Οικονομία στην κατανάλωση
Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων

188.414 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2022)

Περισσότερες από 700 επώνυμες αναφορές μέσα σε 2 χρόνια! Τρεις μάρκες εκτοξεύθηκαν και τρεις υποχώρησαν στην κατάταξη. Μια μάρκα «βούλιαξε» πιο χαμηλά από ποτέ. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα, τρίζουν και σε «γδέρνουν» όταν πας για service; Ποια αυτοκίνητα δεν βγάζουν καθόλου ζημιές και τα service τους είναι πάμφθηνα; Πάνω από 5.000 επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!

Ικανοποίηση κατόχων: Πάνω από 5.000 αναφορές στο Autocheck

Η ετήσια έρευνα ικανοποίησης κατόχων AutoCheck συνεχίζεται ανελλιπώς και αναδεικνύει όχι μόνο τις πιο ζημιάρικες μάρκες, αλλά και ποιες αντιπροσωπείες έχουν το πιο ελλιπές After Sales μη καταφέρνοντας να ικανοποιήσουν τους κατόχους τους. Παράλληλα, αναδεικνύονται και οι εταιρείες που τα πηγαίνουν καλά σε αυτούς τους τομείς.

Δύο χρόνια μετά, ήρθε η ώρα για τα αποτελέσματα της 7ης φάσης του Autocheck, που βασίζονται σε 700 αναφορές του 2020-2021. Ο συνολικός αριθμός των αναφορών, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων, ξεπερνά τις 5.000 κάνοντας το Autocheck μια μεγάλη έρευνα του autotriti.gr από τους αναγνώστες, για τους αναγνώστες, αφού όλοι εσείς αναφέρετε τα κακώς ή καλώς κείμενα των αυτοκινήτων που περνούν από την κατοχή σας. Έτσι, έχετε στη διάθεσή σας πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι μεγαλύτερες μεταβολές για 6 μάρκες

Πάνω από 440.000 άνθρωποι διάβασαν τις 5.000+ αναφορές της έρευνας, ενώ αρκετοί έκαναν τις δικές τους αναφορές. Τα αποτελέσματα βρίσκουν 3 εταιρείες με ανεβασμένες «μετοχές» στην ικανοποίηση πελατών, ενώ 3 άλλες μάρκες χάνουν έδαφος, με μία εξ αυτών να «πατώνει» στην τελική κατάταξη.
  • Θετικό πρόσημο με διψήφιο ποσοστό για τις Renault, Citroen και Nissan!
  • Στον αντίποδα οι Alfa Romeo, Skoda και Volvo είχαν μειωμένες επιδόσεις
  • Η Volvo έπεσε στα τάρταρα της τελικής κατάταξης
Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα πρασινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια), τα αυτοκίνητα τους, ανάλογα με την σημαντικότητα του περιστατικού που αναφέρουν.

Εμείς βλέπουμε για κάθε μάρκα αν υπερτερούν οι θετικές ή οι αρνητικές αναφορές.
Καλύτερες μάρκες αυτές που έχουν πολύ μικρό ποσοστό σε αρνητικές αναφορές. Στον πάτο αυτές που έχουν μεγάλο ποσοστό αρνητικές αναφορές. Με βάση τις αναφορές αυτές κατατάξαμε τις μάρκες. Ορίζουμε ως πράσινες εκείνες που συγκέντρωσαν πάνω από 85% θετικές αναφορές, κίτρινες αυτές που έλαβαν πάνω από 60% και κόκκινες από εκεί και κάτω.

Δείτε το γράφημα με τα αποτελέσματα του Autocheck 2021-2022, στο οποίο έχουν συμπεριληφθεί οι μάρκες για τις οποίες έχουν γίνει περισσότερες από 50 αναφορές.

Autocheck: Κάνε κι εσύ την αναφορά σου

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;

H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά!


Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;

Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε τους!


Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.

Ότι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.

Ότι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.

Ο δικός μας στόχος, σαν AutoΤρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Διαβάστε ακόμη: Τι μαγεύει και τι... ξενερώνει τους κατόχους αυτοκινήτου το 2022;

Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Κάντε την αναφορά σας τώρα» στο τέλος του κειμένου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

