αφήνει τους κραδασμούς να περάσουν στο εσωτερικό. Παράλληλα, οι κλίσεις και οι πλεύσεις στις στροφές είναι περιορισμένες, ενώ το στάνταρ ESP μπορεί να «μαζέψει» ανώδυνα τη μούρη, όποτε πάει να υποστρέψει. Θα θέλαμε πάντως λίγο περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι.
Η άνεση βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ το Rio μπορεί να γίνει ως και ενδιαφέρον στις στροφές, όπου εισέρχεται με αρκετά χιλιόμετρα στην καμπή και βγαίνει χωρίς το πίσω μέρος να προσπαθεί να περάσει το μπροστά.
Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και ακριβές, αν και κοντά στα 140 χλμ./ώρα αεροδυναμικοί θόρυβοι γίνονται αισθητοί, αλλά το 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων βοηθάει πολύ, μιας και οι στροφές του κινητήρα πέφτουν αρκετά κι ως εκ τούτου ο θόρυβος από τον κινητήρα είναι μικρότερος.
Η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός κάθε φορά που πατά το πεντάλ των φρένων είναι αυτή της στιβαρότητας, όντας και αποτελεσματικά παράλληλα μιας και η πλήρης ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα έρχεται σε 38,7 μέτρα. 


Στην ευθεία είναι ευθύβολο και ακριβές, ενώ όταν ξεκινήσουν οι στροφές ο οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος, μιας και το Rio εισέρχεται σβέλτα στην στροφή όντας αρκετά ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Στην ευθεία είναι ευθύβολο και ακριβές, ενώ όταν ξεκινήσουν οι στροφές ο οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος, μιας και το Rio εισέρχεται σβέλτα στην στροφή όντας αρκετά ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center