Δυνατός και πολιτισμένος ο 1,6 dCi των 130 ίππων, που όμως χαμηλά δεν ενθουσιάζει, ενώ αν τον πιέσεις τσιμπάει σε κατανάλωση.

Δυνατός και πολιτισμένος ο 1,6 dCi των 130 ίππων, που όμως χαμηλά δεν ενθουσιάζει, ενώ αν τον πιέσεις τσιμπάει σε κατανάλωση.

Κινητήρας: Καμία αλλαγή, θετικό πρόσημο

152.117 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2018)

Ο γαλλικός, 16βάλβιδος, 1,6 dCi πετρελαιοκινητήρας εφαρμόζει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (common rail, turbo μεταβλητής γεωμετρίας) για να αποδώσει 130 ίππους με 320 Nm ροπής (1.750 σ.α.λ.), όπως και πριν. Αν και κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. ο κινητήρας δείχνει κάπως ράθυμος, οι επιδόσεις σε τελική ανάλυση είναι πολύ καλές, ενώ και η λειτουργία του έδειξε πιο ραφιναρισμένη με ελάχιστο κραδασμό/κροτάλισμα και χαμηλότερα επίπεδα παραγόμενου θορύβου. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σφιχτή κλιμάκωση και άλλος ένας τομέας βελτίωσης είναι το θετικό του κούμπωμα, ενώ τέλος, η βελτιωμένη αεροδυναμική έρχεται να αντισταθμίσει την αύξηση του βάρους, παρουσιάζοντας ανάλογες ή και καλύτερες τιμές κατανάλωσης με το προηγούμενο Qashqai. Τα 6,9 λτ./100 χλμ. που καταναλώνει λοιπόν, είναι από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία των 4Χ4 μικρομεσαίων crossover. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center