Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων

198.762 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2022)

Περισσότερες από 700 επώνυμες αναφορές μέσα σε 2 χρόνια! Τρεις μάρκες εκτοξεύθηκαν και τρεις υποχώρησαν στην κατάταξη. Μια μάρκα «βούλιαξε» πιο χαμηλά από ποτέ. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα, τρίζουν και σε «γδέρνουν» όταν πας για service; Ποια αυτοκίνητα δεν βγάζουν καθόλου ζημιές και τα service τους είναι πάμφθηνα; Πάνω από 5.000 επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!

Ικανοποίηση κατόχων: Πάνω από 5.000 αναφορές στο Autocheck

Η ετήσια έρευνα ικανοποίησης κατόχων AutoCheck συνεχίζεται ανελλιπώς και αναδεικνύει όχι μόνο τις πιο ζημιάρικες μάρκες, αλλά και ποιες αντιπροσωπείες έχουν το πιο ελλιπές After Sales μη καταφέρνοντας να ικανοποιήσουν τους κατόχους τους. Παράλληλα, αναδεικνύονται και οι εταιρείες που τα πηγαίνουν καλά σε αυτούς τους τομείς.

Δύο χρόνια μετά, ήρθε η ώρα για τα αποτελέσματα της 7ης φάσης του Autocheck, που βασίζονται σε 700 αναφορές του 2020-2021. Ο συνολικός αριθμός των αναφορών, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων, ξεπερνά τις 5.000 κάνοντας το Autocheck μια μεγάλη έρευνα του autotriti.gr από τους αναγνώστες, για τους αναγνώστες, αφού όλοι εσείς αναφέρετε τα κακώς ή καλώς κείμενα των αυτοκινήτων που περνούν από την κατοχή σας. Έτσι, έχετε στη διάθεσή σας πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι μεγαλύτερες μεταβολές για 6 μάρκες

Πάνω από 440.000 άνθρωποι διάβασαν τις 5.000+ αναφορές της έρευνας, ενώ αρκετοί έκαναν τις δικές τους αναφορές. Τα αποτελέσματα βρίσκουν 3 εταιρείες με ανεβασμένες «μετοχές» στην ικανοποίηση πελατών, ενώ 3 άλλες μάρκες χάνουν έδαφος, με μία εξ αυτών να «πατώνει» στην τελική κατάταξη.
  • Θετικό πρόσημο με διψήφιο ποσοστό για τις Renault, Citroen και Nissan!
  • Στον αντίποδα οι Alfa Romeo, Skoda και Volvo είχαν μειωμένες επιδόσεις
  • Η Volvo έπεσε στα τάρταρα της τελικής κατάταξης
Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα πρασινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια), τα αυτοκίνητα τους, ανάλογα με την σημαντικότητα του περιστατικού που αναφέρουν.

Εμείς βλέπουμε για κάθε μάρκα αν υπερτερούν οι θετικές ή οι αρνητικές αναφορές.
Καλύτερες μάρκες αυτές που έχουν πολύ μικρό ποσοστό σε αρνητικές αναφορές. Στον πάτο αυτές που έχουν μεγάλο ποσοστό αρνητικές αναφορές. Με βάση τις αναφορές αυτές κατατάξαμε τις μάρκες. Ορίζουμε ως πράσινες εκείνες που συγκέντρωσαν πάνω από 85% θετικές αναφορές, κίτρινες αυτές που έλαβαν πάνω από 60% και κόκκινες από εκεί και κάτω.

Δείτε το γράφημα με τα αποτελέσματα του Autocheck 2021-2022, στο οποίο έχουν συμπεριληφθεί οι μάρκες για τις οποίες έχουν γίνει περισσότερες από 50 αναφορές.

Autocheck: Κάνε κι εσύ την αναφορά σου

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;

H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά!


Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;

Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε τους!


Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.

Ότι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.

Ότι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.

Ο δικός μας στόχος, σαν AutoΤρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Διαβάστε ακόμη: Τι μαγεύει και τι... ξενερώνει τους κατόχους αυτοκινήτου το 2022;

Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Κάντε την αναφορά σας τώρα» στο τέλος του κειμένου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

Δείτε 1.313 «κόκκινες» αναφορές



Αναφορές & επιβραβεύσεις για VOLVO

Volvo
Xc40 (Βενζίνη)

1500 κυβικά
του 2020

Μαντζαβακος (2/3/2022, 16:42) Αγορα του αυτοκινητου τον Ιουνιο 2020. Προηγουμενως ειχα ενα S 60 ,χωρις κανενα προβλημα.

