Σταθερό και ασφαλές σε κάθε περίπτωση είναι το Audi A4 το οποίο ξεχωρίζει για την κορυφαία ποιότητα κύλισης που εμφανίζει.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σταθερό και ασφαλές σε κάθε περίπτωση είναι το Audi A4 το οποίο ξεχωρίζει για την κορυφαία ποιότητα κύλισης που εμφανίζει.

Στο δρόμο: Κορυφαία ποιότητα κύλισης το A4

70.366 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2017)

Το οδηγικό προφίλ και των δύο premium αυτοκινήτων και παρά την σημαντική διαφορά τους σε ό,τι αφορά τον κινητήριο άξονα, είναι παραπλήσια και σε κάθε περίπτωση ευχάριστη. Το προσθιοκίνητο Audi A4 έχει βελτιωθεί στον τομέα περαιτέρω στη νέα του γενιά, καταφέρνοντας να στέκεται επάξια απέναντι στις πισωκίνητες κατασκευές του ανταγωνισμού. Το Audi έτσι είναι σταθερό και σε γεμίζει σιγουριά με την αίσθηση που σου δίνει από το τιμόνι του, με την ανάρτηση να είναι σφιχτή αλλά να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες, καθιστώντας το ιδιαίτερα άνετο. Εκεί που εκπλήσσει ακόμα περισσότερο, είναι όταν του ζητηθεί να κινηθεί πιο σβέλτα από ότι ορίζει η κατηγορία του, παραμένοντας ιδιαίτερα ευχάριστο και αποτελεσματικό με μικρές κλίσεις του αμαξώματος και ουδέτερα χαρακτηριστικά σε δρόμους με στροφές. 

Η πισωκίνητη C-Class υπερτερεί σε αίσθηση και αμεσότητα, από το Α4, με την ανάρτηση να αντιδρά ωστόσο πιο ξερά στις έντονες ανωμαλίες.

Η πισωκίνητη C-Class υπερτερεί σε αίσθηση και αμεσότητα, από το Α4, με την ανάρτηση να αντιδρά ωστόσο πιο ξερά στις έντονες ανωμαλίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η C-Class ούσα πισωκίνητη δείχνει εκ πρώτης πιο βαριά οδηγικά, ωστόσο η ανάρτηση είναι και εδώ αποτελεσματική όχι όμως όσο του Audi που διακρίνεται για την καλύτερη ποιότητα κύλισης που επιδεικνύει και την απορροφητικότητά της. Αντίθετα, η C-Class υπερτερεί σε ακρίβεια του μπροστινού συστήματος με το ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι να είναι άμεσο, ενώ στην πράξη είναι και εκείνη ικανή να στρίψει με πολλά χιλιόμετρα χωρίς κόπο. Και στις δύο περιπτώσεις πάντως οι κινητήρες σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα όρια που θέτουν οι λύσεις στις αναρτήσεις και οι πολύ καλές πλατφόρμες. Η C-Class λοιπόν πατάει πιο «πειστικά» σε συνθήκες αδράνειας δίδοντας και πιο σπορ αίσθηση όταν ο οδηγός μένει στο γκάζι. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto