Ταχύτατο και ομαλό στις αλλαγές το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ταχύτατο και ομαλό στις αλλαγές το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7

Κινητήρας: Ο πρωτοπόρος με turbo και λίγα κυβικά

45.579 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2014)

Το μοτέρ 1,2 TSI του Volkswagen Polo είναι από τα πρώτα που χρησιμοποίησαν το turbo και τον άμεσο ψεκασμό στα λίγα κυβικά, για να εξοπλίσουν ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Εν προκειμένω, αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ., προσφέροντας αρκετά σβέλτες επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ.) ενώ διαθέτει και μια άκρως πολιτισμένη λειτουργία. Επιπλέον, τραβάει ικανοποιητικά από χαμηλά, ωστόσο υπό πίεση δείχνει να ζορίζεται και απαιτεί περισσότερες ποσότητες καυσίμου. 


Τέλος, σημειώστε πως στο μοντέλο της δοκιμής μας ο 1,2 TSI των 90 ίππων συνδυαζόταν με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και σύστημα start&Stop αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 4,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 109 γρ./χλμ. (από 5,3 και 124 αντίστοιχα στην προηγούμενη γενιά), κάτι που μεταφράζεται σε 98 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ετησίως.

Ο 1,2 TSI κινητήρας των 90 ίππων του VW Polo τραβάει καλά από χαμηλά, είναι οικονομικός σε κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες, όμως «ζορίζεται» στο υψηλότερο φάσμα των στροφών.

Ο 1,2 TSI κινητήρας των 90 ίππων του VW Polo τραβάει καλά από χαμηλά, είναι οικονομικός σε κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες, όμως «ζορίζεται» στο υψηλότερο φάσμα των στροφών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center