Στα 5.000 χλμ βγαζει ενδειξη για συμπλήρωση λαδιου. Σε 2.000 χλμ ξανα τα ιδια. Κανω το πρωτο σερβις μου λενε οτι θα στρωσει. Μετα απο 2000-3000 χλμ ξανα ζηταει λαδι και συμπληρωνω.

Σε ταξιδι στην Τριπολεως-Κορινθου
βγαζει ενδειξη reduce performance. 
Μετα απο λιγο σβηνει και συνεχιζω για τον προορισμο μου,οδηγωντας μεχρι 90χλμ την ωρα. Στην επιστροφη απο το ταξιδι,το αυτοκινητο σκορτσαρει συνεχως.Το παω σερβις, μου λενε περασε λαδι σε ενα μπουζι,υπαρχει καποιο προβλημα και θα διορθωθει δωρεαν ,αφου ειναι μεσα στην εγγυηση.

Το παιρνω απο το σερβις και το αυτοκινητο μετα απο μερικες εβδομαδες ,
εκει που κινειται με σταθερη ταχυτητα, απο 25000 στροφες πεφτει στις 1500 και ξανα το ιδιο για 2-3 φορες συνεχομενα.

Στο σερβις μου λενε δε βγαζει κατι το διαγνωστικο.Ξεκιναει καινουργιο προβλημα.Καθε φορα που το αυτοκινητο αλλαζει ταχυτητα,αυτοματο ειναι,κανει ενα κολλημα.Ξανα στο σερβις οπου το διαγνωστικο δειχνει οτι ειναι ολα μια χαρα. Πριν λιγες ημερες σε ταξιδι προς το Αιγιο,το αυτοκινητο αρχιζει να τρεμει και σταματαει.
Διαγνωση 2 χαλασμενα μπουζι. Σε ερωτηση αν ειναι δυνατον να βραχυκυκλωνουν 2 μπουζι ταυτοχρονως και να μη φταει το αυτοκινητο, η απαντηση ειναι οτι εγινε ελεγχος σε πιεση κυλινδρων,πολλαπλασιαστες και ολα ειναι οκ, απλα ειμαι ατυχος. Το αυτοκινητο συνεχιζει να εχει υψηλη καταναλωση λαδιων,απλα ειναι μικροτερη πριν την πρωτη επισκευη. Το εχω βγαλει σε αγγελια για πωληση,με μονο 14.000 χλμ
Volvo
S60 (Diesel)

1600 κυβικά
του 2012

ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ (22/1/2022, 16:16) Αγορά 5/2012 euro 5 με ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο Αθήνας μέχρι πρόσφατα. Πλήρης εξοπλισμός, σταθερό σε ταξίδια με καλή οδική συμπεριφορά και φρένα. Αρχική κατανάλωση 5,5-6 λίτρα /100χλμ. Ακριβή συντήρηση στην αντιπροσωπία VELMAR. Εκτός από τα συνήθη αναλώσιμα δισκόπλακες/μπαταρίες αμορτισέρ κλπ, στα 39.000χλμ ακινητοποίηση από δίσκο /πλατό, στα 82.000χλμ αντικατάσταση διπλού βολάν, τώρα στα 154.000χλμ η κατανάλωση είναι + 1-1,5 λίτρο και έχω τις πρώτες αρρυθμίες τροφοδοσίας. Μονόδρομος η αντικατάσταση των 4 μπεκ. Πετρέλαιο όλα τα χρόνια αποκλειστικά SHELL V-Power. Δεν με κέρδισε ως εταιρεία παρότι μεγάλου αρχικού κόστους, εγγύηση 2 ετών μόνο αρκετά προβλήματα από τα 3-4 χρόνια. Θα γυρίσω στην αξιοπιστία των ΤΟΥΟΤΑ / ΗΟΝDA.
Volvo
V40 (Diesel)

1596 κυβικά
του 2015

Ηλίας (7/1/2022, 00:06) V40 D2 115hp, 2015, 85.000χλμ. Απολύτως καμία ζημιά. Ούτε λάμπα!
Volvo
S40 (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2005

Πέτρος (28/12/2021, 23:19) Πολλά ηλεκτρολογικά-ηλεκτρονικά προβλήματα, πολύ ακριβά ανταλλακτικά ακόμη και τα μεταχειρισμένα (πολλές φορές και δυσεύρετα) και επίσης πολλές φορές ούτε η αντιπροσωπεία δε βρίσκει λύσεις!
Volvo
V60 d6 phev (Diesel)

2400 κυβικά
του 2014

Σπυρος (27/12/2021, 15:06) Σε πληρώνει να το κυκλοφορείς! Βάζω πετρέλαιο κάθε 3.000 χλμ. Η οδήγηση είναι απόλαυση και τα γκάζια του απλά δε τελειώνουν. Λένε ότι είναι ζημιαρικα αλλά στα 140.000 χλμ έχω αλλάξει μόνο AC που είναι όντως προβληματικό αλλά η volvo δίνει εγγύηση εφόρου ζωής.
Volvo
V40 (Diesel)

