3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Σταθερό και ασφαλές σε κάθε περίπτωση είναι το Audi A4 το οποίο ξεχωρίζει για την κορυφαία ποιότητα κύλισης που εμφανίζει.
Στο δρόμο: Κορυφαία ποιότητα κύλισης το A4
70.366 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2017)
Το οδηγικό προφίλ και των δύο premium αυτοκινήτων και παρά την σημαντική διαφορά τους σε ό,τι αφορά τον κινητήριο άξονα, είναι παραπλήσια και σε κάθε περίπτωση ευχάριστη. Το προσθιοκίνητο Audi A4 έχει βελτιωθεί στον τομέα περαιτέρω στη νέα του γενιά, καταφέρνοντας να στέκεται επάξια απέναντι στις πισωκίνητες κατασκευές του ανταγωνισμού. Το Audi έτσι είναι σταθερό και σε γεμίζει σιγουριά με την αίσθηση που σου δίνει από το τιμόνι του, με την ανάρτηση να είναι σφιχτή αλλά να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες, καθιστώντας το ιδιαίτερα άνετο. Εκεί που εκπλήσσει ακόμα περισσότερο, είναι όταν του ζητηθεί να κινηθεί πιο σβέλτα από ότι ορίζει η κατηγορία του, παραμένοντας ιδιαίτερα ευχάριστο και αποτελεσματικό με μικρές κλίσεις του αμαξώματος και ουδέτερα χαρακτηριστικά σε δρόμους με στροφές.
Η πισωκίνητη C-Class υπερτερεί σε αίσθηση και αμεσότητα, από το Α4, με την ανάρτηση να αντιδρά ωστόσο πιο ξερά στις έντονες ανωμαλίες.
Η C-Class ούσα πισωκίνητη δείχνει εκ πρώτης πιο βαριά οδηγικά, ωστόσο η ανάρτηση είναι και εδώ αποτελεσματική όχι όμως όσο του Audi που διακρίνεται για την καλύτερη ποιότητα κύλισης που επιδεικνύει και την απορροφητικότητά της. Αντίθετα, η C-Class υπερτερεί σε ακρίβεια του μπροστινού συστήματος με το ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι να είναι άμεσο, ενώ στην πράξη είναι και εκείνη ικανή να στρίψει με πολλά χιλιόμετρα χωρίς κόπο. Και στις δύο περιπτώσεις πάντως οι κινητήρες σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα όρια που θέτουν οι λύσεις στις αναρτήσεις και οι πολύ καλές πλατφόρμες. Η C-Class λοιπόν πατάει πιο «πειστικά» σε συνθήκες αδράνειας δίδοντας και πιο σπορ αίσθηση όταν ο οδηγός μένει στο γκάζι.
@Tasos & Jimeta νομίζω οτι είστε λιγο εκτός τόπου και χρόνου. Επειδη δεν έρχονται ολα τα αυτοκίνητα της Ιαπωνίας στο Ελλαδιστάν νομίζετε οτι τα μόνα premium ειναι των γερμανικών κλεφτοβιομηχανιων; takata βάζουν όλες οι βιομηχανίες τωρα το έμαθες πρώτη φορα jimeta? Κολλημένα γκάζια ή σβημενους κινητήρες στο γκρουπ δεν άκουσες ποτέ; audi premium με ξεκολημενες οροφές και σκισμένα καθίσματα στη 3ετια; mercedes premium με 1000€ στο service? Ευχαριστώ δε θέλω τέτοιο premium! Μόνο στο avensis σταματάει η γκάμα της Toyota νομίζεις Tasos? Ξεκολλήστε
GIANNH MOU DEN EXEI 1000 EYRO SERVICE STA MERCEDES.200-250 EYRO EINAI.KOPSE TA NARKOTIKA.META MHN VLEPETE TA AYTOKINITA STH ELLADA.EAN THELETE NA DEITE KATI MERCEDARES KAI AUDI ME 3 LITRA MOTER KAI PANO SE DIESEL KAI BENZINA AMG H RS TIS AUDI ELLATE MIA VOLTA STH ALVANIA H STH BOULGARIA H SKOPIA H SERBIA NA TA DEITE NA PATHETE TH PLAKA SAS.STH ELLADA FERNOUN AYTOKINITA GIA PAPUDES.KRIMA POU H ELLHNES DEN MBOROUN MA XERONDAI TETOIA AYTOKINITA EPIDI EXOUN MALAKISMENOUS POLITIKOUS.
Γενικά το Α4 με οποιοδήποτε κινητήρα και να το συγκρίνεις με τους αντίστοιχους της C-CLASS, είναι ανώτερο όχημα. Οι μικροί σε κυβισμό πετρελαιοκινητήρες της C-CLASS προέρχονται από τη Renault. Συγκεκριμένα ο 1600 με τους 136 ίππους είναι αυτός που χρησιμοποιείται στο NISSAN QASQHAI. Από εκεί και πέρα το Α4 έχει περάσει σε άλλη κατηγορία πλεον. Ποιοτικά κοιτάζει ακόμα και την MERCEDES E-CLASS.
EXOUME KAI LEME.I POLISIS TOU 2016 GRAFOYNE KATHARA. 1)MERCEDES BENZ ME TERASTIA DIAFORA APO AUDI KAI BMW.TELEIA KAI PAVLA.
Πιο καλό value for money όπως λένε έχει σαφώς το audi (σημαντικά πιο φτηνό και με πιο πλούσιο εξοπλισμό), αλλά η mercedes είναι προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο. Και θα ήθελα στο συγκριτικό να υπήρχε και η 3ρα BMW. Για μένα η σειρά σε αυτή τη κλάση είναι mercedes - bmw - audi.
koitakste sto youtube ola ta sugkritika ap to ekswteriko pou exoun mesa ka thn giulia kai thn seira 3 kai thn jaguar kai thn lexus. Sta8era prwto to A4. Alla de xreiazetai oute auto na kanete. Phgainete gia ena testdrive kai deite. Einai to pio oloklhrwmeno autokinhto sthn kathgoria tou. Kai tromera aneto kai spor kai ennoeitai korufaio poiotika. To saloni tou apla den uparxei. Egw to exw agorasei kai ka8e mera lew oti 8a to ksanaepairna xwris deuterh skepsh. Kai oute metoxes sthn audi exw oute tipota allo. Eimai katanalwths kai 8elw na pairnw to kalutero pou ginetai me ta lefta mou pou dinw.
Προσωπικά ΑΠΟΡΩ που δεν γίνεται συγκριτικό με τον νέο πετρελαιοκινητήρα της mercedes με τα 190 άλογα; Δηλαδή τι σύγκριση γίνεται; Ο ένας 2λιτρος και ο άλλος 1,6; ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... ΔΙΚΑΙΑ ΔΗΛΑΔΗ!!!