Νέα C-Class Πιο ήρεμες γραμμές: η νέα C-Class θα προσαρμόσει την αισθητική της Α-Class με λιγότερες ακμές, γωνίες και πτυχώσεις. Οπτικά όμως θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη.

Νέα C-Class SW Περισσότερο Ε-Class: Παρά τις σχεδόν ίδιες εξωτερικές διαστάσεις, η στέισον βάγκον έκδοση της C-Class θα γίνει πιο ευρύχωρη. Από πλευράς πορτ-μπαγκάζ για ένα έξτρα βαλιτσάκι με τον ωφέλιμο όγκο να φτάνει τα 530 λίτρα.

Νέα GLC To επόμενο μεσαίο SUV της Mercedes θα θυμίζει πολύ το τωρινό σε εμφάνιση αλλά και σε διαστάσεις. Και είναι αλήθεια ότι τα περιθώρια για αλλαγές είναι λίγα.

Είναι γεγονός ότι, τα SUV μοντέλα της εταιρείας, με τη GLA, τη GLC, τη GLE και τη GLS, απορροφούν το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων. Ωστόσο, σαν ανεξάρτητο, μεμονωμένο μοντέλο, η C-Class είναι μακράν το σημαντικότερο αυτοκίνητο της Mercedes.

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes C-Class

35.119 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2019)

Στα καλύτερά της: Με φρέσκο ντιζάιν, καθαρούς κινητήρες και διαρκή επέκταση προς την ηλεκτροκίνηση, η μεσαία κλάση της Στουτγάρδης είναι έτοιμη για νέες δόξες. Η γκάμα φυσικά έχει και SUV.

Με ηρεμία και χωρίς άγχος άφησαν πίσω τους το Σαλόνι του Παρισιού προ εβδομάδων τα στελέχη της Mercedes. H υποχρεωτική βόλτα από το χώρο της BMW αποδείχτηκε ότι δεν έκρυβε κινδύνους. Φυσικά, η νέα Σειρά 3 δεν είναι κανένα άσχημο αυτοκίνητο, σε αυτό συμφώνησαν όλοι, αλλά είναι ταυτόχρονα και πολύ προβλέψιμο, όπως το περίμεναν εξάλλου στη Mercedes. Oι εκπλήξεις έλαμψαν δια της απουσίας τους. 

Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Mercedes έδιναν μεγάλη σημασία σε αυτό το συμπέρασμα, διότι και το δικό τους τέκνο, η νέα C-Class είναι στο τελευταίο στάδιο της εξέλιξης. Κι εδώ βέβαια έχουμε να κάνουμε με το σημαντικότερο μοντέλο του ομίλου ολόκληρου και είναι εξίσου δύσκολη η απόφαση σχετικά με το πόσο νέο επιτρέπεται να δείχνει το νέο μοντέλο. 

Στη Στουτγάρδη είναι λοιπόν υπερήφανοι, επειδή το δικό τους πόνημα πηγαίνει λίγο πιο μακριά στον τομέα αυτό από ότι η άσπονδη φίλη από το Μόναχο. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι κι εδώ έχουμε κάποια επανάσταση. Η Mercedes πήρε την αισθητική ταυτότητα της επίσης νέας A-Class και τη συνέχισε: λιγότερες ακμές και κυματισμοί, περισσότερες λείες επιφάνειες. Οι διαστάσεις ωστόσο, θα παραμείνουν σχεδόν οι ίδιες, καθώς η ομάδα της εξέλιξης δεν διέγνωσε ανάγκη για αύξηση. Κι αυτό είναι αλήθεια, καθώς η C-Class φαίνεται να έχει βρει, από την υπάρχουσα γενιά, τις ιδανικές αναλογίες. Είναι αρκετά μεγάλη εσωτερικά για να τα πάει καλά με όλες τις μεταφορικές ασκήσεις αλλά ταυτόχρονα, είναι αρκετά ευέλικτη και βολική για μέσα στην πόλη. Να σημειωθεί μάλιστα, ότι και το SUV της κλάσης αυτής, η GLC, θα διατηρήσει τη γνωστή της φόρμα. 

Ευρύτερη «ηλεκτροδότηση»
To ότι στο τεχνικό σκέλος, το μοντέλο δε μπορεί να συνεχίσει με την παρούσα μορφή, το δείχνουν κυρίως οι αριθμοί των πωλήσεων στις ΗΠΑ. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι στο τρίτο τρίμηνο του έτους, η Tesla πούλησε εκεί περισσότερα αυτοκίνητα από ότι η Mercedes. Tην ώρα που οι Γερμανοί διέθεσαν 66.542 αυτοκίνητα στο διάστημα αυτό, τα «στρατεύματα» του Ίλον Μασκ, έφτασαν τα 69.925 αυτοκίνητα. Κι από όλο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, το νέο Model 3 έρχεται να ασκήσει υψηλές πιέσεις φτάνοντας τις 55.800 ταξινομήσεις σε μόλις τρεις μήνες. 

Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν, για να μπει και η C-Class στην πρίζα! Όλες οι εκδόσεις της νέας γενιάς θα έχουν και δίκτυο 48 Volt και υβριδική μονάδα η οποία θα ρίχνει την κατανάλωση, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις επιδόσεις. Ένα ηλεκτρικό boost της τάξης των 100 Nm ροπής, θα καταστήσει αισθητά πιο σβέλτες ακόμα και τις βασικές εκδόσεις με τους τετρακύλινδρους κινητήρες. Την ίδια ώρα η ηλεκτρική βοήθεια θα εξυπηρετεί και προς το στόχο των πιο καθαρών προδιαγραφών ρύπων. Αυτό δεν είναι εύκολη άσκηση για τη Daimler, καθώς δύσκολα βρίσκεται άλλος κατασκευαστής, ο οποίος να έχει τόσα πολλά μεγάλα αυτοκίνητα στο στόλο του. 

Κι αν από τη μία πλευρά, οι κινητήρες θα χρειαστούν ένα περαιτέρω ραφινάρισμα προκειμένου να συνδυαστούν καλά με τις νέες ηλεκτρικές μονάδες, για την ανάρτηση θα είναι αρκετό ένα απλό ρετουσάρισμα. Η τωρινή C-Class είναι πολύ πειστική σε ό,τι αφορά την ισορροπία που έχει πετύχει ανάμεσα σε άνεση και οδική συμπεριφορά, ωστόσο η νέα γενιά θα είναι ακόμα πιο αρχοντική στην απόσβεση ανωμαλιών. Θα ήθελε κανείς βέβαια να ζορίσει κι άλλο η C-Class την παραδοσιακά πολύ «στριφτερή» BMW Σειρά 3. ΓιΆαυτό και η Mercedes θα παραμείνει πιστή στην αερανάρτηση, ως μοναδική εταιρεία που κάνει κάτι τέτοιο στη μεσαία κατηγορία. Ειδικά για το στέισον βάγκον μοντέλο της C-Class αλλά και για τη GLC, αυτή είναι μια επένδυση που αξίζει. 

Η C-Class θα είναι επίσης το πρώτο μοντέλο, ακόμα και σε σχέση με την E-Class, το οποίο θα λάβει από τη C-Class τη νέα δέσμη ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Θα είναι μέχρι και αυτόνομο επιπέδου 3! Αυτό σημαίνει: σε συγκεκριμένες συνθήκες στον αυτοκινητόδρομο τον έλεγχο θα τον αναλαμβάνει ο αγαπητός… υπολογιστής. Ο οδηγός θα μπορεί τότε να διαβάσει κάτι, να απαντήσει στο email του ή να χαζέψει κάτι στην τηλεόραση. Αυτό θα μπορεί να γίνεται έως τα 130 χλμ./ώρα και θεωρητικά για μια απόσταση έως 100 χλμ., τη στιγμή που η αντίστοιχη επιλογή στην Audi σχεδιάζεται με γνώμονα τα 60 χλμ./ώρα. 

Η Mercedes θα πρέπει βέβαια να δουλέψει αρκετά πάνω στην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών της και να ενσωματώσει καλύτερα το πλήθος των αισθητήρων της. Είναι σημαντικό ότι, σύμφωνα με ό,τι διαρρέει από τη Στουτγάρδη, η νέα C-Class θα μπορούσε ήδη να πετύχει αυτονομία επιπέδου 4 ή και 5, ήδη από τώρα. Να είναι δηλαδή πλήρως αυτόνομη. Αρκεί βέβαια να ακολουθούσε τον ίδιο ρυθμό και η νομοθεσία. 
Βήματα εξέλιξης θα έχουμε όμως και για το εσωτερικό. Η νέα A-Class αλλά και η EQC (το ηλεκτρικό SUV) δείχνουν προς τα πού θα κινηθεί η εταιρεία: μια μεγάλη ενιαία οθόνη, με ωραίο φορμάτ και υψηλή ανάλυση θα αντικαταστήσει πλήρως τα κλασικά, αναλογικά όργανα. Σε αυτό προσθέστε την περαιτέρω εξελιγμένη φιλοσοφία φωνητικών εντολών με το «Hey, Mercedes!», η οποία θα διώξει οριστικά από το πεδίο του οδηγού τα διάφορα μπουτόν και τους διακόπτες. 

ΠαρΆόλες τις αλλαγές η Mercedes θα μείνει σίγουρα πιστή σε κάτι: θα διαθέσει και στο μέλλον καυτές, AMG εκδόσεις. Συμπεριλαμβανομένων των οχτακύλινδρων. Η πρεμιέρα για τη C-Class έχει οριστεί για το 2021. Σίγουρα Οκτώβριο μήνα, άρα μάλλον όχι στο τότε Σαλόνι του Παρισιού. 

Η άποψή μας
Με τη νέα C-Class, η Mercedes θα επιχειρήσει κάτι δύσκολο: από τη μία να μη χάσει την παραδοσιακή πελατεία της, από την άλλη να εκμοντερνιστεί τόσο πολύ ώστε να μπορεί να χτυπήσει ανταγωνισμό όπως το Tesla Model 3. Και οι μέχρι τώρα πληροφορίες που κυκλοφορούν με θέμα το νέο μοντέλο δείχνουν ότι όλο αυτό μπορεί να δουλέψει, φέρνοντας τη C-Class στα καλύτερά της.

Hyundai
NISSAN