1600 κυβικά
του 2012

Κωνσταντινος Γκαρμπουνης (15/11/2021, 18:47) Εαν ξανά έβγαινε το αμάξι θα το ξανά έπαιρνα με κλειστά τα μάτια.8 χρόνια κάτοχος του αμαξιού και καίει 5 λίτρα τα 100 χλμ πετρελαίου.Service πλέον σε ιδιώτη Οχι αντιπροσωπεία λόγω κόστους.Προβλήματα κανένα τα 8 χρόνια που το εχω.Τέλη κυκλοφορίας από την πρώτη χρόνια μηδέν αφού ειναι 88 mg.
Volvo
S40 (Diesel)

1600 κυβικά
του 1995

Άρης Ζήνωνος (14/7/2021, 23:44) Το αγόρασα καινούργιο €25000 και πλήρωσα ακόμη €18000 φθορές (οχι τα προγραμματισμένα σέρβις) σε διάστημα 10 χρόνων. Έχω και τις αποδείξεις.
Volvo
V40 cross country

1600 κυβικά
του 2015

Γεώργιος Κριαράς (28/6/2020, 12:31) Επί ένα χρόνο μύριζε απαίσια το εσωτερικό του. Θεώρησα ότι ήταν η μυρωδιά των καινούριων. Σοκαρίστηκα όταν είδα το φίλτρο του αιρ κοντίσιον κατάμαυρο μετά από ένα έτος με μόλις 6500 km. Αλλάχθηκε μετά από ένα χρόνο το αμπραγιάζ και μετά από συνεχή επικοινωνία με Sarakaki για να τους πείσω ότι δεν τραβάει και σε ανηφόρες κάνει πίσω! Κόντεψα να σκοτωθώ όταν το σύστημα Start Stop μπλόκαρε με αποτέλεσμα να μην σταματάει σε λεωφόρο! Μόνο με χειρόφρενο σταμάτησε και βέβαια με φύλαξε ο Θεός... Το πρόβλημα λύθηκε με τσιπάρισμα Racechip και φίλτρο Pipercross. Πανάκριβα σέρβις. Μερικοί τριγμοί σε υψηλές ταχύτητες. Άριστη οδική συμπεριφορά. Αναρτήσεις που κάνουν το αυτοκίνητο να υποφέρει. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω Volvo ακόμα και μετά από 20 έτη.
Volvo
Xc90

2000 κυβικά
του 2017

ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (27/12/2019, 08:44) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΒΛΑΒΗ Η ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ(ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ) ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΑ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ,ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ 27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΟΥ
Volvo
V40

1855 κυβικά
του 1999

Μάνος (23/12/2019, 01:26) Τ4 1855cc 200hp. Το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ στα χέρια μου. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 60200χλμ το 2005, έκανα αρκετά χλμ σε Ελλάδα και Εξωτερικό και με ταχύτητες από 20 έως 250 χλμ/ώρα. Ενα δυνατό και ιδανικό αυτοκίνητο για ταξίδια. Στείσον βάγκον με ηλεκτρονική τετραδιεύθυνση, full extra, ειδική ανάρτηση nivomat στον πίσω άξονα με 10ετή εγγύηση καλής λειτουργίας. Μία φορά την άλλαξα αλλά την πλήρωσα 1200€ στη Volvo. Μπροστά έβαα bilstein αγωνιστικά. Οσο έτρεχα με ταχύτητες πάνω απο το μέσο όρο το αυτοκίνητο δεν έβγαλε καμμία απολύτως βλάβη. Μόνο τα λάστιχα άλλαζα κάθε χρόνο λόγω χλμ (33000 χλμ ανά έτος) και ταχυτήτων. Μικροπροβλήματα παρουσιάστηκαν απο τη στιγμή που σταμάτησε να κινείται εκτος πόλης και ηταν αναμενόμενο, ενεκα του ότι αυτοί οι κινητήρες με τις μεγάλες ιπποδυνάμεις και τα 30,6 κιλα ροπής απο τις 2650 στροφές θέλουν βαρύ πόδι και καθαρά οκτάνια. Το πούλησα στα 260.000 χλμ φέτος μετα μεγάλης μου λύπης. Τέτοια αυτοκίνητα δεν θα ξαναβγούν στην αγορά. Τα σημερινά δυστυχώς ειναι ψεύτικα.
Volvo
V40 cross country

1600 κυβικά
του 2014

Σωτος (8/11/2019, 08:28) Τα service πανάκριβα, στην αντιπροσωπεια μακριά από την πραγματικότητα. Οι τιμές εξωπραγματικες. Η εξυπηρέτηση τους και οι τρόποι συμπεριφοράς πολύ κάτω του μετρίου. Το αυτοκίνητο βέβαια καμία σχέση με τα παραπάνω. Εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα!!!
Volvo
V50

1798 κυβικά
του 2007

Σταύρος (8/11/2019, 09:11) Απόλυτα ικανοποιημένος.
Volvo
S40

1800 κυβικά
του 2009

Δημήτρης (7/11/2019, 17:02) Το αγόρασα καινούριο και έχω κάνει, μέχρι σήμερα, λίγο πάνω από 160.000km. Το κόστος service το θεωρό αρκετά χαμηλό, κατά μέσο όρο, γύρω στα €200 το χρόνο, αλλά θεωρώ τη συντήρηση της αντιπροσωπείας ελειπή(για να μειώσουν τις τιμές και να κρατήσουν τους πελάτες, αραίωσαν τα διαστήματα για τις εργασίες συντήρησης. π.χ. μετά από δέκα χρόνια και 160.000km έχω ακόμα τους ίδιους ιμάντες δυναμό κ.τ.λ. και μετά από δική μου επίμονη απαίτηση άλλαξαν τα υγρά φρένων που δεν τα είχαν αλλάξει επί δέκα χρόνια....). Από την πρώτη μέρα, παρουσιάζει μία ιδιομορφία. Κάποιες φορές, δεν παίρνει μπροστά με την πρώτη και θέλει δεύτερη προσπάθεια. Ποτέ όμως δεν εξελίχθηκε σε κάτι χειρότερο. Έχω διαπιστώσει πως αυτό το "θέμα" το παρουσιάζουν σχεδόν όλα τα 1800ρια S40. Η αντιπροσωπεία, έλεγε διάφορες αστείες δικαιολογίες, του τύπου "δεν το τρέχετε και μπουκώνει" λες και είναι κάνα αρχαίο αμάξι με καρμπιρατέρ. Προφανώς, επειδή είναι θέμα που παρουσιάζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα, "έκαναν τον Κινέζο" για να μην επωμιστούν το κόστος μιας ανάκλησης. Επαναλαμβάνω όμως, πως ποτέ μέχρι τώρα, δεν εξελίχθηκε σε κάτι σοβαρό και ποτέ δε χρειάστηκε τρίτη "μιζιά". Απλώς μου σπάει τα νεύρα μια στο τόσο... Μετά τα πέντε χρόνια, άρχισε να παρουσιάζει λίγους τριγμούς στα πλαστικά, μεταξύ των δύο μπροστινών καθισμάτων και γενικά η ποιότητα δεν είναι VOLVO αλλά FORD. Από κατανάλωση καυσίμου, είναι πάρα πολύ καλό(7-7,5lt/100km σε χαμηλές ταχύτητες και 8-8,5lt/100km σε ταξίδι με 140-150km/h). Τσιμπάει και περίπου 150-200ml λάδι, κάθε 1000km. Σε γενικές γραμμές, θεωρώ ότι ήταν καλή αγορά, αφού με εξυπηρετεί ακατάπαυστα δέκα χρόνια, χωρίς να χρειάζεται να ασχολούμαι με βλάβες. Απλώς, για να βγάλει άλλα τόσα, θα χρειαστεί πιο σχολαστική συντήρηση στο μέλλον.
Volvo
S60

2000 κυβικά
του 2007

Panos (7/11/2019, 13:52) Τώρα,στα 375.000 χλμ. Δεν έχει πάθει τίποτα.Αριστο. Δυνατό, αξιόπιστο, ασφαλές.Δεν είναι για πολύ γρήγορους,αλλά ταξιδεύει και πατάει στο δρόμο άριστα. Ακριβά ανταλλακτικά, λίγα συνεργεία που ξέρουν τα νοlvo.
Volvo
S40

1800 κυβικά
του 2009

Νίκος (4/8/2019, 14:05) Στιβαρό, ασφαλές, οικονομικό σε ταξίδια για τα κυβικά του. Μερικές ζημιες ελέω Ford αλλά μηχανικά είναι άριστο.φυσικά service εκτός αντιπροσωπείας που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Volvo
C 70

2500 κυβικά
του 2009

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ (10/7/2019, 10:14) ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΡΙΣΤΟ. ΜΙΚΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ
Volvo
V 70

3000 κυβικά
του 2008

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ (10/7/2019, 10:07) ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΡΙΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ
Volvo
V50

1800 κυβικά
του 2008

John (18/6/2019, 20:07) ΖΗΜΙΑΡΙΚΟ
Volvo
V40 cross country

2000 κυβικά
του 2015

Γιώργος (13/5/2019, 14:54) V40 CROSS COUNTRY D3, 2000 cc, αυτόματο, 11/2015 πρώτη άδεια. Δεν έχει βγάλει ζημιές εκτός από την αναδίπλωση του εξωτερικού καθρέπτη οδηγού(δεν ανοιγόκλεινε αυτόματα κάποια στιγμή) η οποία επισκευάστηκε δωρεάν σε πρόγραμμα ανάκλησης όπως με πληροφόρησαν! 60.000 χλμ μέχρι τώρα, αξιόπιστο, χαμηλή κατανάλωση( 6,3 -6,7 lt) σε μικτές συνθήκες παρόλο το μεγάλο βάρος, αγκομαχούν τα φρένα λόγω αυτόματου αλλά είναι ικανοποιητικά, έχει γκάζι, μεγάλους χώρους για επιβάτες και πορτ μπαγκάζ όχι όμως για μικροαντικείμενα στην καμπίνα, δεν είναι το φόρτε της το στρίψιμο και κοπανάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες παρόλο που γενικά είναι μαλακό αυτοκίνητο. Πολύ ακριβά σέρβις, υψηλή χρέωση αναλωσίμων και εργατοώρας, καλή εξυπηρέτηση στη VELMAR Γέρακα. Δεν έχει ζημιές μέχρι τώρα ευτυχώς(ενίοτε μόνο κάτι ανεπαίσθητα μικροτριξίματα), οπότε δεν μπορώ να πω για την αντιπροσωπεία. Μέχρι τώρα θηρίο..!
Volvo
S60

1600 κυβικά
του 2012

ΧΡΗΣΤΟΣ (2/3/2019, 23:47) Απαραδεκτη ποιοτητα. Προβληματα απο τον πρωτο χρονο. Δεν θα ξαναγορασω ποτε Βολβο.
Volvo
S60

1600 κυβικά
του 2015

Αργύρης Ζησιοπουλος (26/2/2019, 22:27) Υπέροχο αυτοκίνητο, καλό service αν και ακριβό, απροβληματιστο
Volvo
S60

1500 κυβικά
του 2018

ΘΕΜΗΣ (7/1/2019, 15:27) ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ,ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ..ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ..
Volvo
S80

2000 κυβικά
του 2005

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (4/1/2019, 09:38) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΡΑΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΕΜ ΜΕ ΤΙΜΕΣ VOLVO KAIΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volvo
S40

1600 κυβικά
του 2011

χρηστος (12/8/2018, 17:43) 85000 χλμ μεχρι τωρα κυριως σε εθνικες οδους,περα απο τα σερβις κανενα προβλημα
Volvo
S60

2000 κυβικά
του 2006

Βασίλης (1/8/2018, 22:40) Volvo s60.Στα μόνα θετικά είναι η κατασκευή κ η ποιότητα.Αρνητικα τα πανάκριβα σέρβις 250€ το φθηνότερο στον Σφακιανάκη.Ανταλακτικα πανάκριβα (ταπετο οδηγού 260€,λεβιές ταχυτήτων 160€,μηχανισμός καθρεπτών ανάκλησης 240€) κατανάλωση 11l/100χμ !!!!!τέλη κυκλοφορίας 690€.προβληματα σε αξιοπιστία ελάχιστα αλλά θα πρέπει να μπει το χέρι βαθιά στη τσέπη.Για μια χρήση 10000 χμ/έτος υπολογίστε πάνω από 2700€ετησιο κόστος.Μεγαλη ευαισθησία σε ταπετσαρίες (ξεκολλάνε)κ σε πάσης φύσεως πλαστικά εξωτερικα του αυτοκινήτου διαλύονται αν το αμάξι μείνει χρόνια εκτός γκαράζ.ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΑΣ!!!!
Volvo
C30

1800 κυβικά
του 2017

ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ (27/11/2017, 12:13) Το αγόρασα τον Αύγουστο του 2016 με 125.000 χιλιόμετρα.. Τώρα έχει 138.000 το μόνο με έχει προβληματίσει είναι ότι κόλλησε ο μηχανισμός που ξεκλειδώνει το τιμόνι και δεν έπαιρνε μπρος ο κινητήρας, βγήκε λιπάνθηκε και λειτουργεί άψογα..Το αυτοκίνητο είχε γκάζι και έκαψε βαλβίδες, επισκευάστηκε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και λειτουργεί καταναλώνοντας όμως λίγα λάδια 100-150 ml στα 1.000 χιλιόμετρα δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό έχω ακούσει πολλές απόψεις από το ότι δεν θα έπρεπε να καταναλώνει καθόλου έως ότι είμαι τυχερός γιατί θα μπορούσε να καίει και περισσότερα..!!
Volvo
S60