Δείτε 5138 αναφορές & επιβραβεύσεις



Αναφορές & επιβραβεύσεις για LANCIA

Lancia
Delta (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2010

Χάρης (7/1/2022, 23:39) Αγοράστηκε καινούρια τον 5ο /2010. Εκτός από τα σέρβις τα μόνα προβλήματα που αντιμετώπισα έως τώρα είναι α. Ταπετσαρία οροφής στα 75000 χλμ κόστος 200 ευρώ β. Πεταλουδα γκαζιου στα 110000 χλμ κόστος 350 ευρώ (μεταχειρισμένο ανταλλακτικό διότι το καινούριο ήταν αρκετά πιο ακριβό) γ. Αισθητήρας θερμοκρασίας και βαλβίδα θερμοκρασίας κόστος 200 ευρώ. Όλα τα παραπάνω συμπεριλαμβάνονται και εργατικά. Εάν εξαιρέσουμε τα παραπάνω το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό σε σχέση με κάτι αλλά γνωστω ν εταιριών; και είναι κρίμα που έχει σταματησει.
Lancia
Lybra (Βενζίνη)

1800 κυβικά
του 2002

Θοδωρής (13/7/2021, 12:44) Αγοράστηκε μεταχειρισμένο το 2010. Πέραν της περιοδικής συντήρησης και των αναλωσίμων, στα 11 χρόνια τα μοναδικά προβλήματα ήταν 2 γρύλοι παραθύρων πριν 7 και 3 χρόνια (κόστος ανταλλακτικού 90 €/έκαστος) και πριν 5 μήνες μία τρόμπα βενζίνης στα 180.000 χλμ. Καταναλώνει 6,5 L/100 χλμ στην εθνική και 10,5 L στα 10 χλμ εντός πόλης. Πάρα πολύ ποιοτική κατασκευή με έμφαση στην άνεση των επιβατών, ενώ υστερεί στην σπορ οδήγηση. Συνολικά ένα πολύ καλό οικογενειακό σεντάν, τίμιο στα χρήματα που πουλιέται και στην συντήρησή του.
Lancia
Ypsilon

1300 κυβικά
του 2013

ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΙΩΑΝΝΙΝΑ (15/1/2021, 09:22) Αγοράστηκε καινούργιο (1300 DIESEL 95 ΗΡ) , μοναδικό πρόβλημα στα 80.000 χλμ (σήμερα έχει 86.000 χλμ) η αλλαγή στην αντλία συμπλέκτη (κόστος ανταλλακτικού 70 Ε) και η βάση των εμπρός αμορτισέρ (κόστος αναταλλακτικού 60 Ε) . Κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο 4,5 λίτρα/100 χλμ με ταχύτητες 120 - 130 χλμ/ωρα , φθάνει και τα 6 λίτρα/100 χλμ με ταχύτητες κοντά στην τελική του (170 - 180 χλμ/ώρα) , περί τα 5λιτρα/100 χλμ γιά κίνηση εντός πόλης. Η ανάρτηση προσφέρει μεγάλη άνεση επιβατών , υστερεί λίγο γιά σπόρ οδήγηση. Γενικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο γιά τα κυβικά του και την τιμή του .
Lancia
Musa

1398 κυβικά
του 2005

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ (4/10/2019, 18:51) ΕΝΑΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ 450 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ 10 0Λ0ΚΛΗΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
Lancia
Delta

1375 κυβικά
του 2009

Δημήτρης (4/3/2019, 16:01) Αξιόπιστο. 130000 χλμ. κανένα πρόβλημα. Με τα servis εννοείται κανονικά. Κρίμα που σταμάτησε η παραγωγή του.
Lancia
Ypsilon

875 κυβικά
του 2013

ΚΩΣΤΑΣ (28/2/2019, 21:05) Πανάκριβα ανταλλακτικά υπερπροβληματικό αυτόματο σασμάν.
Lancia
Ypsilon

1400 κυβικά
του 2004

Ακης (12/2/2019, 10:40) Lancia Yspilon 1.4 16v του 2004. Αγοράστηκε καινούργιο και έχει 155.000 km. Μέχρι σήμερα (15 χρόνια μετά) εκτός απο τα συνηθισμένα αναλώσιμα (λάδια,φίλτρα,μπουζί,τακάκια) έχει αλλάξει επιπλέον έναν πολλαπλασιαστή, αιθητήτα κρούσης, κολώνα διακοτπών και διακότη ηλεκτρικού παράθυρου. Ποτέ δεν μας έχει αφήσει στο δρόμο.
Lancia
Ypsilon

1200 κυβικά
του 2013

Ιγγλεσης χρηστος (26/1/2019, 08:58) Μετά απο 80000 κυριως στην πολη με χαμηλες ταχυτητες το μονο που παρατηρω ειναι μια ασταθεια στο ρελαντι το πρωι οταν ο diesel ειναι κρυος.Δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα αλλο προβλημα και χαιρομαι να το κυκλοφορω στην πολη λογω ευελιξιας.
Lancia
Phedra

