Με μικρό εύρος λειτουργίας της αμιγώς ηλεκτρικής του έκδοσης, το υβριδικό σύστημα κίνησης του Yaris περιορίζει την κατανάλωση κυρίως εντός πόλεως.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με μικρό εύρος λειτουργίας της αμιγώς ηλεκτρικής του έκδοσης, το υβριδικό σύστημα κίνησης του Yaris περιορίζει την κατανάλωση κυρίως εντός πόλεως.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Περισσότερο όφελος στην πόλη

91.457 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2014)

Τα χαρακτηριστικά ισχύος / ροπής του υβριδικού συστήματος του Yaris Hybrid παραμένουν αναλλοίωτα στην ανανεωμένη γενιά, με το συνδυασμό του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα να μας δίνει αρκετούς (100) ίππους και παράλληλα άφθονη ροπή (169 Nm από 0 χλμ., μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα).
Στην πράξη, το
Yaris Hybrid προσφέρει αρκετή δύναμη από χαμηλά, προσπερνάει γρήγορα και με ασφάλεια, ωστόσο η ηλεκτροκίνητη λειτουργία περιορίζεται σε ελάχιστο εύρος (μέχρι 2 χλμ. και με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα).
Έτσι, ουσιαστικό πεδίο δράσης του αυτοκινήτου παραμένει η κίνηση στην πόλη, εκεί όπου τα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα και η ανάκτηση της ενέργειας κατά την πέδηση φορτίζουν τις μπαταρίες, αυξάνοντας την χρονική εμπλοκή της αποκλειστικά ηλεκτρικής λειτουργίας.
Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο ξεκουράζει και βοηθά στον περιορισμό της κατανάλωσης εντός πόλεως, ωστόσο εκτός αυτής, δείχνει αργό στη λειτουργία του.
Σε ό,τι αφορά τέλος στην κατανάλωση, το Yaris Hybrid δείχνει και πάλι ότι πεδίο δράσης του είναι η πόλη, με τον οδηγό να εκμεταλλεύεται την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία του συστήματος. Εκτός πόλης από την άλλη, η κατανάλωση του συνόλου αυξάνεται, ιδίως σε συνθήκες πίεσης.


Το κιβώτιο e-CVT είναι μεν αργό στη λειτουργία του, ωστόσο στην πόλη προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός αυτόματου κιβωτίου.

Το κιβώτιο e-CVT είναι μεν αργό στη λειτουργία του, ωστόσο στην πόλη προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός αυτόματου κιβωτίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN