Η ευρυχωρία που απολαμβάνουν οι πίσω επιβάτες του Nissan Pulsar (ειδικά σε ό,τι αφορά στον «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια) είναι κορυφαία.
Χώροι: Ξεκάθαρη υπεροχή του Pulsar
84.214 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2015)
Εκμεταλλευόμενο στο έπακρο το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας (2.700 χλστ.) το Nissan Pulsar προσφέρει χώρους, που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερα μοντέλα και τονίζουν τον οικογενειακό του χαρακτήρα. Ο αέρας για τα γόνατα των πίσω είναι κορυφαίος, ενώ το μεγάλο ύψος ευνοεί την άνετη μεταφορά ακόμα και υψηλόσωμων επιβατών. Τονισμένο είναι και το πλάτος της καμπίνας.
Το Pulsar διαθέτει και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (385 λτ.) από τα υπόλοιπα. Αρκετά ευρύχωρο είναι και ο SEAT Leon, που προσφέρει μπόλικους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.
Το Opel Astra, αν και έχει το δεύτερο μεγαλύτερο μεταξόνιο, δεν ξεφεύγει από το μέσο όρο της κατηγορίας. Παράλληλα διαθέτει το μικρότερο εσωτερικό πλάτος πίσω με αποτέλεσμα να μην ευνοείται η μεταφορά 3 επιβατών.
Ο χώρος αποσκευών του Nissan Pulsar είναι ο μεγαλύτερος (385 λτ.), αλλά δεν έχει απόλυτα κανονικό σχήμα.
Nissan με κλειστά τα μάτια. Το έχω οδηγήσει όπως και το Seat .Ναι, το Seat έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά το ιαπωνικό υπερέχει σε άλλους τομεις, σε αξιοπιστία και στο κοστος συντήρησης.Το τρίτο της παρέας, -ως κάτοχος δυο Opel στο παρελθόν -απλά το απορρίπτω χωρίς καν να μπω στον κόπο ούτε να το δω.Όταν η Opel καταφέρει κάποια στιγμη να κατασκευάσει αξιόπιστα αυτοκίνητα, το ξανασυζητάμε!
σχετικα με την απαντηση σας για το 308 λυπαμαι αλλα δεν ικανοποιει το κοινο περι δικαιου αισθημα. Εκτός του μεμονομένου test το οποιο κάνατε στις συγκριτικες δοκιμές δεν το εχετε καθολου. Το καθολου εχει τεραστια διαφορα από την απαντηση που δινετε. Αν με απατά η μνημη μου και εχετε εστω και ενα συγκριτικο με συμμετοχη του 308 ΙΙ παρακαλω υποδειξτε το σε μενα για να μην σας αδικω.
Το Nissan Pulsar είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο που δείχνει την νέα φιλοσοφία της Nissan στην κατηγορία, φέρει τον κινητήρα K9K (dCi) Nissan - Renault που ο είναι καλύτερος diesel. Μπορεί να βγάλει από 75hp έως 110hp. Δεν έχουν ακουστή προβλήματα με την αναγέννηση του DPF αλλά ούτε και αύξηση της στάθμης τ λαδιού. Αν μπορούσα θα το χτύπαγα και ας έχει ιμάντα χρονισμού. Επίσης να προσθέσω την λογικό κόστος συντήρησης της Nissan.gr μιας και είμαι και εγώ κάτοχος αυτοκίνητου της ίδιας μάρκας.
Ψηφίζω Pulsar. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, μεγάλο μεταξόνιο και φυσικά υπερέχει σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης. Το Αstra επίσης κάτι λέει, για Seat ούτε λόγος!
Ως κάτοχος OPEL και αρκούντως ευχαριστημένος από την αξιοπιστία τους ψηφίζω ASTRA. Το συζητάω και τον Ιάπωνα καθώς εγνωσμένης αξίας. SEAT ούτε λόγος!!!!
Κάτοχος leasing opel Astra να επισημάνω ως ποιοτικό χαρακτηριστικό:
εσωτερικά τριγμοί σε ταμπλό και πόρτα.
Το trip computer κλέβει για πλάκα 1λ\100χλμ
Πραγματική κατανάλωση στο 6-6.3 με συντηρητική οδήγηση μικτής διαδρομής.
Τα βενζινοκίνητα δεν πωλούνται πλέον ;Ξέρετε υπάρχουν και αγοραστές που δεν είναι ταξιτζήδες. Η αξιόπιστη HONDA & DAIHATSU γιατί προχωρούν σε ανάκληση <<προϊόντων>>;
καλοπροαίρετα και φιλικά πάντα
Nissan με κλειστά τα μάτια. Το έχω οδηγήσει όπως και το Seat .Ναι, το Seat έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά το ιαπωνικό υπερέχει σε άλλους τομεις, σε αξιοπιστία και στο κοστος συντήρησης.Το τρίτο της παρέας, -ως κάτοχος δυο Opel στο παρελθόν -απλά το απορρίπτω χωρίς καν να μπω στον κόπο ούτε να το δω.Όταν η Opel καταφέρει κάποια στιγμη να κατασκευάσει αξιόπιστα αυτοκίνητα, το ξανασυζητάμε!
ιαπωνα δαγκωτο για να χω το κεφαλι μου ησυχο. Τα αλλα δυο ειναι για να κονομανε οι ηλεκτρολογοι, ειδικα το seat
σχετικα με την απαντηση σας για το 308 λυπαμαι αλλα δεν ικανοποιει το κοινο περι δικαιου αισθημα. Εκτός του μεμονομένου test το οποιο κάνατε στις συγκριτικες δοκιμές δεν το εχετε καθολου. Το καθολου εχει τεραστια διαφορα από την απαντηση που δινετε. Αν με απατά η μνημη μου και εχετε εστω και ενα συγκριτικο με συμμετοχη του 308 ΙΙ παρακαλω υποδειξτε το σε μενα για να μην σας αδικω.
γιατί από όλες τις παρόμοιες συγκρίσεις εδώ και πολύ καιρό απουσιάζει το peugoeot 308ii?
Απάντηση: καθε σύγκριση εχει 2 ή 3 μοντέλα, με παρόμοια χαρακτηριστικά Δεν μπορει να τα εχει και τα 25 κάθε κατηγορίας
Το Nissan Pulsar είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο που δείχνει την νέα φιλοσοφία της Nissan στην κατηγορία, φέρει τον κινητήρα K9K (dCi) Nissan - Renault που ο είναι καλύτερος diesel. Μπορεί να βγάλει από 75hp έως 110hp. Δεν έχουν ακουστή προβλήματα με την αναγέννηση του DPF αλλά ούτε και αύξηση της στάθμης τ λαδιού. Αν μπορούσα θα το χτύπαγα και ας έχει ιμάντα χρονισμού. Επίσης να προσθέσω την λογικό κόστος συντήρησης της Nissan.gr μιας και είμαι και εγώ κάτοχος αυτοκίνητου της ίδιας μάρκας.
Ψηφίζω Pulsar. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, μεγάλο μεταξόνιο και φυσικά υπερέχει σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης. Το Αstra επίσης κάτι λέει, για Seat ούτε λόγος!
Ως κάτοχος OPEL και αρκούντως ευχαριστημένος από την αξιοπιστία τους ψηφίζω ASTRA. Το συζητάω και τον Ιάπωνα καθώς εγνωσμένης αξίας. SEAT ούτε λόγος!!!!
Κάτοχος leasing opel Astra να επισημάνω ως ποιοτικό χαρακτηριστικό: εσωτερικά τριγμοί σε ταμπλό και πόρτα. Το trip computer κλέβει για πλάκα 1λ\100χλμ Πραγματική κατανάλωση στο 6-6.3 με συντηρητική οδήγηση μικτής διαδρομής.
Τα βενζινοκίνητα δεν πωλούνται πλέον ;Ξέρετε υπάρχουν και αγοραστές που δεν είναι ταξιτζήδες. Η αξιόπιστη HONDA & DAIHATSU γιατί προχωρούν σε ανάκληση <<προϊόντων>>; καλοπροαίρετα και φιλικά πάντα