Με βάση τις επιδόσεις, η επικράτηση του TSI είναι εύκολη. Το σύνολο της VW εμφανίζεται πολύ ολοκληρωμένο καθώς και η κατανάλωση είναι ικανοποιητική.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με βάση τις επιδόσεις, η επικράτηση του TSI είναι εύκολη. Το σύνολο της VW εμφανίζεται πολύ ολοκληρωμένο καθώς και η κατανάλωση είναι ικανοποιητική.

Kινητήρες-κατανάλωση: Προβάδισμα για τον 1,0 TSI

28.614 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2017)

Δύο τρικύλινδροι και ένας τετρακύλινδρος κινητήρας συγκρούονται σε αυτό το πεδίο. Αυτό που φαίνεται στα «χαρτιά» επιβεβαιώνεται εν μέρει και στην πράξη, με το σύνολο της Toyota και της VW τα οποία έχουν την υψηλότερη ονομαστική ισχύ να είναι αυτά που μεταφέρουν στον οδηγό την πιο πλούσια αίσθηση δύναμης. Στην πράξη, ο TSI των 115 ίππων είναι όμως ο πραγματικός νικητής εδώ καθώς με τις επιδόσεις του δημιουργεί σεβαστές αποστάσεις ακόμα και έναντι του Auris το οποίο τοποθετείται στη μέση. Το εντυπωσιακό με το 1.000άρι Golf δεν είναι αυτό μόνο, αλλά ότι το καλό προφίλ στο θέμα των σπριντ από στάση και εν κινήσει δεν επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό αρνητικά την κατανάλωση η οποία παραμένει αξιοπρεπής και εύπεπτη. Το Astra έχει τη χαμηλότερη ισχύ και ροπή αλλά μάλλον δε βολεύεται καλά και με το κιβώτιο των πέντε σχέσεων. Ένα εξάρι εδώ θα αύξανε λίγο το σφυγμό του συνόλου. Αναμφίβολα όμως το Astra παίρνει την εκδίκησή του στον τομέα της κατανάλωσης όπου η μετρημένη τιμή μοιάζει βγαλμένη από δοκιμή κάποιου diesel οχήματος. Αυτό αφήνει κάπου στη μέση το Auris με έναν ούτως ή άλλως δυνατό μοτέρ το οποίο όμως δεν καταφέρνει να μετουσιώσει το καλό του τράβηγμα σε νούμερα στις μετρήσεις και επιπλέον είναι λίγο πιο «διψασμένο» από τα υπόλοιπα. 


Αναλυτικά ο πίνακας μετρήσεων επιδόσεων και κατανάλωσης για τα μοντέλα.

Αναλυτικά ο πίνακας μετρήσεων επιδόσεων και κατανάλωσης για τα μοντέλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda