• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η έκδοση που βλέπετε είναι η αγωνιστική.

Απειλεί το ρεκόρ 0-400 χλμ./ώρα το 21C

1.265 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/2/2020

Tο Czinger 21C έκανε το ντεμπούτο του και δεν αποκλείεται μαζί του να έφερε και ένα νέο ρεκόρ στο σπριντ 0-400 χλμ./ώρα. Λέτε να ήρθε το τέλος της κυριαρχίας της Koenigsegg Regera;

Από την ώρα που το νέο Czinger 21C έκανε την εμφάνισή του, οι χρόνοι που συνόδευαν το μοντέλο (σύμφωνα με την εταιρεία) ήταν τα στοιχεία που είχαν ξεχωρίσει, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα ακόμα και τα 1.250 άλογα που είναι υπεύθυνα για την κίνησή του.
 
Χάρη στη γενναιόδωρη χρήση ινών άνθρακα και άλλων ελαφρών υλικών, το Czinger 21C έχει καταφέρει να ζυγίζει μόλις 1.250 κιλά. Ως εκ τούτου ο συνδυασμός υψηλής ισχύος και χαμηλού βάρους δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτά, ενώ μέσα σε 15 δευτερόλεπτα θα φτάσει τα 300 χλμ./ώρα και σε 29 δευτερόλεπτά τα 400 χλμ./ώρα, πριν ακουμπήσει την τελική ταχύτητα των 432 χλμ./ώρα!
 
Αν όλα αυτά επαληθευτούν στην πράξη τότε τα 29 δευτερόλεπτα του 0-400 χλμ./ώρα θα αποτελέσουν το νέο ρεκόρ και μάλιστα με ξεκάθαρο προβάδισμα απέναντι από την τωρινή κάτοχο Koenigsegg Regera με 31,49 δευτερόλεπτα.
 
Θυμίζουμε πως το σύστημα κίνησης του νέου υπεραυτοκίνητου αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 2,88 λίτρων V8 κινητήρα, ο οποίος συνδέεται με ένα σειριακό κιβώτιο επτά ταχυτήτων που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Το μοτέρ καύσης συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε μπροστινό τροχό. Έτσι επιτυγχάνεται τετρακίνηση και συνολική ισχύ 1.250 ίππων.
 
Αν το Czinger 21C είναι ικανό ή όχι για να κάνει δικό του το ρεκόρ στα 0-400 χλμ./ώρα θα φανεί στην πράξη. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.