Δοκιμάζουμε την ανοικτή έκδοση του Peugeot 108 με τον αναβαθμισμένο 1.000άρη κινητήρα ισχύος 72 ίππων και σας αναφέρουμε...

Η ρύθμιση της ανάρτησης του 108, βελτιώθηκε αισθητά απορροφώντας ακόμα καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου.

Πεδίο δράσης του Peugeot 108 είναι η πόλη, όμως δεν θα δυσκολευτεί και στο ταξίδι.

Το εσωτερικό του Peugeot 108 είναι μοντέρνο αισθητικά και αρκετά ποιοτικό για τα δεδομένα των μίνι. Σημείο αναφοράς αποτελεί η μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών, ωστόσο οι χώροι είναι σχετικά περιορισμένοι.

Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 108 Top!

27.198 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2018)

Η ανοικτή εκδοχή του Peugeot 108 δίνει ένα παιχνιδιάρικο και ευήλιο τόνο στο χαρακτήρα του γαλλικού μίνι, χάρη στην αναδιπλούμενη οροφή του και παράλληλα αποτελεί μια «αχτίδα φωτός» στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη.

Το Peugeot 108 ανανεώθηκε προσφάτως λαμβάνοντας νέα συστήματα τεχνολογίας, αναβαθμισμένο μοτέρ και νέες επιλογές εξατομίκευσης. Σχεδιαστικά διαφοροποιήσεις δεν υπάρχουν στο γαλλικό μίνι, ενώ στη γκάμα του εξακολουθεί να υφίσταται η ανοικτή έκδοση Top!, οποία διαθέτει υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή.

Από 13.500 ευρώ   
Το ανανεωμένο 108 είναι διαθέσιμο από 11.200 ευρώ στην τρίθυρη (11.600 η 5θυρη) εκδοχή του. Ωστόσο αν θέλετε την ανοιχτή έκδοση της δοκιμής μας, αυτή βγαίνει μόνο σε 5θ αμάξωμα και από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο Active. Σε αυτό θα συναντήσουμε μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους, σύστημα multimedia με οθόνη αφής 7 ιντσών και με λειτουργία Mirror screen, με την τιμή του να έχει οριστεί από 13.500 ευρώ. 

Κινητήρας: Οικονομικός και με αστικό προσανατολισμό 
Ένα από τα νέα στοιχεία του 108 είναι ο 1.000άρης κινητήρας τριών κυλίνδρων, ο ίδιος που εφοδιάζει και τα Toyota Aygo και Citroen C1, ο οποίος αναβαθμίστηκε, ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.2. Παράλληλα, η ισχύς του δέχθηκε αύξηση κατά 4 ίππους, φτάνοντας τους 72 στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή του να αγγίζει τα 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ.. Στην πράξη το μοτέρ δείχνει αρκετά ραφιναρισμένα και πιο ήσυχο συγκριτικά με πριν, με έμφαση στην οικονομία καυσίμου (μέση κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ.), το οποίο φυσικά έχει το αντίστοιχα τίμημα στις επιδόσεις. Και στα δύο αυτά στοιχεία σημαντικό ρόλο και το μακρύ κιβώτιο των 5 σχέσεων, στοιχείο βολικό καθώς περιορίζει τις συχνές αλλαγές σχέσης.

Οδική συμπεριφορά: Αγαπά την πόλη, του αρέσουν και τα ταξίδια
Ανάλογη είναι και η συμπεριφορά του στο οδόστρωμα, όπου πεδίο δράσης του Peugeot 108 είναι η πόλη. Αφενός οι compact διαστάσεις και η ευελιξία του καθιστούν την κίνηση με αυτό μέσα σε αυτήν παιχνιδάκι, αφετέρου η ρύθμιση της ανάρτησης βελτιώθηκε απορροφώντας ακόμα καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ σε αυτά προσθέστε και τον μειωμένο ήχο από τον κινητήρα. Πάντως και στον αυτοκινητόδρομο το 108 ανταποκρίνεται θαυμάσια, όντας αρκετά σταθερό και σε υψηλότερες ταχύτητες. 

Η άποψή μας
Η ανοικτή έκδοση του Peugeot 108 δίνει μια πιο ευχάριστη νότα στο γαλλικό μίνι, το οποίο μετά την ανανέωση δέχθηκε μικρές αλλά καίριες βελτιώσεις. Το ποσό των 13.500 ευρώ δεν είναι αμελητέο για μίνι μοντέλο, ωστόσο αφορά μια ειδική, «κάμπριο» περίπτωση.

+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα, κατανάλωση
- Επιδόσεις, χώρος επιβατών πίσω

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda