Tο νέο σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC) ρυθμίζει το set-up της ανάρτησης, ανάλογα με το οδηγικό mode (Comfort, Normal και Sport) που θα διαλέξει ο οδηγός.
Με 3 οδηγικά προγράμματα
(4/12/2016)
Στους κινητήρες, η ανανεωμένη Octavia έρχεται με 5 TSI μοτέρ βενζίνης και 4 TDI diesel, με χωρητικότητα από 1,0 έως και 2,0 λίτρα, αλλά και με απόδοση από 84 έως και 184 ίππους.
Τα κιβώτια είναι είτε 6άρι μηχανικό, είτε 7τάχυτο DSG αυτόματο, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τετρακίνησης για τον 1,8 TSI και τον 2λιτρο TDI.
Επιπροσθέτως τα μοντέλα με κινητήρα 1,8 TSI και 2,0 TDI προσφέρονται προαιρετικά και με τετρακίνηση. Νέο στοιχείο αποτελεί το σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC) που ρυθμίζει το στήσιμο των αναρτήσεων, ανάλογα με το οδηγικό mode (Comfort, Normal και Sport) που θα διαλέξει ο οδηγός.
Η εξωτερική ανανέωση είναι επιτυχής αν και θα μπορούσε να πάει και ένα βήμα πιο μπροστά ώστε να μην ακολουθεί την πεπατημένη.
Εσωτερικά, πλην της μεγαλύτερης οθόνης, παραμένει ένα στείρο Γερμανικό VW.
Καλή η κίνηση για τις επιλογές της ανάρτησης.
Κακό design,,,,τώρα είναι μούρη αυτή;;
Ξανα-στρογγύλεψε επιτέλους.Μένει να τις βάλουν ανάρτηση πίσω για να ξανα-... τα υπόλοιπα καμάρια του group ;-)
Η εξωτερική ανανέωση είναι επιτυχής αν και θα μπορούσε να πάει και ένα βήμα πιο μπροστά ώστε να μην ακολουθεί την πεπατημένη. Εσωτερικά, πλην της μεγαλύτερης οθόνης, παραμένει ένα στείρο Γερμανικό VW. Καλή η κίνηση για τις επιλογές της ανάρτησης.
Φαίνεται σαν Skoda Octavia