22 κυβικά
του 2008

Ιοαννης (22/11/2018, 12:31) Τελειο Αυτοκινητο για ταξιδι πολυ ευροχωρο και για τους 7 επιβατες.!Προβληματα κινητηρα απολυτως κανενα. Τα καθιερωμενα λαδια φιλτρα φρενα . Ανταλλακτικα πολυ φθηνα δαγκανα φρενων πισω καινουργια 60€.Μεχρι τωρα 180.000 χιλιομετρα δεν με εχει αφησει ποτε στον δρομο. Ο κινητηρας πετρελαιου κορυφαιος.!!Σαλονη εσωτερικα Αλκανταρα δερμα και ξυλινη επενδυση.Δεν το αλλαζω με τιποτα!!
Lancia
Ypsilon

900 κυβικά
του 2011

HARIS (27/10/2018, 02:00) Στα 8000 χλμ το START-STOP ΔΩΡΕΑΝ στην εγγυηση ήταν μου το άλλαξαν.Στα 50000 το ιδιο πρόβλημα κόστος 150 ευρώ.Στα 90000 χλμ.το ίδιο πρόβλημα.Το βαρέθηκα και το παράτησα ίσως είναι και καλύτερα.Στα 75000 χλμ αλλαγή μίζας κοστος 350 ευρώ με τα περαστικά.Σέρβις στην ώρα του.Το παράθυρο του οδηγού ο διακόπτης της πόρτας κολλάει μερικές φορές και δεν δουλεύει να ανοίγει η να κλίνει το παραθυρο όταν έχει ζέστη ιδιως το καλοκαίρι.Σε γενικές γραμμές εκτός της μιζας που ήταν ακριβή και απαράδεκτη ζημιά δεν έχει βγάλει κάτι αλλο σοβαρό.Τα χλμ τώρα είναι 120000
Lancia
Ypsilon

1250 κυβικά
του 2006

Τηλέμαχος (17/10/2018, 17:47) Έχω την έκδοση μπου καεί πετρελαίο είναι όντως πολύ οικονομικό αυτοκίνητο αλλά τα ηλεκτρικά του είναι απλά απαράδεκτα επίσης έχω αντιμετωπίσει και θέματα με το κιβώτιο (αυτόματο)και στα 160.000 χιλιάδες χιλιόμετρα είχα και πρόβλημα με Μπέκαμ τρόμπα άρα αρκετά έξοδα.
Lancia
Delta

2000 κυβικά
του 1994

Βασίλης Λάμπρου (24/4/2018, 18:43) DELTA HF 2000 turbo 16V. Αγοράστηκε καινούργια το 1994 .... την έχω 24 χρόνια!! Συνολικά είμαι πολύ ικανοποιημένος μιας και τα θετικά είναι περισσότερα και πιο ουσιαστικά από τα αρνητικά. Με έχουν εκπλήξει θετικά η αντοχή των μηχανικών μερών και το αμάξωμα μιας και δεν έχει παρουσιάσει σημεία κόπωσης ή σκουριάς. Οδηγικά ακόμα και σήμερα στέκεται ικανοποιητικά. Αρνητικά: Τα πλαστικά του ταμπλώ (σπασίματα και τριξίματα), τα ηλεκτρικά των ανεμιστήρων του air condition (έπρεπε να κάνω πατέντα για να μην συνεχίζουν να καίγονται ο εγκέφαλος/καλώδια του air condition).
Lancia
Ypsilon

1300 κυβικά
του 1999

tsimplas (4/1/2018, 09:23) Καλο και τιμιο μετα απο τοσα χρονια και ακομα παει το σκυλι και με πολυ κακη χρηση, ελαχιστα ηλεκτρολογικα θεματα, οπως κοντη πλεξουδα στο πορτμπαγκαζ και αρα κομμενα 2 φορες καλωδια και αλλαγη διακοπτη φωτων στο τιμονι, που πηγε αρκετα ευρώ. Τιποτα αλλο λαστιχα λαδια τακακια και μπουζι!!!
Lancia
Ypsilon(diesel)

1300 κυβικά
του 2012

Σταύρος Χιώτης (30/10/2017, 21:46) Πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο μοναδικό πρόβλημα Αλλαγή μπαταρίας στην 3ετια κ ακριβά τα service.
Lancia
Delta

1400 κυβικά
του 2008

Γιώργος Χουσμεκερίδης (17/4/2017, 18:40) ΤΕΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΑΛΟΝΙ
Lancia
Delta

1400 κυβικά
του 2009

Ηλίας Παπαδόπουλος (3/11/2016, 09:36) Kάτοχος Lancia Delta III, απο τον Ιανουάριο του 2009 με 95000 χλμ, χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα πλην της αστοχίας της ντίζας της γυάλινης ηλιοροφής
Lancia
Delta

1400 κυβικά
του 2008

YANNIS K (3/11/2016, 13:40) κανενα προβλημα με το αυτοκινητο για 8 χρονια και 96500χλμ το σερβις λιγο ακριβο στις εργατωρες οχι ανταλλακτικα
Lancia
Theris

2000 κυβικά
του 2002

Χάρης Μαγκιώρης (12/12/2015, 14:58) Στα 100000 χλμ αλλαγή εμπρός αμορτισέρ και τα σερβις του στην ώρα τους. Έχει φθάσει 220000 χλμ. κανένα πρόβλημα. Απίστευτος κινητήρας 2000 turbo. Το παράπονο μου είναι μόνο ότι δεν συναντώ στο δρόμο άλλα Thesis.
Lancia
Delta

1368 κυβικά
του 2009

Άλκης Πούλιας (26/11/2015, 10:42) Τη Delta μου την αγόρασα καινούρια, τον Απρίλιο του 2009. Παρά το οτι είναι από τις πρώτες σειρές παραγωγής, η αξιοπιστία της με έχει εκπλήξει. 6μιση χρονια και 69.000 χιλιόμετρα μετά δεν έχω αλλάξει ούτε ένα λαμπάκι, δεν υπάρχει καμμία διαρροή λαδιού από τον κινητήρα και τα αμορτισερ λειτουργούν άριστα (78% απόδοση στο πρόσφατο ΙΚΤΕΟ). Η αλκαντάρα στα καθίσματα είναι σαν καινουρια, παρά το οτι δενεχω βαλει ποτε καλυμματα, τα πλαστικά και ο διάκοσμος πολύ καλά. Τα σέρβις είναι νορμάλ σε τιμή, αρκεί να βρεις το κατάλληλο συνεργειο. Τα μόνα δύο περιστατικά που έχω αντιμετωπίσει είναι η αλλαγή της βάσης του κινητήρα στα 63.000 χλμ, λόγω του ότι είχε αυξημένο κραδασμό και η αντικατάσταση του πλαστικού καλύμματος του χειρόφρενου, το οποίο έσπασε. Βλέποντας τριγύρω σε άλλες μάρκες ιστορίες για αγρίους (διαφορικά σαζμάν, λάδια κλπ) τις θεωρώ μη σημαντικές και δεν μου αλλάζουν την άριστη εικόνα για το αυτοκίνητο.
Lancia
Ypsilon

1200 κυβικά
του 2009

Σ.Π. (7/11/2015, 09:05) ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 95000 ΧΛΜ.ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ
Lancia
Delta

1385 κυβικά
του 1995

ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (29/8/2015, 08:24) ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ
Lancia
2001

1250 κυβικά
του 2001

iosif (30/5/2015, 14:02) to ama3oma apsogo...krathmata teleia logo anarthsewn aftermarket h&r kai lastixa nokian...o kinhthras omws dynamh exei alla ta mama mpoyzokalwdia exoyn polles diaroes reymatos me apotelesma diakopes...epishs logo hlikias nomizw exei katakathiseis ston thalamo kayseis kai moy kanei pyrakia
Lancia
Lybra

1600 κυβικά
του 2000

MICHALIS (1/5/2015, 15:03) Αγορά καινουργιο τό 2000 Μέχρι τώρα 190.000 χλμ αλλαγη γρυλλο για τζαμια αρκετα συχνά & συχνά καμμένες λάμπες Καμια αλλη σοβαρή ζημιά .αρκετά ευχαριστημενος
Lancia
Lybra

1800 κυβικά
του 2002

Θεόδωρος Παπαδημητρίου (6/4/2015, 18:34) Άψογο σε γενικές γραμμές με μικροπροβληματάκια λόγω ηλικίας.
Lancia
Ypsilon

1300 κυβικά
του 2014

βασιλης ντουλιας (28/3/2015, 21:54) πολυ καλη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο,χαμηλη καταναλωση(diesel εκδοση),τελεια οδηγικη συμπεριφορα εντος πολης!το μονο αρνητικο καλυτερη επιβραδυνση θα ηθελα στα φρενα.
Lancia
Thesis

1998 κυβικά
του 2004

μμ (16/3/2015, 19:48) ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ - ENA FUTURE CLASSIC ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 190.000 ΧΛΜ. ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ (ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ) ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ. ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ(ΒΛΕΠΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ SKYHOOK) ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
TEST ELASTIKON MENO VOREIA ELLADA
NRG H HLEKTROKINISI PRAGMATIKOTHTA