2 φωτογραφίες »

Ο 1.8Τ 20v είναι ένας κινητήρας με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής, οι οποίοι έπαιρναν κίνηση από δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους (DOHC) και η χωρητικότητα του άγγιζε τα 1.781 κ.εκ..

1.8T-20v στην ισχυρή έκδοση των 210/225 ίππων

131.062 Επισκέψεις στο άρθρο

Κάτω από το καπό του Audi S3 πρώτης γενιάς υπήρξαν δύο εκδόσεις του ίδιο κινητήρα. Στα πρώτα του χρόνια, το γερμανικό hot-hatch εξοπλιζόταν με τον 1.8T-20v απόδοσης 210 ίππων, ενώ λίγο αργότερα ήρθε η έκδοση με τους 225. Στη δεύτερη περίπτωση, η ροπή αυξήθηκε από τα 270 στα 280 Nm και η μέγιστη τιμή της ερχόταν στις 2.200 σ.α.λ. Πρόκειται για έναν κινητήρα με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής, οι οποίοι έπαιρναν κίνηση από δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους (DOHC). Η χωρητικότητα του τετρακύλινδρου κινητήρα αγγίζει τα 1.781 κ.εκ. και το μπλοκ έχει διαστάσεις κυλίνδρου 81x86mm (διάμετρος x διαδρομή), ενώ ήταν κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο. Για τη δημιουργία της κεφαλής χρησιμοποιήθηκε αποκλειστικά αλουμίνιο.

Όσον αφορά τα κινούμενα μέρη, στη συγκεκριμένη έκδοση του 1.8T-20v συναντάμε σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονας από χάλυβα και σφυρήλατες μπιέλες, ενώ τα έμβολα προέρχονται από τη Mahle. Όσο για το σύστημα υπερπλήρωσης, σε αυτούς τους κινητήρες τοποθετήθηκε η τουρμπίνα K04 της BorgWarner. Στην περίπτωση της έκδοσης των 210 ίππων, τα 0-100 χλμ/ώρα ερχόντουσαν σε 6,9 δευτερόλεπτα, ενώ στην ισχυρότερη των 225 ίππων η βελόνα άγγιζε τα 100 χλμ/ώρα 0,3 δευτερόλεπτα ταχύτερα.

 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
vw