Κάτω από το καπό του Opel Astra, ο 1,6 CDTI με 110 ίππους και με ροπή 300 Nm, συνδυάζει τη δύναμη με την οικονομία.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάτω από το καπό του Opel Astra, ο 1,6 CDTI με 110 ίππους και με ροπή 300 Nm, συνδυάζει τη δύναμη με την οικονομία.

Κινητήρες- επιδόσεις: Ροπάτοι και οικονομικοί

40.379 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2015)

Στον τομέα των κινητήρων, τα μικρομεσαία diesel μοντέλα του θέματός μας διαθέτουν 3 από τους πλέον αξιόλογους πετρελαιοκινητήρες της αγοράς.
Αρχικά, το
Toyota Auris προσφέρεται με τον μικρότερο σε κυβισμό 1,4 D-4D 8βάλβιδο diesel των 90 ίππων, ο οποίος εκμεταλλεύεται το ελαφρύτερο αμάξωμα και το σωστής κλιμάκωσης κιβώτιο 6 σχέσεων, για να χαρίσει στο ιαπωνικό μοντέλο ανταγωνιστικές επιδόσεις, από στάση, όχι όμως και ρεπρίζ.


Μιλώντας με νούμερα το 0-100 ολοκληρώνεται σε 11,8 δλ., ενώ το 60-100 και 80-120 με 4η/5η και 5η/6η ολοκληρώνονται σε 9,2/15,1 και 15,4/19,1 δλ. αντίστοιχα. Μάλιστα, ο κινητήρας του Auris επιτυγχάνει τη μέγιστη ροπή από χαμηλά (1.400 σ.α.λ.), κάτι που προσμετράται στα θετικά σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης Επίσης, τo Auris επιτυγχάνει υψηλή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο με κατανάλωση 5,0 λτ./100χλμ. (139 χλμ./ώρα ) σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. 

Το Astra, από την άλλη, έρχεται με έναν 1.600άρη diesel κινητήρα 110 ίππων, ο οποίος αποδίδει 300 Nm ροπής (διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.).
Το μοτέρ αυτό ενθουσιάζει με την απόκρισή του από τις 2.000 σ.α.λ. και την πολιτισμένη λειτουργία του, ενώ σε συνδυασμό και με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, έρχεται για να προσφέρει τις γρηγορότερες ρεπρίζ. Αντίστοιχα, σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η οικονομία που προσφέρει, με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 3,7 λτ./100 χλμ. 

Έπειτα, κάτω από το καπό του Volkswagen Golf βρίσκεται ο ανανεωμένος 1,6 TDI των 110 ίππων που έχουμε δοκιμάσει και σε άλλα μοντέλα του γερμανικού γκρουπ. Σύμφωνα με τα εργοστασιακά νούμερα, το 0-100 έρχεται σε 10,5 δλ., ενώ το 80-120 με 5η, ολοκληρώνεται σε 13 δλ. Αναφορικά με τη λειτουργία του είναι λιγότερο τραχύς από πριν και έχει αρκετή ροπή και αυτός από χαμηλά. 

Τέλος, όσον αφορά στην κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 και τα τρία μοντέλα εκπέμπουν κάτω από 100 γρ./χλμ. που σημαίνει πως απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Χαμηλή είναι και η κατανάλωσή τους με το Toyota Auris να κερδίζει με 3,5 λτ./100 χλμ., και να ακολουθούν Astra και Golf με 3,7 και 3,8 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.

Ο αναβαθμισμένος 1,6 TDI του Volkswagen Golf έχει μέση κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. και αρκετή ροπή από χαμηλά.

Ο αναβαθμισμένος 1,6 TDI του Volkswagen Golf έχει μέση κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. και αρκετή ροπή από χαμηλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
vw