Το Α3 SB e-tron είναι εξαιρετικά άνετο, συμπαγές και ραφιναρισμένο με κορυφαία ποιότητα κύλισης και εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα θορύβου.
Στο δρόμο: Δεν κρύβει το βάρος του
34.931 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2015)
Το Α3 SB e-tron είναι εξαιρετικά άνετο, συμπαγές και ραφιναρισμένο με κορυφαία ποιότητα κύλισης και εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα θορύβου. H λειτουργία του βενζινοκινητήρα μάλιστα στις χαμηλές στροφές γίνεται αντιληπτή μόνο από τη σχετική φωτεινή ένδειξη. Πιο ψηλά παράγει ένα βουητό. Από εκεί το πέρα, η κεντρικά και χαμηλά τοποθετημένη, βάρους 125 κιλών, συστοιχία μπαταριών, έχει βελτιώσει την κατανομή βάρους (55:45 από 60:40), αλλά όσο πιο πολύ το πιέζεις στις στροφές, τόσο το αυξημένο βάρος με τη σχετική αδράνεια, το άνευρο τιμόνι και η κάπως περίεργη αίσθηση των φρένων (με σύστημα ανάκτησης ενέργειας) θα γίνονται αισθητά σε βάρος της οδηγικής ευχαρίστησης, όχι όμως και των ελεγχόμενων αντιδράσεων. Το κράτημα και το μπροστινό σύστημα των απλών εκδόσεων παρουσιάζει σίγουρα μεγαλύτερο ενδιαφέρον. To Αudi Driver profile παραμετροποιεί μόνο το τιμόνι.
Μια χαρά είανι το αυτοκίνητο.Απλά όχ ιγια την Ουγκάντα,εεε για την Έλλαδα ήθελα να πω που ζούμε.Στις πολιτισμένες βορειοευρωπαικές χώρες όλα τα parking(ιδιωτικά και δημτοικά) έχουν και θέσεις με δυνατότητα δωρεαν φόρτισης.(Αντί γαι το φωτοβολταικά ας πούμε που επιδοτούν στην Ελλάδα...).Οπότε για ποιά κατανάλωση και αύξηση τιμολογίου ΔΕΗ μιλάμε εμείς?Δυστυχώς ακόμα είμαστε πολλά χρόνια πίσω...
Μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα μέχρι και 130χλμ/ώρα; Πλάκα κάνουμε τώρα; Αυτό είναι απίστευτο! Όσο για την τιμή είναι μεν τσιμπημένη αλλά σχεδόν όλα τα υβριδικά έχουν αισθητή διαφορά στην τιμή. Το θέμα νομίζω είναι τι εξοικονόμηση έχεις μετά.
Μια χαρά είανι το αυτοκίνητο.Απλά όχ ιγια την Ουγκάντα,εεε για την Έλλαδα ήθελα να πω που ζούμε.Στις πολιτισμένες βορειοευρωπαικές χώρες όλα τα parking(ιδιωτικά και δημτοικά) έχουν και θέσεις με δυνατότητα δωρεαν φόρτισης.(Αντί γαι το φωτοβολταικά ας πούμε που επιδοτούν στην Ελλάδα...).Οπότε για ποιά κατανάλωση και αύξηση τιμολογίου ΔΕΗ μιλάμε εμείς?Δυστυχώς ακόμα είμαστε πολλά χρόνια πίσω...
Όντας υβριδικό, με τα τέλη κυκλοφορίας ξέρει κανένας τι παίζει;
Μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα μέχρι και 130χλμ/ώρα; Πλάκα κάνουμε τώρα; Αυτό είναι απίστευτο! Όσο για την τιμή είναι μεν τσιμπημένη αλλά σχεδόν όλα τα υβριδικά έχουν αισθητή διαφορά στην τιμή. Το θέμα νομίζω είναι τι εξοικονόμηση έχεις μετά.
Xχαχαχαχαχα....1,5 λιτρο βενζινη και καμια 10 ευρω η καθε φορτιση να υποθεσουμε;