" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

- Νέα επένδυση με περισσότερο αφρώδες πλαστικό και περισσότερη έκταση. - Χαμηλότερα τοποθετημένος επιλογέας ταχυτήτων. - Πιο κοίλα σχεδίαση των κεντρικών αεραγωγών. - Νέες ενδείξεις και χειριστήρια για το σύστημα infotainment.

Οι ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα φιλοξενούν πιο υψηλά αντικείμενα, ενώ μπροστά τους, έχει τοποθετηθεί και μια extra θήκη για μικροαντικείμενα.

Το κάθισμα προσφέρει πολύ καλή άνεση και διαθέτει στάνταρ και ρύθμιση σε ύψος, βοηθώντας στην εύρεση της κατάλληλης θέσης.

Εσωτερικό: Τονίζει την ποιότητά του και την εργονομία

Διαβάστηκε από 76176 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/10/2014

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Yaris Hybrid, η Toyota διατήρησε μεν τις κύριες γραμμές της σχεδίασης, ωστόσο προχώρησε σε μια σειρά από αλλαγές, που στόχο έχουν να τονίσουν την εσωτερική ποιότητα, την εργονομία, αλλά και τη λειτουργικότητα.
Έτσι λοιπόν, το πρώτο που διακρίνει κανείς είναι το οριζόντιο φιλέτο μαλακού πλαστικού στο κέντρο του ταμπλό, που πλέον, από τη μια αποτελείται από περισσότερο αφρώδες υλικό τονίζοντας την απτή ποιότητα, ενώ από την άλλη, επεκτείνεται προς την πλευρά του οδηγού και «αγκαλιάζει» και τον πίνακα οργάνων. Αντίστοιχο υλικό «ντύνει» επίσης και τμήμα του εσωτερικού των θυρών, αυξάνοντας εκ νέου τα ποιοτικά δεδομένα στην καμπίνα του Yaris. Ακόμη και στα καθίσματα, η Toyota προσφέρει πιο ποιοτικές επενδύσεις, όπως π.χ. στο μοντέλο της δοκιμής μας, το οποίο φέρει επενδύσεις με δέρμα, αλκαντάρα και υψηλής αντοχής ύφασμα.


Ακόμη πιο εργονομικό και λειτουργικό
Υπάρχουν πολλές επεμβάσεις και στη σχεδίαση συγκεκριμένων τμημάτων της καμπίνας του
Yaris HSD, οι οποίες αυξάνουν περαιτέρω τα επίπεδα της εργονομίας και της λειτουργικότητας της καμπίνας.
Έτσι, η κεντρική κονσόλα βρίσκεται 23 χλστ. πιο ψηλά και ο επιλογέας ταχυτήτων μειώνεται κατά 30 χλστ., φέρνοντας τον επιλογέα σε πιο βολική θέση για τον οδηγό, αλλά και αφήνοντας περισσότερο χώρο για τις ποτηροθήκες, μαζί με μια νέα θήκη για μικροαντικείμενα στη βάση της κονσόλας. Ο πίνακας οργάνων από την πλευρά του, ενσωματώνει ανανεωμένες και πιο ευανάγνωστες ενδείξεις, ενώ στο ίδιο πνεύμα, η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος infotainment Toyota Touch 2 έχει μεγαλώσει σε διαγώνιο (7 ίντσες από 6,1) και φέρει νέες και πιο εύκολες στη χρήση ενδείξεις. Σε ό,τι αφορά τέλος στη θέση οδήγησης, αυτή παρέχει πολύ καλή άνεση και καλή στήριξη για το σώμα, με το τιμόνι να βρίσκεται σε σωστή θέση και να ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος.

Tags: TOYOTA YARIS
 

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

Η ασφαλής επιλογή μεταχειρισμένου

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »