Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 19 άλογα με αποτέλεσμα το μοντέλο να επιτυγχάνει καλύτερες επιδόσεις.

Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 19 άλογα με αποτέλεσμα το μοντέλο να επιτυγχάνει καλύτερες επιδόσεις.

Κινητήρας: Με επιπλέον 20 άλογα

15.645 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2017)

Κάτω από το καπό του e-Golf θα βρίσκεται ένας ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας που θα εξασφαλίζει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις. Πιο αναλυτικά, η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 20 περίπου άλογα (+15 kW), με αποτέλεσμα να φτάσει τους 134 ίππους (115 που ήταν πριν), ενώ ομοίως η ροπή έχει ανέβει από τα 270 στα 290 Nm. Ως αποτέλεσμα, το 0-100 χλμ./ώρα έχει κατέβει στα 9,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα έχει ανέβει στα 150 χλμ. Το νούμερο αυτό ίσως να σας φαίνεται λίγο χαμηλό για τα 134 άλογά του, υπολογίστε όμως πως τα ηλεκτρικά έχουν περιορισμένη τελική ταχύτητα, καθώς στα πολλά χιλιόμετρα ο κινητήρας αντλεί απίστευτη ενέργεια από την μπαταρία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Με αυτονομία 300 χιλιόμετρα
Η σημαντικότερη είδηση που αφορά στο νέο e-Golf έχει να κάνει με τη νέα, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία. Ενώ, δηλαδή η προηγούμενη είχε χωρητικότητα 24,2 kWh, η νέα έχει 35,8 kWh, έχοντας αυξηθεί κατά 50%. Αυτό είχε ως συνέπεια την αύξηση της αυτονομίας του οχήματος με μια φόρτιση. Σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα, η αυτονομία του e-Golf ανέρχεται στα 300 χλμ./ώρα (από 190 χλμ. που ήταν πριν), που σημαίνει πως σε κανονικές συνθήκες θα υπερβαίνει εύκολα τα 200 χλμ. και άρα θα μπορεί να καλύψει μία κοντινή εξόρμηση, κάτι που αποτελεί ίσως το σημαντικότερο εμπόδιο που έχουν να ξεπεράσουν τα ηλεκτρικά οχήματα…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center