Στο εσωτερικό του Aiways U5 συναντάμε τιμόνι διπλής επίστρωσης μπροστά από τον τριών επιπέδων πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 12,3 ιντσών, μεγάλη κεντρική κονσόλα και περιστροφικό επιλογέα ταχυτήτων.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο εσωτερικό του Aiways U5 συναντάμε τιμόνι διπλής επίστρωσης μπροστά από τον τριών επιπέδων πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 12,3 ιντσών, μεγάλη κεντρική κονσόλα και περιστροφικό επιλογέα ταχυτήτων.

Εσωτερικό & αυτονομία

42.992 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2021)

Εσωτερικό: Ερωτηματικά για το infotainment, top η ευρυχωρία

Η ευρυχωρία στους πίσω επιβάτες σε «αέρα» για κεφάλι και γόνατα είναι δεδομένη, με τα προσκέφαλα να βρίσκονται ελαφρώς χαμηλότερα του αναμενομένου.

Η ευρυχωρία στους πίσω επιβάτες σε «αέρα» για κεφάλι και γόνατα είναι δεδομένη, με τα προσκέφαλα να βρίσκονται ελαφρώς χαμηλότερα του αναμενομένου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Συνεχίζουμε την «εξερεύνηση» μπαίνοντας στο εσωτερικό του Aiways U5. Η προσεγμένη διάταξη και διακόσμηση στο ψηφιακό cockpit έχει σαν highlight την οθόνη του συστήματος infotainment. Με μέγεθος 12,3 ιντσών βρίσκεται τοποθετημένη πάνω από την μεγάλη κεντρική κονσόλα στην οποία δεσπόζει ο περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων. Αν «πειράξετε» λίγο περισσότερο τις υπηρεσίες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας θα δείτε ότι προσφέρει δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης κάτω από το control panel του κλιματισμού. Όσον αφορά τον πίνακα οργάνων, χωρίζεται σε τρία επίπεδα (τρεις ενωμένες οθόνες με διαστάσεις 4.2"/ 7" / 4.2" ίντσες), ενημερώνει για την ταχήτητα κίνησης, δεν πληροφορεί, ωστόσο, για την κατανάλωση ή την ανάκτηση ενέργειας.
 
Αναπάντεχα κακή εντύπωση προκαλεί και η κεντρική οθόνη αφής, η οποία δεν «τιμά» την κινεζική καταγωγή της διότι είναι δύσχρηστη, με κακά γραφικά και αργή στις αντιδράσεις της. Στα αρνητικά συγκαταλέγονται η απουσία voice control και συστήματος πλοήγησης, καθώς επίσης και η κακή ποιότητα του ηχοσυστήματος που θυμίζει λεπτό ήχο της δεκαετίας του 1980, σαν να παίρνει σήμα από... κεραία! Από την άλλη πλευρά, το ηλεκτρικό SUV έχει ενσωματωμένες άλλες πρόσθετες προηγμένες τεχνολογίες όπως 12 αισθητήρες αναγνώρισης πεζών, άλλων οχημάτων ή διαφόρων εμποδίων, επτά κάμερες, δύο εκ των οποίων εσωτερικές, αλλά και 3 ανιχνευτές ραντάρ.
 
Σε επίπεδο ευρυχωρίας αποκομίζουμε θετικές εντυπώσεις. Η αρχιτεκτονική της ηλεκτρικής πλατφόρμας ευνοεί τους πίσω επιβάτες, που απολαμβάνουν πλεόνασμα «αέρα» σε κεφάλι και γόνατα. ¶νετα και με πλευρική υποστήριξη είναι τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα του Aiways U5. Top και ο χώρος αποσκευών, αν και θα θέλαμε να ανοίγει περισσότερο η πίσω πόρτα.
 
Ταξίδι με 410 χιλιόμετρα αυτονομία; Ξανασκεφτείτε το...
Το Aiways U5 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 204 ίππων, τοποθετημένο στον μπροστά άξονα. Η μπαταρία των 63 kWh υπόσχεται αυτονομία 410 χιλιομέτρων κατά WLTP, με την μικτή κατανάλωση εντός αστικού περιβάλλοντος και στην ύπαιθρο να ανέρχεται στις 18,8 κιλοβατώρες ανά 100 χιλιόμετρα. Αρκετά ανεβασμένη, βέβαια, είναι η κατανάλωση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, καθώς κινούμενοι με 170 χλμ./ώρα το Aiways U5 κατανάλωσε 28,5 kWh/ 100 χλμ., νούμερο που δεν ενδείκνυται για όσους θέλουν να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις. Στο συγκεκριμένο συμπέρασμα καταλήγει κανείς και λόγω των χρόνων ταχυφόρτισης.
 
Μάλιστα, η διαδικασία ακολουθήσαμε οδήγησε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Αρχικά, στρίψαμε στους 90 βαθμούς τον διακόπτη στην υποδοχή φόρτισης που βρίσκεται κάτω από τον προβολέα μπροστά αριστερά. Κατόπιν συνδέσαμε το παχύ καλώδιο φόρτισης με το βύσμα CCS του σταθμού ισχύος 92 kW για να ξεκινήσει η τροφοδοσία άμεσου ρεύματος (DC). Με εξωτερική θερμοκρασία 5 βαθμούς Κελσίου η μπαταρία φορτίστηκε στο 10% για 60 χιλιόμετρα αυτονομία. Ενώ η ισχύς φόρτισης κυμαινόταν μεταξύ 52-66 kW, στο 70% φόρτισης έπεσε κάτω από τα 40 kW. Εντέλει, η φόρτιση από το 10-80% ολοκληρώθηκε σε 47 λεπτά, με το Aiways U5 να φορτίζει μεν χωρίς προβλήματα, να μην συνίσταται όμως σε όσους συνηθίζουν να κάνουν συχνά μακρινά ταξίδια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN