- Νέα επένδυση με περισσότερο αφρώδες πλαστικό και περισσότερη έκταση.
- Χαμηλότερα τοποθετημένος επιλογέας ταχυτήτων.
- Πιο κοίλα σχεδίαση των κεντρικών αεραγωγών.
- Νέες ενδείξεις και χειριστήρια
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

- Νέα επένδυση με περισσότερο αφρώδες πλαστικό και περισσότερη έκταση. - Χαμηλότερα τοποθετημένος επιλογέας ταχυτήτων. - Πιο κοίλα σχεδίαση των κεντρικών αεραγωγών. - Νέες ενδείξεις και χειριστήρια για το σύστημα infotainment.

Εσωτερικό: Τονίζει την ποιότητά του και την εργονομία

91.438 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2014)

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Yaris Hybrid, η Toyota διατήρησε μεν τις κύριες γραμμές της σχεδίασης, ωστόσο προχώρησε σε μια σειρά από αλλαγές, που στόχο έχουν να τονίσουν την εσωτερική ποιότητα, την εργονομία, αλλά και τη λειτουργικότητα.
Έτσι λοιπόν, το πρώτο που διακρίνει κανείς είναι το οριζόντιο φιλέτο μαλακού πλαστικού στο κέντρο του ταμπλό, που πλέον, από τη μια αποτελείται από περισσότερο αφρώδες υλικό τονίζοντας την απτή ποιότητα, ενώ από την άλλη, επεκτείνεται προς την πλευρά του οδηγού και «αγκαλιάζει» και τον πίνακα οργάνων. Αντίστοιχο υλικό «ντύνει» επίσης και τμήμα του εσωτερικού των θυρών, αυξάνοντας εκ νέου τα ποιοτικά δεδομένα στην καμπίνα του Yaris. Ακόμη και στα καθίσματα, η Toyota προσφέρει πιο ποιοτικές επενδύσεις, όπως π.χ. στο μοντέλο της δοκιμής μας, το οποίο φέρει επενδύσεις με δέρμα, αλκαντάρα και υψηλής αντοχής ύφασμα.


Ακόμη πιο εργονομικό και λειτουργικό
Υπάρχουν πολλές επεμβάσεις και στη σχεδίαση συγκεκριμένων τμημάτων της καμπίνας του
Yaris HSD, οι οποίες αυξάνουν περαιτέρω τα επίπεδα της εργονομίας και της λειτουργικότητας της καμπίνας.
Έτσι, η κεντρική κονσόλα βρίσκεται 23 χλστ. πιο ψηλά και ο επιλογέας ταχυτήτων μειώνεται κατά 30 χλστ., φέρνοντας τον επιλογέα σε πιο βολική θέση για τον οδηγό, αλλά και αφήνοντας περισσότερο χώρο για τις ποτηροθήκες, μαζί με μια νέα θήκη για μικροαντικείμενα στη βάση της κονσόλας. Ο πίνακας οργάνων από την πλευρά του, ενσωματώνει ανανεωμένες και πιο ευανάγνωστες ενδείξεις, ενώ στο ίδιο πνεύμα, η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος infotainment Toyota Touch 2 έχει μεγαλώσει σε διαγώνιο (7 ίντσες από 6,1) και φέρει νέες και πιο εύκολες στη χρήση ενδείξεις. Σε ό,τι αφορά τέλος στη θέση οδήγησης, αυτή παρέχει πολύ καλή άνεση και καλή στήριξη για το σώμα, με το τιμόνι να βρίσκεται σε σωστή θέση και να ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος.

Οι ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα φιλοξενούν πιο υψηλά αντικείμενα, ενώ μπροστά τους, έχει τοποθετηθεί και μια extra θήκη για μικροαντικείμενα.

Οι ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα φιλοξενούν πιο υψηλά αντικείμενα, ενώ μπροστά τους, έχει τοποθετηθεί και μια extra θήκη για μικροαντικείμενα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto