Το 4ης γενιάς Honda CR-V χωρίς τετρακίνηση, αλλά με στον 1.600άρη turbodiesel του Civic, απέκτησε θερμό εμπορικό ενδιαφέρον για το ελληνικό αγοραστικό κοινό.

Εξαιρετικός σε απόδοση και οικονομία, ο 1,6 i-DTEC, που κινεί το Honda CR-V.

Honda CR-V 1,6 i-DTEC

93.933 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/1/2015

Ο υπερσύγχρονος και ελαφρύς 1,6 i-DTEC είναι γνωστός από το Civic, όπου και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά. Η ονομαστική απόδοση είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000. Στην πράξη, ο 1,6 i-DTEC προσφέρει καλό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους. Στις ψηλές στροφές δεν είναι και τόσο ραφιναρισμένος όσο χαμηλότερα, ωστόσο τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε αίσθηση 6άρι μηχανικό κιβώτιο, φροντίζουν ώστε να μη χρειάζεται να εξαντλήσει κανείς το όριο περιστροφής. 


Χάρη στην πιο «πυκνή» (σε σχέση με το Civic) κλιμάκωση του κιβωτίου, τα σχεδόν παραπάνω 250 κιλά καλύπτονται έντεχνα. Η κατανάλωση όμως δεν είναι (και δε θα μπορούσε να είναι λόγω μεγέθους και αεροδυναμικής) τόσο χαμηλή όσο στο Civιc, αλλά για το είδος και το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι απόλυτα ικανοποιητική.

 
  • Δημήτρης

    Είμαι κάτοχος του Qashqai και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης και της οδικής συμπεριφοράς. Αυτό που δεν περίμενα να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι το Α160, με εξέπληξε ευχάριστα.

      3
  • Papagian

    Ευχάριστες εκπλήξεις το Mercedes και το Nissan Qashqai. Η μεν Μερσεντες γιατί είναι Μερσεντες! Κατι το qq λόγω μεγέθους, σε προδιαθέτει για πιο σπάταλο "χαρακτήρα".

      2