1500 κυβικά
του 2017

Γιώργος (1/11/2017, 12:29) Τέλειο αυτοκίνητο! Απολαυστικλη η οδήγηση εκτός και εντός πόλης. Υψηλά στάνταρς ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Volvo
Xc70

2400 κυβικά
του 2012

Αντωνης Γκινοπουλος (1/11/2017, 13:18) Ποιοτικό αυτοκίνητο αλλά με ακριβό service (εργατικά). Τα συνεργεία - εξουσιοδοτημενα, προσφέρουν πολύ καλό επίπεδο εξυπηρετησης και ιδιαίτερα ευγενές προσωπικό αλλά ακριβή ώρα εργασίας.
Volvo
S40

1600 κυβικά
του 2006

ΔΗΜΗΤΡΗΣ (6/10/2017, 08:47) ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Volvo
S80

1984 κυβικά
του 2006

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (29/9/2017, 08:20) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ, ΠΟΛΥ ΥΨΥΛΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΕΡΒΙΣ!!!!! ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΦΘΗΝΑ!!!!!!!!!!!! ΛΙΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ!!!!!!!!!!!!
Volvo
V 50

1600 κυβικά
του 2012

Νικόλαος Ζησιός (29/9/2017, 13:13) 5 χρόνια χωρίς βλάβες Ιδιαίτερα χαμηλό κόστος συντήρησης (μία φορά το χρόνο) Χαμηλή κατανάλωση
Volvo
V40

1600 κυβικά
του 2012

thanos (29/9/2017, 13:37) VOLVO V40 D2 - Aparadekto -Trigmous apo tin arxi - Service aparadekto stin marathonos -STIN ERYTHREA POLI KALITER.tO POULISA STON ENAMISI XRONO - KALI SXETIKA POIOTIKA KILISIS ALLA ASTATHES STIS STROFES
Volvo
V40

1596 κυβικά
του 2014

Πάνος (29/9/2017, 16:54) Αγορασμένο καινούριο. Ποιοτικό εσωτερικό, ευτυχώς δε μου τρίζει. Δυνατός κινητήρας (βενζίνης), γρήγορο στο δρόμο, ωραίο κράτημα, στιβαρό, ασφαλές ως προς την αίσθηση και τέλεια φρένα. Συνεργείο μόνο μια φορά το χρόνο για service. Καμία βλάβη ως τώρα, μόνο αναλώσιμα. Εντάξει, ακριβά service και αναλώσιμα (ευτυχώς, πάντα διαθέσιμα), αλλά αναμενόμενο. Ήξερα ότι παίρνω Volvo και είχα συνειδητοποίησει τις τιμές. Και το επόμενο με το καλό Volvo θα είναι.
Volvo
S60

1600 κυβικά
του 2014

Tsourlidakis stavros (30/11/2016, 01:50) Άριστο!κανενα παράπονο μέχρι στιγμής και τα σέρβις σε λογικό τάρτες τιμές!
Volvo
S60

1600 κυβικά
του 2013

Νικόλαος Μαγαλιός (15/11/2016, 22:46) Υπερευχαριστημένος
Volvo
S60

1600 κυβικά
του 2012

ΣΤΡΕΠΕΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (15/11/2016, 08:15) Μέτρια ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά του. Πολλοί τριγμοί από την 1η μέρα. Μικροθεματάκια (ο συμπλέκτης κάνει θόρυβο, καμμένες ασφάλειες).
Volvo
S40

1600 κυβικά
του 2006

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ (14/11/2016, 10:33) ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΟΛΙΟ ....
Volvo
S40

1600 κυβικά
του 2004

Βασιλειος (11/11/2016, 21:31) Πρόβλημα με ταπετσαρία οροφής κρεμασε . περίεργος θόρυβος όταν το αυτοκινιτο είναι κρύο σαν αυτό ρεταρι . Χάθηκαν τα υγρά του υδραυλικου τιμονιού γιατί τριπισε το σωληνάκι . Ραγισμα και αλλαγή στο δοχείο συμπληρωσης ψυκτικου υγρού. Αλλαγή πολλαπλασιαστη για μπουζι Αλλά σε γενικές γραμμές είναι εργαλείο,στηβάρο ,είμαι ευχαριστημενος με αυτό το αυτοκίνητο γιατί αν το δεις τώρα μοιάζει σαν καινούργιο Αν και έχει 150 χιλιάδες χιλιομετρα
Volvo
S40

1600 κυβικά
του 2008

ΚΟΥΚΟΥΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (10/11/2016, 15:30) Άριστο αυτοκίνητο που εδώ και 8+ έτη πληρώνω μόνον τα καύσιμα και την συντήρησή του.
Volvo
V40

1600 κυβικά
του 2013

Σωτήρης Κυριακού (7/11/2016, 09:20) Πολύ ακριβά service
Volvo
S40

1800 κυβικά
του 2007

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ (5/11/2016, 15:40) ΚΑΜΙΑ ΒΛΑΒΗ
Volvo
V40 cross country

1600 κυβικά
του 2014

Λίτσα (3/11/2016, 22:04) Στα 30000 χιλ. ζήτησε τακάκια. Έχω αλλάξει στα 30 χρόνια οδήγησης 4 αυτοκίνητα. Πρώτη φορά άλλαξα τόσο νωρίς τακάκια. Από το 2ο χρόνο τρίζει δίνοντας την εντύπωση αυτοκινήτου τουλάχιστον πενταετίας. Η οδηγική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή και αισθάνομαι ασφάλεια στο δρόμο.
Volvo
Xc60

3000 κυβικά
του 2010

Ριτσωνης Κωνσταντίνος (19/12/2015, 11:17) Eχω το xc60 6 χρονια απο τον 1ο του 2010 . Ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, δεν εχει παρουσιάσει κανενα απολυτως προβλημα στα 60.000km. Τα σερβις γινονται ολα στην VOLVO και οι τιμες ειναι λογικες για το συγκεκριμενο τύπο αυτοκινήτου.
Volvo
S40

1800 κυβικά
του 2006

Νικος (12/12/2015, 20:37) Αγορασμενο καινουριο κ με ευλαβικη χρηση και συντηρηση. Αλλαγη δυναμο στην τριετια. Πτωση Ταπετσαριας οροφης και σιγα σιγα σε πορτες. Δυσλειτουργιες της πεταλουδας γκαζιου που κ που στην εκκινηση. Ευαισθητα εξωτερικα λαστιχα παραθυρων στον ηλιο. Εντονος θορυβος αντλιας τιμονιου που δεν εχει εξελιχθει σε βλαβη. Μηχανικες βλαβες περαν του δυναμο καμμια.
Volvo
V40 cross country

1590 κυβικά
του 2013

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (12/12/2015, 10:54) Στο καινούριο volvo v40 cc μου τρίζουν και οι 2 πόρτες οδηγού και συνοδηγού και είναι 2 ετών αυτοκίνητο, τι να πω έχουν περάσει πολλά αυτοκίνητα από τα χέρια μου χειρότερο δεν είχα ποτέ μου, και έδωσα ένα σωρό λεφτά για να το αποκτήσω. Δυστυχώς η volvo έχει ρήξη πολύ την ποιότητα των αυτοκινήτων της.
Volvo
S40

2500 κυβικά
του 2004

Τζιωρτζιωτης Δαμιανος (9/12/2015, 19:09) το αυτοκίνητο το είχαι κάνει παραγγελία ένας φίλος απο τα Τρίκαλα εγώ το πήρα με 68000 χλμ όταν πήρε ένα άλλο έχει ότι έξτρα μπορεί να φανταστεί κάποιος (εκτός απο navigator) έχει κάψει μία λάμπα, που την εβγαλε σε μήνυμα και τώρα στα 172000χλμ θέλει μεμβράνη στο δοχείο αναθυμιάσεων... προβληματίζομαι αν θα το αλλάξω γιατί οι αντιπροσωπείες μου δίνουν απο 2000 έως 7000!!!
Volvo
S40

1800 κυβικά
του 2007

ΚΩΣΤΑΣ (4/12/2015, 00:54) ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ VOLVO S40 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2007(ΜΕΤ/ΝΟ) ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2013 ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 26000 km ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2015 ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 83000 km ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟ ΔΕΝ ΕΝΔΥΚΝΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΣΤΙΒΑΡΟ ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η VOLVO ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΣΑΝ PREMIUM ΜΑΡΚΑ ΟΣΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ VOLVO ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ VOLVO Π
Volvo
S60

2000 κυβικά
του 2006

vasilios (28/5/2015, 00:26) το αυτοκινητο εχει 98000κμ μηχανικα αψογο,αναρτησεις ,σασμαν πολυ καλα.στο εσωτερικο κ εξωτερικο του βαζω 9.εχει καποια κοματια με μετρια ποιοτητα που ενδεχεται να τριζουν!στο service ικανοποιημενος κ στις τιμες κ στην εξυπηρετηση που γινεται σε αντιπροσωπια.
Volvo
S60

1600 κυβικά
του 2011

Tassos (22/5/2015, 21:21) Μοντέλο Τ4.Έχω κανει 130000 χλμ.Σερβις σε συνεργεία της αντιπροσωπείας.πριν 3 μήνες άλλαξα μπαταρία .Κατα τα αλλα μόνο αναλώσιμα τακάκια ,λάδια.κανει κάτι περίεργους βορυβους (πολύ χαμηλούς σε ένταση) που δεν ξέρω απο που προέρχονται .
Volvo
c30

1600 κυβικά
του 2008

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΙΑΛΛΟΥΣΗΣ (3/4/2015, 13:37) Κανένα πρόβλημα, αν και τα χιλιόμετρα είναι λίγα (50.000,00). Μόνο μία καμένη λάμπα xenon και αλλαγή μπαταρίας το 2014. Το εσωτερικό και εξωτερικό του, σε πάρα πολύ κατάσταση. Κανένα παράπονο αν και δεν ζορίζεται. Το service του στα Δωδεκάνησα, προβληματικό, δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία.
Volvo
V40 cross country

1600 κυβικά
του 2013

ΤΖΙΑΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (23/3/2015, 11:07) έχει παρουσιαστεί πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου με συνεχείς ενδειξεις στο ταμπλό που προειδοποιουν για κίνδυνο μη λειτουργίας των φρέων του abs και προειδοποίηση για άμεση ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. όταν σταματήσει το αυτοκίνητο στην συνέχεια δεν παίρνει μπρός, και πηγαίνει με οδική στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. (dealer σφακιανάκης)μετά απο δύο μήνες ταλαιπορίας δεν έχει βρεθεί το πρόβλημα αφού μετά απο αντικατάσταση ενός εγκεφάλου και άλλων διορθώσεων σε συννενόηση με τους Σουηδούς στο εργοστάσιο το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και ενώ μου παραδόθηκε ξαναεπέστρεψε στο συνεργείο για επιπλέον έρευνα. δεν γνωρίζω αν το συγκεκκριμένο αυτοκίνητο έχει παρουσιάσει γενικά προβλήματα αλλά οι πωλητές του Σφακιανάκη απο την πρώτη στιγμή επιμένουν να το πουλήσω σε αυτούς και να πάρω ένα καινούριο δίνοντας την σχετική διαφορά της τιμής. έχω κάνει μόλις 30000 χλμ στους 20 μήνες που το έχω στην κατοχή μου. καμία νύξη δεν γίνεται απο την volvo car hellas για την εγγύηση του αυτοκινήτου και το αν δικαιούμαι να ζητάω αντικατάσταση εφόσον πρόκειται για σφάλμα του αυτοκινήτου που δεν μπορεί να εντοπιστεί.
Volvo
C70i

2500 κυβικά
του 2008

Παναγιώτης Π. Μαρουδας (22/3/2015, 11:57) Το κλειδι που ξεβιδωνεις τα μπουλονια των τροχων, "άνοιξε" λες κι ηταν ψευτικο... Αυτοκινητο 50000... Η αντιπροσωπεία σε 4 οχλησεις μου πιλιοτερα, αδιαφορησε.. Ακομα και το τμημα μάρκετινγ... Απαράδεκτοι οι Ελληνες αντιπρόπωποι της volvo. Η υποστήριξη μετά την πώληση είναι μορφης αρπακτικού, που χρεώνουν τα φτηνά ως πανάκριβα, για να κατακλέψουν τον πελάτη τους...
Volvo
S40

1800 κυβικά
του 2008

konstantinos (16/3/2015, 08:06) Ρετάρει ο κινητήρας πολλές φορές στο ρελαντί. Το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί μετά από πολλούς καθαρισμούς στο σώμα πεταλούδας γκαζιού και το κόστος αλλαγής του είναι πολύ υψηλό. Ο εξωτερικός ιμάντας κάνει πολύ θόρυβο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μου είπαν ότι πρέπει να μπει το παλιό σύστημα με ρουλεμάν. Στα 60.000 χιλιόμετρα τα τριξίματα μέσα στην καμπίνα έχουν γίνει πολλά και πρόσφατα χρειάστηκε να φτιάξουμε την επένδυση στο ουρανό γιατί ξεκόλλησε.
Volvo
S40

1600 κυβικά
του 2008

Giannis (15/3/2015, 23:44) Εχω σχεδόν 100.000 χλμ. Αλλαγή ενός αισθητήρα αερόσακου εντός εγγύησης προληπτικά (άναψε λαμπάκι). Τιποτε αλλο. Αλλα έκοψα την αντιπροσωπεία απο το 2ο κιόλας Σερβις. Εχω παει σε πολλα συνεργεία και καταλαβαίνω ποτε κάποιος ξέρει την δουλειά. Και αυτοί δεν είχαν ιδέα.
Toyota
moto